Ohja.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar dan moet mn geld er wel morgenochtend al zijn
Staat stoer in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Vriendin van mij heeft der arm heel tof getatoeëerd, met allemaal kleurtjes, snoepjes, vrolijk. Echt heel tof. Alleen wat minder als je straks 50 bent.
neukteugelsquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mokkel dat ik ken heeft 4 dermals in haar nek, met ringetjes eraan, en dan dus ook een lintje ertussen.
Lijkt me vrij vervelend als je met je haar bezig bent
Ik vind kleurtattoeages sowieso niet tof.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Vriendin van mij heeft der arm heel tof getatoeëerd, met allemaal kleurtjes, snoepjes, vrolijk. Echt heel tof. Alleen wat minder als je straks 50 bent.
Zorg voor laterquote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
In je nek?quote:
whehe inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mokkel dat ik ken heeft 4 dermals in haar nek, met ringetjes eraan, en dan dus ook een lintje ertussen.
Lijkt me vrij vervelend als je met je haar bezig bent
Ik zou zelf ook veilig spelen met zwart. Maar in dit geval staat het niet verkeerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind kleurtattoeages sowieso niet tof.
Je houdt echt niet van me hequote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ehm, je bovenarm, en kuiten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Noem dan ook even de minst pijnlijke plekken joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik heb alleen maar zwartquote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zelf ook veilig spelen met zwart. Maar in dit geval staat het niet verkeerd.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Ik doe je morgenochtend wel (wakker)smsen als mn poen is er is, kunnen we altijd nog morgen ipv vrijdag gaanquote:
wacht laat ik dat eerst even met raph gaan besprekenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe je morgenochtend wel (wakker)smsen als mn poen is er is, kunnen we altijd nog morgen ipv vrijdag gaan
Ik doe sowieso alleen maar zwart, kleur komen toch niet mooi uit bij mij. Hoewel ik wel een witte tat zou willenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook veilig spelen met zwart. Maar in dit geval staat het niet verkeerd.
Ik wil een blacklight tattquote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe sowieso alleen maar zwart, kleur komen toch niet mooi uit bij mij. Hoewel ik wel een witte tat zou willen
ik ben toch wel blij dat mijn koi in kleur is komt ie veel mooier tot zijn rechtquote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe sowieso alleen maar zwart, kleur komen toch niet mooi uit bij mij. Hoewel ik wel een witte tat zou willen
Jawelquote:
Jawelquote:
Die vind je wel mooi?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JawelEr zijn uitzonderingen he
[ afbeelding ]
Oke ik Faal hier hardquote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb alleen maar zwart
nooit overwogen om een tattoo in kleur te doen... maar komt heus wel.. genoeg plek nog vrij
Bart moet dat ook goed vinden hequote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe je morgenochtend wel (wakker)smsen als mn poen is er is, kunnen we altijd nog morgen ipv vrijdag gaan
Die is gewoon geniaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |