Zei de vrouw met de lekkere billen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Giertje
[..]
DW
[..]
Dag knappe man
Nou iddquote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Zei de vrouw met de lekkere billen.
indeedquote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Damn right!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zo
ik neem de 30ste een vriendin van me mee die is nog nooit naar zoiets geweest
quote:
WAT HEB IK NOU WEER GEMIST?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn kapster heet grietje, ik heb dus al een paar keer giertje gezegd tegen/over haarquote:
OP van dames we willen jullie bloot zienquote:
Wat is er mis met psyhippies?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.
Heb je heus niet gemist.quote:
Ik zag het alquote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP van dames we willen jullie bloot zien
Niet zoveel, tenzij de psyhippie in kwestie zeurt dat industrial langzame kutmuziek is en zijn vriendin er niet heen mag omdat hij het kutmuziek vindt en hij het niet vertrouwt als ze alleen gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is er mis met psyhippies?
aaah zonde ik vind dat er ruimte moet zijn om je eigen ding te kunnen doenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kapster heet grietje, ik heb dus al een paar keer giertje gezegd tegen/over haar![]()
Ik zit teveel op FOK!
Vind ik ook en er moet vertrouwen zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah zonde ik vind dat er ruimte moet zijn om je eigen ding te kunnen doen
Ja inderdaad, hij was gelukkig niet meegegaan naar Emilie Autumn, waar ik kaartjes voor gewonnen had. Maar hij wou wel mee omdat ;ie het niet vertrouwde. Het was dat ze er geen geld voor hadden.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah zonde ik vind dat er ruimte moet zijn om je eigen ding te kunnen doen
lekkere relatie heeft ie danquote:Op woensdag 21 april 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij was gelukkig niet meegegaan naar Emilie Autumn, waar ik kaartjes voor gewonnen had. Maar hij wou wel mee omdat ;ie het niet vertrouwde. Het was dat ze er geen geld voor hadden.
Dit dus. Ik zou me toch niet zomaar iets laten verbieden door m'n vriendin. Moet er toch wel een verdomd goede reden zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vind ik ook en er moet vertrouwen zijn.Anders is het ook geen (goede) relatie. Het is een basis he.
Mja inderdaad. En sowieso als je samenwoont moet je wel je eigen ding nog kunnen doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekkere relatie heeft ie dan
ik dacht dat de basis van een relatie toch een vorm van vertrouwen moet zijn
tegenwoordig de nummer 1 emositequote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef laforest het volgende:
Ik kreeg net een vampirefreaks.com reclame onder in beeld. Zal wel door dat filpmje komen.
Ik was er jaren geleden lid van.quote:
ik moet er niet aan denken om alles samen te doen soms vind ik het wel lekker om even alleen wat te doenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja inderdaad. En sowieso als je samenwoont moet je wel je eigen ding nog kunnen doen.
ik heb em nog steedsquote:
Ik heb ;m nog steedsquote:
Inderdaad. Sowieso als ik constant met iemand samen moet zijn.. Yech. Ik heb mezelf dan al binnen een week van kant gemaaktquote:Op woensdag 21 april 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken om alles samen te doen soms vind ik het wel lekker om even alleen wat te doen
Hmm ik weet niet of ik hem weggehaald heb, zou niet eens weten mijn eigen nog te vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb em nog steeds
staat alleen niks meer op
Ik date zelfs een emoquote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
wacht even. jullie zijn lid van de nummer 1 emosite en gaan mij dan vertellen dat ik emo ben met mn extensions
Ik heb even gegluurd, maar ik heb er al dik een jaar niks meer aan gedaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
wacht even. jullie zijn lid van de nummer 1 emosite en gaan mij dan vertellen dat ik emo ben met mn extensions
ik heb al es samen gewoond en toen zaten we allebei 3 maanden 24/7 bij elkaarquote:Op woensdag 21 april 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso als ik constant met iemand samen moet zijn.. Yech. Ik heb mezelf dan al binnen een week van kant gemaakt
toen ik er lid van werd had je nog amper emo's op die websitequote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb even gegluurd, maar ik heb er al dik een jaar niks meer aan gedaan.
ik heb em leeg en zo laat ik em ookquote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb even gegluurd, maar ik heb er al dik een jaar niks meer aan gedaan.
klopt veel meer goffiks en metalheadsquote:Op woensdag 21 april 2010 12:58 schreef laforest het volgende:
[..]
toen ik er lid van werd had je nog amper emo's op die website
Ik heb er nog foto;s op, maar die zijn oud. Daar had ik nog getekende wenkbrauwen en een mohawkquote:Op woensdag 21 april 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb em leeg en zo laat ik em ook
Pics.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er nog foto;s op, maar die zijn oud. Daar had ik nog getekende wenkbrauwen en een mohawk
link?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er nog foto;s op, maar die zijn oud. Daar had ik nog getekende wenkbrauwen en een mohawk
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
klik
Nouja het was net beyond mohawk maar toch. Maar daar had ik m;n tunnels en dermal tenminste nog wel
wenkbrauwen staan je wel ik ken niet veel die er mee weg komen maar jij welquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
klik
Nouja het was net beyond mohawk maar toch. Maar daar had ik m;n tunnels en dermal tenminste nog wel
Sexy he?quote:
Dank je. (:quote:Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
wenkbrauwen staan je wel ik ken niet veel die er mee weg komen maar jij wel
Nee heb ik niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt veel meer goffiks en metalheads
heb jij bij toeval ook op thats me gezeten?
Ik ook niet. Ik ga zo eerst mijn oude myspace opzoekenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee heb ik niet.
Hmm ik zou niet weten hoe ik mezelf terug kan vinden
http://pics2.vampirefreak(...)easures/24349105.jpgquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
klik
doe ik ook niks meer meequote:Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga zo eerst mijn oude myspace opzoeken
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
http://pics2.vampirefreak(...)easures/24349105.jpg
die foto is wel zo enorm oudquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
http://pics2.vampirefreak(...)easures/24349105.jpg
Bwohquote:Sex: male
Account: Free Account
Orientation: Straight
Status: Single
Daar heb ik nog oudere foto;s op staan.quote:
Snakebitesquote:Op woensdag 21 april 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik nog oudere foto;s op staan.
[ afbeelding ]
Volgens mij bestaat mijn profiel niet meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga zo eerst mijn oude myspace opzoeken
ik vond laatst mijn aller eerste alternatieve foto terugquote:Op woensdag 21 april 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik nog oudere foto;s op staan.
[ afbeelding ]
Ja, klotedingen die niet wilden genezen.quote:
Die hebi k volgens mij niet eens meerquote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond laatst mijn aller eerste alternatieve foto terug
coolquote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, klotedingen die niet wilden genezen.
[ afbeelding ]MOHAWK
ik wel toen droeg ik nog van die nekbanden met mini spikes enzoquote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die hebi k volgens mij niet eens meer
Ik blijf die dingen vet vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, klotedingen die niet wilden genezen.
ik wil mijn lippiercing ook weer terugquote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
NU WIL IK WEER SNAKEBITES SNAKEBITES STONDEN MIJ GOED
Gewoon doen. Of ga kranten bezorgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik blijf die dingen vet vinden
Ik denk dat ik maar bij een callcenter ga werken, kan ik ook mijn uiterlijk verneuken.
Ik wil al m;n lippiercings, tunnels en dermal terug.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil mijn lippiercing ook weer terug
Been there, done that. Of ik ga bouwvakker worden. Hm, keuzes...quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon doen. Of ga kranten bezorgen.
mja ik mis mijn lippiercing echt wel altijd leuk spelen met dat dingquote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil al m;n lippiercings, tunnels en dermal terug.Alleen m;n neus en helix niet
Na warm eten wordt men meestal even moe.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een dipje komt misschein omdat ik warm heb geluncht soms krijg ik dan een dipje
Wordt piercer!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Been there, done that. Of ik ga bouwvakker worden. Hm, keuzes...
SPOILER: Kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, plus snakebites
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Na warm eten wordt men meestal even moe.
Nee? Ik vind pijn fijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oei doet dat niet vreselijk pijn als je die piercings laat zetten DW?Ik krijg spontaan tranen in mn ogen.
wat voor lippiercing had je dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik mis mijn lippiercing echt wel altijd leuk spelen met dat ding
mijn labret die hoef ik niet meer terug
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:SPOILER: Kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, plus snakebites
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:
ZE HEEFT EEN MEDUSASPOILER: Kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, plus snakebitesHEBBEN
Zij heeft ook een eskimo, de kuthoer.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
De madderfakker!quote:
Oeh! Opzich...quote:
Nu vraag ik me eigenlijk af, heb jij eigenlijk tattoo's of piercings?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oei doet dat niet vreselijk pijn als je die piercings laat zetten DW?Ik krijg spontaan tranen in mn ogen.
Ja het is ook niks voor mij hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zou het opzich wel willenquote:
Malle meid.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:Bijna al mijn ex-vriendinnen en huidige hebben allemaal tepelpiercings.SPOILER: Kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, plus snakebites
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Malle meid.Nah, dat kan. Ik kneep net even in mn lip maar dat voelt niet echt prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |