Wat voor extensions?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitgedroogde moeder![]()
Anders vraag je eerst even watvoor extensions ik ga doen
Jij wilt ook de doden onteren?quote:
Grapjasquote:
Al gezien. Ik vond ;t maar gemeen voor dat jochie.quote:
Nou na overleg met mn kapster zijn we tot de conclusie gekomen dat het zonde is om paarse verf in mn haar te gooien. Dat is na 2 keer wassen al zn kleur kwijt. Dus gaan we paarse extensions doen ipv verf.quote:
Onteren? Dat nooit, ik zal het allemaal heel respectvol doen.quote:
Je kan als jochie niet vroeg genoeg leren dat vrouwen gemeen zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Al gezien. Ik vond ;t maar gemeen voor dat jochie.
Oke. Maar toch blijf ik erbij dat extensions voor emo;s en huppelkutten zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou na overleg met mn kapster zijn we tot de conclusie gekomen dat het zonde is om paarse verf in mn haar te gooien. Dat is na 2 keer wassen al zn kleur kwijt. Dus gaan we paarse extensions doen ipv verf.
Wel veilig he?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Onteren? Dat nooit, ik zal het allemaal heel respectvol doen.
quote:
Dus de liefde is overquote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Maar toch blijf ik erbij dat extensions voor emo;s en huppelkutten zijn.
Als er een .rar komt dan altijd nog een huppeldw.rar hequote:Op woensdag 21 april 2010 12:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat eerder aan huppelmuts.rar te denken.
Hansquote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan als jochie niet vroeg genoeg leren dat vrouwen gemeen zijn![]()
en cybergoffiksquote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Maar toch blijf ik erbij dat extensions voor emo;s en huppelkutten zijn.
Jep.quote:
Zie bovenstaande.quote:[..]
Als er een .rar komt dan altijd nog een huppeldw.rar he
Als dreads onder extensions vallen wel ja.quote:
Dan is het maar goed dat ik extensions ga doen.quote:
Je hebt ;t goed uitgedacht in ieder geval.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik extensions ga doen.
Kan ik meteen krassen enzulks, dat doen emo's toch?
Ik wil ook een nieuwequote:
dat is zoquote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als dreads onder extensions vallen wel ja.
Maar eigenlijk zijn cybergoffiks gewoon emo;s met lak aan.
IK DOE HET ECHT HOOR!! DIT IS HEUS GEEN SCHREEUW OM AANDACHT EN LIEFDE!!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt ;t goed uitgedacht in ieder geval.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik extensions ga doen.
Kan ik meteen krassen enzulks, dat doen emo's toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |