Tegen mij aankruipen?quote:
Rebels he?quote:
Onder de dekens heb je niets aan als je deaud bent hè?quote:
Kom maar lief c0nniequote:
Waarom doen ze er dan altijd zoeen wit kleed overheen?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onder de dekens heb je niets aan als je deaud bent hè?
Of een plastic zak.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan altijd zoeen wit kleed overheen?
Goed puntquote:Op woensdag 21 april 2010 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan altijd zoeen wit kleed overheen?
* DevilsWhore aait c0nquote:
Sorryquote:
Vroeg en lui.quote:
Hajquote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
Ik werd doorverwezen naar deze incrowd SC dus hier ben ik dan weer
dan gaat de gemeente het doen en mag je geen grafsteen hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Das als je geen begravenis kunt betalen
Dus ik had je niet wakker gesmst?quote:
Ik word dat incrowd gezeik een beetje spuugzat. Iedereen is welkom en bijna dagelijks zie je weer nieuwe mensen hier die ook met open armen worden ontvangen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
Ik werd doorverwezen naar deze incrowd SC dus hier ben ik dan weer
Daar ahd ik nog nooit over nagedacht hequote:
Dan krijg je een begrafenis toegewezen door de politie.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Das als je geen begravenis kunt betalen
Geen idee. Misschien wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik had je niet wakker gesmst?![]()
En het zal me niets verbazen, dat als wij gaan klagen over het gedrag van mods tegenover ons, dat we weer de wind van voren krijgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word dat incrowd gezeik een beetje spuugzat. Iedereen is welkom en bijna dagelijks zie je weer nieuwe mensen hier die ook met open armen worden ontvangen.
die opleiding is echt duurquote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Zou je een opleiding moeten doen om begrafenisondernemer te worden? Je hebt wel altijd werk, mensen blijven toch wel dood gaan.
Tyfus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |