Pics!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef laforest het volgende:
Ik heb 1 kleurentatttoo, nooit weer. Alle andere 11 zijn zwart.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ik Faal hier hard
Ik heb wel een tattoo met kleur
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JawelEr zijn uitzonderingen he
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, je bovenarm, en kuiten.Arm vind ik vies vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat je ze zondag ging bekijken.quote:
oow dat is mooi gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt mijn dingquote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond mijn pols ook niet heel fijn ofzo. Ik heb wel lol gehad, de hele tijd vette kutkoppen trekken naar m;n exquote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arm vind ik vies vervelend
Volgende wordt ook gewoon weer zwartquote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Alleen die op mn kuit en bovenarm zijn in kleur. Wel allebei dezelfde kleurcombi's (paars, geel, groen) De rest is allemaal zwart.
Ohja kloptquote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze zondag ging bekijken.
Ik vind het mario gedeelte enzo wel leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK VIND JOUW ONDERTITEL NIET LEUKquote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende wordt ook gewoon weer zwartik heb er nu al zin in
Mijn vriend gaat ook een tattoo laten (zijn 1e) zetten die vind het wat minder
mijn volgende komt wel weer in kleurquote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende wordt ook gewoon weer zwartik heb er nu al zin in
Mijn vriend gaat ook een tattoo laten (zijn 1e) zetten die vind het wat minder
Er is een nog genialere nintendosleeve, daar staan er ook nog pokemon opquote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het mario gedeelte enzo wel leuk.
Geen last van gehadquote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel ehb jij er eigenlijk?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volgende komt wel weer in kleur
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het prima, maar je weet dat ik er niet ben hèquote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart moet dat ook goed vinden he
Probeer je tieten eensquote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ben jij de belangrijkste vrouw in het leven van onze Luciferquote:
Donderdagavond welquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar je weet dat ik er niet ben hè
Probeer tussen je vingers eensquote:
Was voor mij 4 jaar geleden dat ik mijn laatste tattoo had laten zetten, dus ik moest het gewoon even wennen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond mijn pols ook niet heel fijn ofzo. Ik heb wel lol gehad, de hele tijd vette kutkoppen trekken naar m;n ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |