Zei de vrouw met de lekkere billen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Giertje
[..]
DW
[..]
Dag knappe man
Nou iddquote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Zei de vrouw met de lekkere billen.
indeedquote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Damn right!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zo
ik neem de 30ste een vriendin van me mee die is nog nooit naar zoiets geweest
quote:
WAT HEB IK NOU WEER GEMIST?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn kapster heet grietje, ik heb dus al een paar keer giertje gezegd tegen/over haarquote:
OP van dames we willen jullie bloot zienquote:
Wat is er mis met psyhippies?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.
Heb je heus niet gemist.quote:
Ik zag het alquote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP van dames we willen jullie bloot zien
Niet zoveel, tenzij de psyhippie in kwestie zeurt dat industrial langzame kutmuziek is en zijn vriendin er niet heen mag omdat hij het kutmuziek vindt en hij het niet vertrouwt als ze alleen gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is er mis met psyhippies?
aaah zonde ik vind dat er ruimte moet zijn om je eigen ding te kunnen doenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kapster heet grietje, ik heb dus al een paar keer giertje gezegd tegen/over haar![]()
Ik zit teveel op FOK!
Vind ik ook en er moet vertrouwen zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah zonde ik vind dat er ruimte moet zijn om je eigen ding te kunnen doen
Ja inderdaad, hij was gelukkig niet meegegaan naar Emilie Autumn, waar ik kaartjes voor gewonnen had. Maar hij wou wel mee omdat ;ie het niet vertrouwde. Het was dat ze er geen geld voor hadden.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah zonde ik vind dat er ruimte moet zijn om je eigen ding te kunnen doen
lekkere relatie heeft ie danquote:Op woensdag 21 april 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij was gelukkig niet meegegaan naar Emilie Autumn, waar ik kaartjes voor gewonnen had. Maar hij wou wel mee omdat ;ie het niet vertrouwde. Het was dat ze er geen geld voor hadden.
Dit dus. Ik zou me toch niet zomaar iets laten verbieden door m'n vriendin. Moet er toch wel een verdomd goede reden zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vind ik ook en er moet vertrouwen zijn.Anders is het ook geen (goede) relatie. Het is een basis he.
Mja inderdaad. En sowieso als je samenwoont moet je wel je eigen ding nog kunnen doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekkere relatie heeft ie dan
ik dacht dat de basis van een relatie toch een vorm van vertrouwen moet zijn
tegenwoordig de nummer 1 emositequote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef laforest het volgende:
Ik kreeg net een vampirefreaks.com reclame onder in beeld. Zal wel door dat filpmje komen.
Ik was er jaren geleden lid van.quote:
ik moet er niet aan denken om alles samen te doen soms vind ik het wel lekker om even alleen wat te doenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja inderdaad. En sowieso als je samenwoont moet je wel je eigen ding nog kunnen doen.
ik heb em nog steedsquote:
Ik heb ;m nog steedsquote:
Inderdaad. Sowieso als ik constant met iemand samen moet zijn.. Yech. Ik heb mezelf dan al binnen een week van kant gemaaktquote:Op woensdag 21 april 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken om alles samen te doen soms vind ik het wel lekker om even alleen wat te doen
Hmm ik weet niet of ik hem weggehaald heb, zou niet eens weten mijn eigen nog te vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb em nog steeds
staat alleen niks meer op
Ik date zelfs een emoquote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
wacht even. jullie zijn lid van de nummer 1 emosite en gaan mij dan vertellen dat ik emo ben met mn extensions
Ik heb even gegluurd, maar ik heb er al dik een jaar niks meer aan gedaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
wacht even. jullie zijn lid van de nummer 1 emosite en gaan mij dan vertellen dat ik emo ben met mn extensions
ik heb al es samen gewoond en toen zaten we allebei 3 maanden 24/7 bij elkaarquote:Op woensdag 21 april 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso als ik constant met iemand samen moet zijn.. Yech. Ik heb mezelf dan al binnen een week van kant gemaakt
toen ik er lid van werd had je nog amper emo's op die websitequote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb even gegluurd, maar ik heb er al dik een jaar niks meer aan gedaan.
ik heb em leeg en zo laat ik em ookquote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb even gegluurd, maar ik heb er al dik een jaar niks meer aan gedaan.
klopt veel meer goffiks en metalheadsquote:Op woensdag 21 april 2010 12:58 schreef laforest het volgende:
[..]
toen ik er lid van werd had je nog amper emo's op die website
Ik heb er nog foto;s op, maar die zijn oud. Daar had ik nog getekende wenkbrauwen en een mohawkquote:Op woensdag 21 april 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb em leeg en zo laat ik em ook
Pics.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er nog foto;s op, maar die zijn oud. Daar had ik nog getekende wenkbrauwen en een mohawk
link?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er nog foto;s op, maar die zijn oud. Daar had ik nog getekende wenkbrauwen en een mohawk
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
klik
Nouja het was net beyond mohawk maar toch. Maar daar had ik m;n tunnels en dermal tenminste nog wel
wenkbrauwen staan je wel ik ken niet veel die er mee weg komen maar jij welquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
klik
Nouja het was net beyond mohawk maar toch. Maar daar had ik m;n tunnels en dermal tenminste nog wel
Sexy he?quote:
Dank je. (:quote:Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
wenkbrauwen staan je wel ik ken niet veel die er mee weg komen maar jij wel
Nee heb ik niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt veel meer goffiks en metalheads
heb jij bij toeval ook op thats me gezeten?
Ik ook niet. Ik ga zo eerst mijn oude myspace opzoekenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee heb ik niet.
Hmm ik zou niet weten hoe ik mezelf terug kan vinden
http://pics2.vampirefreak(...)easures/24349105.jpgquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
klik
doe ik ook niks meer meequote:Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga zo eerst mijn oude myspace opzoeken
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
http://pics2.vampirefreak(...)easures/24349105.jpg
die foto is wel zo enorm oudquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
http://pics2.vampirefreak(...)easures/24349105.jpg
Bwohquote:Sex: male
Account: Free Account
Orientation: Straight
Status: Single
Daar heb ik nog oudere foto;s op staan.quote:
Snakebitesquote:Op woensdag 21 april 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik nog oudere foto;s op staan.
[ afbeelding ]
Volgens mij bestaat mijn profiel niet meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga zo eerst mijn oude myspace opzoeken
ik vond laatst mijn aller eerste alternatieve foto terugquote:Op woensdag 21 april 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik nog oudere foto;s op staan.
[ afbeelding ]
Ja, klotedingen die niet wilden genezen.quote:
Die hebi k volgens mij niet eens meerquote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond laatst mijn aller eerste alternatieve foto terug
coolquote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, klotedingen die niet wilden genezen.
[ afbeelding ]MOHAWK
ik wel toen droeg ik nog van die nekbanden met mini spikes enzoquote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die hebi k volgens mij niet eens meer
Ik blijf die dingen vet vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, klotedingen die niet wilden genezen.
ik wil mijn lippiercing ook weer terugquote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
NU WIL IK WEER SNAKEBITES SNAKEBITES STONDEN MIJ GOED
Gewoon doen. Of ga kranten bezorgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik blijf die dingen vet vinden
Ik denk dat ik maar bij een callcenter ga werken, kan ik ook mijn uiterlijk verneuken.
Ik wil al m;n lippiercings, tunnels en dermal terug.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil mijn lippiercing ook weer terug
Been there, done that. Of ik ga bouwvakker worden. Hm, keuzes...quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon doen. Of ga kranten bezorgen.
mja ik mis mijn lippiercing echt wel altijd leuk spelen met dat dingquote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil al m;n lippiercings, tunnels en dermal terug.Alleen m;n neus en helix niet
Na warm eten wordt men meestal even moe.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een dipje komt misschein omdat ik warm heb geluncht soms krijg ik dan een dipje
Wordt piercer!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Been there, done that. Of ik ga bouwvakker worden. Hm, keuzes...
SPOILER: Kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, plus snakebites
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Na warm eten wordt men meestal even moe.
Nee? Ik vind pijn fijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oei doet dat niet vreselijk pijn als je die piercings laat zetten DW?Ik krijg spontaan tranen in mn ogen.
wat voor lippiercing had je dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik mis mijn lippiercing echt wel altijd leuk spelen met dat ding
mijn labret die hoef ik niet meer terug
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:SPOILER: Kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, plus snakebites
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:
ZE HEEFT EEN MEDUSASPOILER: Kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, plus snakebitesHEBBEN
Zij heeft ook een eskimo, de kuthoer.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
De madderfakker!quote:
Oeh! Opzich...quote:
Nu vraag ik me eigenlijk af, heb jij eigenlijk tattoo's of piercings?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oei doet dat niet vreselijk pijn als je die piercings laat zetten DW?Ik krijg spontaan tranen in mn ogen.
Ja het is ook niks voor mij hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zou het opzich wel willenquote:
Malle meid.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:Bijna al mijn ex-vriendinnen en huidige hebben allemaal tepelpiercings.SPOILER: Kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, plus snakebites
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Malle meid.Nah, dat kan. Ik kneep net even in mn lip maar dat voelt niet echt prettig.
[img]quote:Op woensdag 21 april 2010 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat voor lippiercing had je dan?
Zo klopt 'ie voor mij. Op de meest uiteenlopende plekken trouwensquote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Bijna al mijn ex-vriendinnen en huidige hebben allemaal piercings.
waarom niet stelt niet zoveel voorquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
wat is een medusa? en een helix?
gloeiende ik wil op zich ook een piercing maar ik durf niet
Zal ik met je meegaanquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Medusa is in je bovenlip, helix is boven in je oorquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang voor naaldenquote:
Nee dan durf ik nog nietquote:Op woensdag 21 april 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik met je meegaan
Heb heaven ook haar handje vastgehoudenBen ik goed in
Thank youquote:Op woensdag 21 april 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Medusa is in je bovenlip, helix is boven in je oor
Niks. Alleen 3 gaatjes in de linkeroor en twee rechts. Ik wil al jaren een tepelpiercing dus die komt er ooit nog wel. Mag ik wel opschieten trouwens.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De madderfakker!
[..]
Oeh! Opzich...
[..]
Nu vraag ik me eigenlijk af, heb jij eigenlijk tattoo's of piercings?
Tijd Voor Piercings?quote:
Zullen we samen gaan? Ik durf ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ogen dicht doen.quote:
En als Ix en ik ook meegaan?quote:[..]
Nee dan durf ik nog niet![]()
Burzumquote:
maar tattoeren durf je dan weer welquote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang voor naalden![]()
[..]
Nee dan durf ik nog niet![]()
[..]
Thank you
heb je belus al gehoord?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Burzum
Mijn band is zeer beinvloed door de eerste twee albums van Burzum.
Ik had eerst gewoon 1 gaatje in ieder oor. Toen kreeg mn zoon een oorbel van me en hij ging hard huilen enz. Dus ik maar zeggen tegen hem dat ie zich niet moest aanstellen want zo'n pijn doet het helemaal niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niks. Alleen 3 gaatjes in de linkeroor en twee rechts. Ik wil al jaren een tepelpiercing dus die komt er ooit nog wel. Mag ik wel opschieten trouwens.
Handje vasthouden?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niks. Alleen 3 gaatjes in de linkeroor en twee rechts. Ik wil al jaren een tepelpiercing dus die komt er ooit nog wel. Mag ik wel opschieten trouwens.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had eerst gewoon 1 gaatje in ieder oor. Toen kreeg mn zoon een oorbel van me en hij ging hard huilen enz. Dus ik maar zeggen tegen hem dat ie zich niet moest aanstellen want zo'n pijn doet het helemaal niet.
Week later ging ik heel dapper alleen voor de 2 gaatjes in mn oren.
GODNONDEJU WAT EEN PIJN!! Heb meteen excuses aan mn zoon aangeboden.
Normale gaatjes voor oorbellen?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had eerst gewoon 1 gaatje in ieder oor. Toen kreeg mn zoon een oorbel van me en hij ging hard huilen enz. Dus ik maar zeggen tegen hem dat ie zich niet moest aanstellen want zo'n pijn doet het helemaal niet.
Week later ging ik heel dapper alleen voor de 2 gaatjes in mn oren.
GODNONDEJU WAT EEN PIJN!! Heb meteen excuses aan mn zoon aangeboden.
Jaquote:
quote:.. 'Forn Sed's sound can be quite easily put in a nutshell by this - early Graveland, playing mid-to-slow paced 2nd wave black metal with Fenriz on drums. There's certainly nothing forward thinking about this album, it's completely set in the past – a complete ode to the classic 2nd wave big boys such as Darkthrone and Burzum, reeking of morbid destitution and primal hatred for modern day society and its Formica furniture filled, shrink wrapped logo branded existence in general.
Ja een paar hadden ook een clithood piercing en facial piercings.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo klopt 'ie voor mij. Op de meest uiteenlopende plekken trouwens
Bij mn eerste tatt, die op mn rug, had ik een vriendin bij me ik zou fijn haar handjes vasthouden. Zij was al bang want ik had toen ook al hele lange nagels.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ogen dicht doen.![]()
En niet aanstellen, tattoo's zetten ze ook met naalden
Denk dat ik het dan nog niet durfquote:[..]
En als Ix en ik ook meegaan?
Voorlopig weet ik ook nog niet wat ik wilquote:Op woensdag 21 april 2010 13:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan? Ik durf ook niet.
Durven is een groot woordquote:Op woensdag 21 april 2010 13:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar tattoeren durf je dan weer wel
doe je goedquote:Op woensdag 21 april 2010 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja
Check een review over mijn cd:
[..]
Mjah bleek achteraf dat die muts verkeerd had geschoten, dikke vette ontsteking vrijwel direct.quote:
bij mijn eerste tatt keek ik toe hoe dat gedaan werd vond het wel amuserend eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mn eerste tatt, die op mn rug, had ik een vriendin bij me ik zou fijn haar handjes vasthouden. Zij was al bang want ik had toen ook al hele lange nagels.
Dus wij gaan zitten en opeens zegt ze: goh je knijpt helemaal niet.
Ik vond het stiekem opwindend![]()
Als ik voor een tatt ga dan kijk ik ook niet tijdens het zetten, vind ik eng![]()
[..]
Denk dat ik het dan nog niet durf![]()
[..]
Voorlopig weet ik ook nog niet wat ik wil![]()
[..]
Durven is een groot woord
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah bleek achteraf dat die muts verkeerd had geschoten, dikke vette ontsteking vrijwel direct.
trust me dat doet vet pijn hoor
Mijn meest 'complete' had:quote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja een paar hadden ook een clithood piercing en facial piercings.
Moeilijk hoor om naar mn eigen rug te kijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mijn eerste tatt keek ik toe hoe dat gedaan werd vond het wel amuserend eigenlijk
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Giertje het volgende:
bij mijn eerste tatt keek ik toe hoe dat gedaan werd vond het wel amuserend eigenlijk
Helix? Is dan zo'n smerige grote ring?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn meest 'complete' had:
- Clithood
- Lip
- 2x tong
- Navel ()
- Tepel
- 13 gaatjes per oor
- Helix in elk oor
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
- Clithood
- Lip
- 2x tong
- Navel ()
- Tepel
- 13 gaatjes per oor
- Helix in elk oor
noooit van gehoordquote:
toen muttley werd gezet viel ik bijna in slaapquote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk hoor om naar mn eigen rug te kijken
Hoewel m;n snakebites niet fijn waren, maar dat kwam meer doordat ik toen vet ging lopen kwijlenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Malle meid.Nah, dat kan. Ik kneep net even in mn lip maar dat voelt niet echt prettig.
is het ookquote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat had ik ook vond het wel tof om te zien
Ja je kunt de cd tegenwoordig overal gratis downloaden.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
noooit van gehoord
kan ik het ergens beluisteren?
jostiquote:Op woensdag 21 april 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoewel m;n snakebites niet fijn waren, maar dat kwam meer doordat ik toen vet ging lopen kwijlen
Goed bezigquote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah bleek achteraf dat die muts verkeerd had geschoten, dikke vette ontsteking vrijwel direct.
trust me dat doet vet pijn hoor
Op mn rug was opwindend, op mn heup was KUT alles behalve prettig gevoel, mn kuit was alsof ik in hel beland was (die gast had hem te diep gezet), voet niks gevoeld want zat te huilen om mn pa, pols kriebelde, arm was wel prettig gevoel.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen muttley werd gezet viel ik bijna in slaap
ben er al mee bezig inmiddelsquote:Op woensdag 21 april 2010 13:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja je kunt de cd tegenwoordig overal gratis downloaden.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:37 schreef Giertje het volgende:
is het ook
die tattoeerder zei dat ik een goeie was ik zat stil en keek gewoon toe
AHZOO!quote:
maar ik ben eigenlijk ook gewoon een mietjequote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed bezig
Voelde er echt niets van
Nee, ringetje boven in je oor.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Helix? Is dan zo'n smerige grote ring?
Waar heb jij piercings?quote:
Je gaat mee als ik mijn vch laat zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ohh ok, mijn vriendin had ook zo'n groot gat in beide oren met zo'n grote ring. Ben blij dat die dingen eruit zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ringetje boven in je oor.
[..]
Waar heb jij piercings?
piercings zijn gewoon leuk speelgoedquote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
AHZOO!
Ik zit altijd met m;n eskimo te kloten
Ja dat las ik van de week al.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je gaat mee als ik mijn vch laat zetten
Ik wil 4 tepelpiercings maar daar heb ik de tepels niet voorquote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
- Clithood
- Lip
- 2x tong
- Navel ()
- Tepel
- 13 gaatjes per oor
- Helix in elk oor
Dat zijn tunnels, die zijn leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh ok, mijn vriendin had ook zo'n groot gat in beide oren met zo'n grote ring. Ben blij dat die dingen eruit zijn.
Je wilt een horizontale en verticale?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil 4 tepelpiercings maar daar heb ik de tepels niet voor
of 2 diagonale per tepelquote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wilt een horizontale en verticale?
Dat heb je een paar maanden geleden al beloofdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat las ik van de week al.
Ga jij dan filmen hoe ik flauwval enz?
dt is ook enorm lelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh ok, mijn vriendin had ook zo'n groot gat in beide oren met zo'n grote ring. Ben blij dat die dingen eruit zijn.
Nope, allebei diagonaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wilt een horizontale en verticale?
quote:
Ahumquote:
Toch wel Forn Sed?quote:
Helemaal niet! Ik zat daar met 2 buisjes in m;n lip, kon m;n muil niet dichtdoen en toen kreeg m;n homo ;t idee om bijna out te gaan, van een fxcking tongpiercingquote:
Jep ken ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dt is ook enorm lelijk![]()
ken je de band haatstrijd trouwens?
Weet je al wanneer dit heuglijke uitstapje gaat plaatsvinden?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb je een paar maanden geleden al beloofd
Natuurlijk ga ik neit filmen, denk je nou echt dat ik daar over nadenk terwijl ik met m;n benen wijd daar op de tafel lig?
jazeker ik ben em nu aan het binnen halenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Toch wel Forn Sed?
Hmm mijn nieuwe cd is bijna klaar en is toch wel stukken beter dan mijn eerste cd, maar ja.
Braafquote:
whahaha mja okee dan mag hetquote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik zat daar met 2 buisjes in m;n lip, kon m;n muil niet dichtdoen en toen kreeg m;n homo ;t idee om bijna out te gaan, van een fxcking tongpiercing
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn tunnels, die zijn leuk!
Ze stinken alleen zo
Nope. Moet eerst geld hebben, Bart sowieso 2 weken niet zienquote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je al wanneer dit heuglijke uitstapje gaat plaatsvinden?
woow wel vet gedaan thoughquote:
Doe dan een dermal, tenzij je een piercing wilt die binnen 3 maanden uitgroeid.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen in me tong.
Zoiets wil ik erbij.
[ afbeelding ]
Oh okay. Dan hoor ik het welquote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Moet eerst geld hebben, Bart sowieso 2 weken niet zienen weten wanneer ik onder ;t mes mag. En ga ;t sowieso niet in de zomer doen
whehehequote:
Ik vind die corset-achtigen wel mooi.quote:
Leuk, binnen 3 maanden met blauwe littekens rondlopenquote:
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh okay. Dan hoor ik het wel![]()
Ook zo'n zin in overmorgen?
2 dermals.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan een dermal, tenzij je een piercing wilt die binnen 3 maanden uitgroeid.
autsjquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel heel erg tof, maar je hebt er natuurlijk niet altijd een lint in zitten. En stel je voor dat je blijft haken ofzo.Of iemand denkt grappig te zijn door er aan te trekken.
Bart doet toch altijd liefquote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaMaar dan moet Bart wel even lief doen.
En ze zijn binnen 3 maanden uitgegroeidquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel heel erg tof, maar je hebt er natuurlijk niet altijd een lint in zitten. En stel je voor dat je blijft haken ofzo.Of iemand denkt grappig te zijn door er aan te trekken.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen moet mijn salaris er zijn. Als het er niet is neem ik per direct ontslag. Dat zou dan de 4de keer zijn dat er iets fucked up gaat met mn salaris
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Die jaquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Niet altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik denk dat dat wel meevalt. In je tong en oor voel je er ook niet veel van..quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mokkel dat ik ken heeft 4 dermals in haar nek, met ringetjes eraan, en dan dus ook een lintje ertussen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
ik zag er een op hyves die dat ook heeft maar dan met dermals
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet altijd.Maar maar maar dan moet mn geld er wel morgenochtend al zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Noem dan ook even de minst pijnlijke plekken johquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. In je tong en oor voel je er ook niet veel van..
Ohja.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar dan moet mn geld er wel morgenochtend al zijn
Staat stoer in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Vriendin van mij heeft der arm heel tof getatoeëerd, met allemaal kleurtjes, snoepjes, vrolijk. Echt heel tof. Alleen wat minder als je straks 50 bent.
neukteugelsquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mokkel dat ik ken heeft 4 dermals in haar nek, met ringetjes eraan, en dan dus ook een lintje ertussen.
Lijkt me vrij vervelend als je met je haar bezig bent
Ik vind kleurtattoeages sowieso niet tof.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Vriendin van mij heeft der arm heel tof getatoeëerd, met allemaal kleurtjes, snoepjes, vrolijk. Echt heel tof. Alleen wat minder als je straks 50 bent.
Zorg voor laterquote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
In je nek?quote:
whehe inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mokkel dat ik ken heeft 4 dermals in haar nek, met ringetjes eraan, en dan dus ook een lintje ertussen.
Lijkt me vrij vervelend als je met je haar bezig bent
Ik zou zelf ook veilig spelen met zwart. Maar in dit geval staat het niet verkeerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind kleurtattoeages sowieso niet tof.
Je houdt echt niet van me hequote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ehm, je bovenarm, en kuiten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Noem dan ook even de minst pijnlijke plekken joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik heb alleen maar zwartquote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zelf ook veilig spelen met zwart. Maar in dit geval staat het niet verkeerd.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Ik doe je morgenochtend wel (wakker)smsen als mn poen is er is, kunnen we altijd nog morgen ipv vrijdag gaanquote:
wacht laat ik dat eerst even met raph gaan besprekenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe je morgenochtend wel (wakker)smsen als mn poen is er is, kunnen we altijd nog morgen ipv vrijdag gaan
Ik doe sowieso alleen maar zwart, kleur komen toch niet mooi uit bij mij. Hoewel ik wel een witte tat zou willenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook veilig spelen met zwart. Maar in dit geval staat het niet verkeerd.
Ik wil een blacklight tattquote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe sowieso alleen maar zwart, kleur komen toch niet mooi uit bij mij. Hoewel ik wel een witte tat zou willen
ik ben toch wel blij dat mijn koi in kleur is komt ie veel mooier tot zijn rechtquote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe sowieso alleen maar zwart, kleur komen toch niet mooi uit bij mij. Hoewel ik wel een witte tat zou willen
Jawelquote:
Jawelquote:
Die vind je wel mooi?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JawelEr zijn uitzonderingen he
[ afbeelding ]
Oke ik Faal hier hardquote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb alleen maar zwart
nooit overwogen om een tattoo in kleur te doen... maar komt heus wel.. genoeg plek nog vrij
Bart moet dat ook goed vinden hequote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe je morgenochtend wel (wakker)smsen als mn poen is er is, kunnen we altijd nog morgen ipv vrijdag gaan
Die is gewoon geniaal.quote:
Pics!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef laforest het volgende:
Ik heb 1 kleurentatttoo, nooit weer. Alle andere 11 zijn zwart.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ik Faal hier hard
Ik heb wel een tattoo met kleur
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, je bovenarm, en kuiten.Arm vind ik vies vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat je ze zondag ging bekijken.quote:
oow dat is mooi gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt mijn dingquote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond mijn pols ook niet heel fijn ofzo. Ik heb wel lol gehad, de hele tijd vette kutkoppen trekken naar m;n exquote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arm vind ik vies vervelend
Volgende wordt ook gewoon weer zwartquote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Alleen die op mn kuit en bovenarm zijn in kleur. Wel allebei dezelfde kleurcombi's (paars, geel, groen) De rest is allemaal zwart.
Ohja kloptquote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze zondag ging bekijken.
Ik vind het mario gedeelte enzo wel leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK VIND JOUW ONDERTITEL NIET LEUKquote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende wordt ook gewoon weer zwartik heb er nu al zin in
Mijn vriend gaat ook een tattoo laten (zijn 1e) zetten die vind het wat minder
mijn volgende komt wel weer in kleurquote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende wordt ook gewoon weer zwartik heb er nu al zin in
Mijn vriend gaat ook een tattoo laten (zijn 1e) zetten die vind het wat minder
Er is een nog genialere nintendosleeve, daar staan er ook nog pokemon opquote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het mario gedeelte enzo wel leuk.
Geen last van gehadquote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel ehb jij er eigenlijk?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volgende komt wel weer in kleur
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het prima, maar je weet dat ik er niet ben hèquote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart moet dat ook goed vinden he
Probeer je tieten eensquote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ben jij de belangrijkste vrouw in het leven van onze Luciferquote:
Donderdagavond welquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar je weet dat ik er niet ben hè
Probeer tussen je vingers eensquote:
Was voor mij 4 jaar geleden dat ik mijn laatste tattoo had laten zetten, dus ik moest het gewoon even wennen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond mijn pols ook niet heel fijn ofzo. Ik heb wel lol gehad, de hele tijd vette kutkoppen trekken naar m;n ex
6 in totaalquote:
Je weet dat dat neit goed is, net als bij piercings?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was voor mij 4 jaar geleden dat ik mijn laatste tattoo had laten zetten, dus ik moest het gewoon even wennen.
De volgende 2 in Juni doe ik gewoon snel achter elkaar.
blauwpaars.quote:
waarom cover up?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
6 in totaal
waarvan er eentje nog een cover up over heen moet maar dat komt later wel
En toen werd je kaalquote:Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
Als ik een tattoo laat zetten, wil ik echt dat ik hem onopvallend kan verbergen. Daarom vind ik in mijn nek een mooie plek.
blauw/paarsquote:
omdat die dom en onbezonnen isquote:
Wat is ;t dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat die dom en onbezonnen is
en het herinnert me aan een niet zon fijne tijd in mijn leven
Ik heb er een week tussen zitten, dus dat kan.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat dat neit goed is, net als bij piercings?
Het interesseert me geen holquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu ben jij de belangrijkste vrouw in het leven van onze Lucifer
ja, alleen dan moet je hem meestal verstoppenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef Myraela het volgende:
Op de pols vind ik een tattoo ook tof.
Zijn ze ookquote:
Vervelend? zeg maar gerust *auw*quote:Op woensdag 21 april 2010 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat moet ook pijn doen.
Het is gewoon een vervelend gevoel, maar je gaat er niet dood aan ofzo
Jij hebt daar heul geen tattooquote:
Dat kan eigenlijk niet. Het moet eerst helemaal genezen zijn. Sowieso vindt je lichaam ;t niet leuk als je 2 tattoeages in korte lichaam laat zetten, iets met afweer enzoquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er een week tussen zitten, dus dat kan.
En dan ben ik meteen klaar met mijn ideeën en kan ik kijken voor iets nieuws
oke dan mag ;tquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het interesseert me geen hol(het was een deel van een nr wat ik tof vind)
Maar jij mag het ook wel zijn
Zo devilish ben ik niet
HEUL WELquote:
slipknot logoquote:
Het is niet altijd auw.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend? zeg maar gerust *auw*
Nope, helaaschquote:
quote:
Dat doet ook pijn, kan ik je verklappenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat moet ook pijn doen.
Het is gewoon een vervelend gevoel, maar je gaat er niet dood aan ofzo
De mijne is ook heel tof hoor. Ontworpen door psalms ookquote:
Het zijn 2 verschillende plekken dus het lijkt mij wel te doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet. Het moet eerst helemaal genezen zijn. Sowieso vindt je lichaam ;t niet leuk als je 2 tattoeages in korte lichaam laat zetten, iets met afweer enzo
Nigga what?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet. Het moet eerst helemaal genezen zijn. Sowieso vindt je lichaam ;t niet leuk als je 2 tattoeages in korte lichaam laat zetten, iets met afweer enzo
Dicht bij de knieholte doet ook fucked up pijn ;Xquote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is niet altijd auw.
Mijn benen waren gewoon relax.
Bovenbeen zal wel wat meer pijn doen denk k
Oke dat is wel stom jaquote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
slipknot logo![]()
ik weet niet eens meer waarom ik hem toen wou hebben
We hadden het over tattoo's op tietenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is niet altijd auw.
Mijn benen waren gewoon relax.
Bovenbeen zal wel wat meer pijn doen denk k
Korte tijdquote:
Sleutelbeen ook, zeker als ze hem rakenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dicht bij de knieholte doet ook fucked up pijn ;X
Ik weet het. Onze astrologische tekensquote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne is ook heel tof hoor. Ontworpen door psalms ook
Gelukkig wil ik absoluut geen tattoo op mijn borstquote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, helaasch
[..]![]()
[..]
Dat doet ook pijn, kan ik je verklappen
Meant to bequote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het. Onze astrologische tekens
Ik over algemeenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hadden het over tattoo's op tieten
let eens op
Ik heb er 2quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik absoluut geen tattoo op mijn borst
Als jij 2 slecht genezende tats wil moet je ;t zelf weten. Liever jij dan ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende plekken dus het lijkt mij wel te doen.
Hoe?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er 2En ik wil ze uitbreiden
Match made in heavenquote:
bandlogo's ofzo zou ik sowieso nooit doen eigenlijk... ik hou het wel bij eigen ontwerpen die ik wilquote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
slipknot logo![]()
ik weet niet eens meer waarom ik hem toen wou hebben
Srsly? Hoe?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er 2En ik wil ze uitbreiden
quote:
Ja hoe dichter je bij de knie komt hoe meer je het gaat voelenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dicht bij de knieholte doet ook fucked up pijn ;X
quote:
Dat moet ik nog verzinnen. Maar gewoon meer eromheen enzo.quote:
Mario doet het niet eens iemand in een week tijd 2x tatoeërenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij 2 slecht genezende tats wil moet je ;t zelf weten. Liever jij dan ik.
Wil jij mijn volgende tat ontwerpen over een paar jaar?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
bandlogo's ofzo zou ik sowieso nooit doen eigenlijk... ik hou het wel bij eigen ontwerpen die ik wil![]()
Ben de laatste tijd veel aan het tekenen voor tattoo's, incl dat schaduwen enzo en dat lukt best aardigMaar tot u toe alleen echt die oldskool dingen as rozen, beetje japans ben ik vanochtend mee gestart (koi, japanse golven, lotus, japanse kers) en beetje standaard dingetjes als vleugels, halo's, sunbursts, bloemeen (1 viool is zo vet geworden
) banners, momenteel een beetje bezig met een draakfigurdingesiets
Binnenkort maar eens een paar tattooshops langs voor aprentice-ship
![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Dat moet ik nog verzinnen. Maar gewoon meer eromheen enzo.
Ik vind dat je eerst dat verneukte lijnwerk wel bij mag laten werkenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Dat moet ik nog verzinnen. Maar gewoon meer eromheen enzo.
Ik heb dan ook nog nooit iemand getatoeeerdquote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario doet het niet eens iemand in een week tijd 2x tatoeëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |