Nope. Moet eerst geld hebben, Bart sowieso 2 weken niet zienquote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je al wanneer dit heuglijke uitstapje gaat plaatsvinden?
woow wel vet gedaan thoughquote:
Doe dan een dermal, tenzij je een piercing wilt die binnen 3 maanden uitgroeid.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen in me tong.
Zoiets wil ik erbij.
[ afbeelding ]
Oh okay. Dan hoor ik het welquote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Moet eerst geld hebben, Bart sowieso 2 weken niet zienen weten wanneer ik onder ;t mes mag. En ga ;t sowieso niet in de zomer doen
whehehequote:
Ik vind die corset-achtigen wel mooi.quote:
Leuk, binnen 3 maanden met blauwe littekens rondlopenquote:
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh okay. Dan hoor ik het wel![]()
Ook zo'n zin in overmorgen?
2 dermals.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan een dermal, tenzij je een piercing wilt die binnen 3 maanden uitgroeid.
autsjquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel heel erg tof, maar je hebt er natuurlijk niet altijd een lint in zitten. En stel je voor dat je blijft haken ofzo.Of iemand denkt grappig te zijn door er aan te trekken.
Bart doet toch altijd liefquote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaMaar dan moet Bart wel even lief doen.
En ze zijn binnen 3 maanden uitgegroeidquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel heel erg tof, maar je hebt er natuurlijk niet altijd een lint in zitten. En stel je voor dat je blijft haken ofzo.Of iemand denkt grappig te zijn door er aan te trekken.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen moet mijn salaris er zijn. Als het er niet is neem ik per direct ontslag. Dat zou dan de 4de keer zijn dat er iets fucked up gaat met mn salaris
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Die jaquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Niet altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik denk dat dat wel meevalt. In je tong en oor voel je er ook niet veel van..quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mokkel dat ik ken heeft 4 dermals in haar nek, met ringetjes eraan, en dan dus ook een lintje ertussen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
ik zag er een op hyves die dat ook heeft maar dan met dermals
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet altijd.Maar maar maar dan moet mn geld er wel morgenochtend al zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Noem dan ook even de minst pijnlijke plekken johquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. In je tong en oor voel je er ook niet veel van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |