quote:Op woensdag 21 april 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het goeiemorgentopic is hier Goede morgen lieve mensen.
nou alquote:
quote:
latersquote:
je bent me net voorquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik voel inderdaad al behoorlijk stijf aan
en koud?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kom eens bij mij in bed liggen?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kom er net uit!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom eens bij mij in bed liggen?
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uurtje op de kachel en je kan er weer tegenaan.quote:
ik kan je gewoon niet missen, snap dat dan!quote:
Aaahwquote:Op woensdag 21 april 2010 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan je gewoon niet missen, snap dat dan!
Mag onder de dekens ook?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uurtje op de kachel en je kan er weer tegenaan.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]hihi je deed een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen mij aankruipen?quote:
Rebels he?quote:
Onder de dekens heb je niets aan als je deaud bent hè?quote:
Kom maar lief c0nniequote:
Waarom doen ze er dan altijd zoeen wit kleed overheen?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onder de dekens heb je niets aan als je deaud bent hè?
Of een plastic zak.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan altijd zoeen wit kleed overheen?
Goed puntquote:Op woensdag 21 april 2010 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan altijd zoeen wit kleed overheen?
* DevilsWhore aait c0nquote:
Sorryquote:
Vroeg en lui.quote:
Hajquote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
Ik werd doorverwezen naar deze incrowd SC dus hier ben ik dan weer
dan gaat de gemeente het doen en mag je geen grafsteen hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Das als je geen begravenis kunt betalen
Dus ik had je niet wakker gesmst?quote:
Ik word dat incrowd gezeik een beetje spuugzat. Iedereen is welkom en bijna dagelijks zie je weer nieuwe mensen hier die ook met open armen worden ontvangen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
Ik werd doorverwezen naar deze incrowd SC dus hier ben ik dan weer
Daar ahd ik nog nooit over nagedacht hequote:
Dan krijg je een begrafenis toegewezen door de politie.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Das als je geen begravenis kunt betalen
Geen idee. Misschien wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik had je niet wakker gesmst?![]()
En het zal me niets verbazen, dat als wij gaan klagen over het gedrag van mods tegenover ons, dat we weer de wind van voren krijgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word dat incrowd gezeik een beetje spuugzat. Iedereen is welkom en bijna dagelijks zie je weer nieuwe mensen hier die ook met open armen worden ontvangen.
die opleiding is echt duurquote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Zou je een opleiding moeten doen om begrafenisondernemer te worden? Je hebt wel altijd werk, mensen blijven toch wel dood gaan.
Tyfus.quote:
Ja, lang en duur. En het lijkt mij maar triest werkquote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Zou je een opleiding moeten doen om begrafenisondernemer te worden? Je hebt wel altijd werk, mensen blijven toch wel dood gaan.
Als ik een lange opleiding wil doen ga ik wil voor patholoog-anatoom.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, lang en duur. En het lijkt mij maar triest werk
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JIJ MET CHANTAL GEDAAN? CHANTAL IS HEUL GEEN 15-JARIGE EMO/HUPPELKUT!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi als het goed is krijg ik volgende week extensions
Pff ik heb even niets. Dan moet ik nadenken, nadenken doet pijnquote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel toe aan een leuke anekdote van onze Huppel
ik wou dat gaan doen maar die opleiding moet je zelf betalen en dan praat je al snel over 1000 euro plusquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JIJ MET CHANTAL GEDAAN? CHANTAL IS HEUL GEEN 15-JARIGE EMO/HUPPELKUT!
Per jaar ofwat?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wou dat gaan doen maar die opleiding moet je zelf betalen en dan praat je al snel over 1000 euro plus
Waarom wou je dat gaan doen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wou dat gaan doen maar die opleiding moet je zelf betalen en dan praat je al snel over 1000 euro plus
* Panda72 aait over Huppels bolquote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik heb even niets. Dan moet ik nadenken, nadenken doet pijn
Alleen emo;s en huppelkutten hebben extensions. Ja en uitgedroogde moeders die jong en hip willen lijken.quote:
Je moet zulk werk ook spannend maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, lang en duur. En het lijkt mij maar triest werk
nee in totaal wat ik zagquote:
Het is wel perfect voor Ez ja, met zijn necrofiele neigingen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Je moet zulk werk ook spannend maken.
leek me wel intressant en je houd er sowieso wel werk in zoals je net zeiquote:
Uitgedroogde moederquote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen emo;s en huppelkutten hebben extensions. Ja en uitgedroogde moeders die jong en hip willen lijken.
quote:
Ja ik wil die baan ook wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is wel perfect voor Ez ja, met zijn necrofiele neigingen.
Selmaquote:
.exe ?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi als het goed is krijg ik volgende week extensions
Doe dan patholoog-anatoom, dan mag je nog in de lijken wroeten.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
leek me wel intressant en je houd er sowieso wel werk in zoals je net zei
Wat voor extensions?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitgedroogde moeder![]()
Anders vraag je eerst even watvoor extensions ik ga doen
Jij wilt ook de doden onteren?quote:
Grapjasquote:
Al gezien. Ik vond ;t maar gemeen voor dat jochie.quote:
Nou na overleg met mn kapster zijn we tot de conclusie gekomen dat het zonde is om paarse verf in mn haar te gooien. Dat is na 2 keer wassen al zn kleur kwijt. Dus gaan we paarse extensions doen ipv verf.quote:
Onteren? Dat nooit, ik zal het allemaal heel respectvol doen.quote:
Je kan als jochie niet vroeg genoeg leren dat vrouwen gemeen zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Al gezien. Ik vond ;t maar gemeen voor dat jochie.
Oke. Maar toch blijf ik erbij dat extensions voor emo;s en huppelkutten zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou na overleg met mn kapster zijn we tot de conclusie gekomen dat het zonde is om paarse verf in mn haar te gooien. Dat is na 2 keer wassen al zn kleur kwijt. Dus gaan we paarse extensions doen ipv verf.
Wel veilig he?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Onteren? Dat nooit, ik zal het allemaal heel respectvol doen.
quote:
Dus de liefde is overquote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Maar toch blijf ik erbij dat extensions voor emo;s en huppelkutten zijn.
Als er een .rar komt dan altijd nog een huppeldw.rar hequote:Op woensdag 21 april 2010 12:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat eerder aan huppelmuts.rar te denken.
Hansquote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan als jochie niet vroeg genoeg leren dat vrouwen gemeen zijn![]()
en cybergoffiksquote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Maar toch blijf ik erbij dat extensions voor emo;s en huppelkutten zijn.
Jep.quote:
Zie bovenstaande.quote:[..]
Als er een .rar komt dan altijd nog een huppeldw.rar he
Als dreads onder extensions vallen wel ja.quote:
Dan is het maar goed dat ik extensions ga doen.quote:
Je hebt ;t goed uitgedacht in ieder geval.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik extensions ga doen.
Kan ik meteen krassen enzulks, dat doen emo's toch?
Ik wil ook een nieuwequote:
dat is zoquote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als dreads onder extensions vallen wel ja.
Maar eigenlijk zijn cybergoffiks gewoon emo;s met lak aan.
IK DOE HET ECHT HOOR!! DIT IS HEUS GEEN SCHREEUW OM AANDACHT EN LIEFDE!!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt ;t goed uitgedacht in ieder geval.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik extensions ga doen.
Kan ik meteen krassen enzulks, dat doen emo's toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |