maar ik ben eigenlijk ook gewoon een mietjequote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed bezig
Voelde er echt niets van
Nee, ringetje boven in je oor.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Helix? Is dan zo'n smerige grote ring?
Waar heb jij piercings?quote:
Je gaat mee als ik mijn vch laat zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
wat is een medusa? en een helix?
gloeiende ik wil op zich ook een piercing maar ik durf niet
Ohh ok, mijn vriendin had ook zo'n groot gat in beide oren met zo'n grote ring. Ben blij dat die dingen eruit zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ringetje boven in je oor.
[..]
Waar heb jij piercings?
piercings zijn gewoon leuk speelgoedquote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
AHZOO!
Ik zit altijd met m;n eskimo te kloten
Ja dat las ik van de week al.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je gaat mee als ik mijn vch laat zetten
Ik wil 4 tepelpiercings maar daar heb ik de tepels niet voorquote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn meest 'complete' had:
- Clithood
- Lip
- 2x tong
- Navel ()
- Tepel
- 13 gaatjes per oor
- Helix in elk oor
Dat zijn tunnels, die zijn leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh ok, mijn vriendin had ook zo'n groot gat in beide oren met zo'n grote ring. Ben blij dat die dingen eruit zijn.
Je wilt een horizontale en verticale?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil 4 tepelpiercings maar daar heb ik de tepels niet voor
of 2 diagonale per tepelquote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wilt een horizontale en verticale?
Dat heb je een paar maanden geleden al beloofdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat las ik van de week al.
Ga jij dan filmen hoe ik flauwval enz?
dt is ook enorm lelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh ok, mijn vriendin had ook zo'n groot gat in beide oren met zo'n grote ring. Ben blij dat die dingen eruit zijn.
Nope, allebei diagonaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wilt een horizontale en verticale?
quote:
Ahumquote:
Toch wel Forn Sed?quote:
Helemaal niet! Ik zat daar met 2 buisjes in m;n lip, kon m;n muil niet dichtdoen en toen kreeg m;n homo ;t idee om bijna out te gaan, van een fxcking tongpiercingquote:
Jep ken ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dt is ook enorm lelijk![]()
ken je de band haatstrijd trouwens?
Weet je al wanneer dit heuglijke uitstapje gaat plaatsvinden?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb je een paar maanden geleden al beloofd
Natuurlijk ga ik neit filmen, denk je nou echt dat ik daar over nadenk terwijl ik met m;n benen wijd daar op de tafel lig?
jazeker ik ben em nu aan het binnen halenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Toch wel Forn Sed?
Hmm mijn nieuwe cd is bijna klaar en is toch wel stukken beter dan mijn eerste cd, maar ja.
Braafquote:
whahaha mja okee dan mag hetquote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik zat daar met 2 buisjes in m;n lip, kon m;n muil niet dichtdoen en toen kreeg m;n homo ;t idee om bijna out te gaan, van een fxcking tongpiercing
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn tunnels, die zijn leuk!
Ze stinken alleen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |