6 in totaalquote:
Je weet dat dat neit goed is, net als bij piercings?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was voor mij 4 jaar geleden dat ik mijn laatste tattoo had laten zetten, dus ik moest het gewoon even wennen.
De volgende 2 in Juni doe ik gewoon snel achter elkaar.
blauwpaars.quote:
waarom cover up?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
6 in totaal
waarvan er eentje nog een cover up over heen moet maar dat komt later wel
En toen werd je kaalquote:Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
Als ik een tattoo laat zetten, wil ik echt dat ik hem onopvallend kan verbergen. Daarom vind ik in mijn nek een mooie plek.
blauw/paarsquote:
omdat die dom en onbezonnen isquote:
Wat is ;t dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat die dom en onbezonnen is
en het herinnert me aan een niet zon fijne tijd in mijn leven
Ik heb er een week tussen zitten, dus dat kan.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat dat neit goed is, net als bij piercings?
Het interesseert me geen holquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu ben jij de belangrijkste vrouw in het leven van onze Lucifer
ja, alleen dan moet je hem meestal verstoppenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef Myraela het volgende:
Op de pols vind ik een tattoo ook tof.
Zijn ze ookquote:
Vervelend? zeg maar gerust *auw*quote:Op woensdag 21 april 2010 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat moet ook pijn doen.
Het is gewoon een vervelend gevoel, maar je gaat er niet dood aan ofzo
Jij hebt daar heul geen tattooquote:
Dat kan eigenlijk niet. Het moet eerst helemaal genezen zijn. Sowieso vindt je lichaam ;t niet leuk als je 2 tattoeages in korte lichaam laat zetten, iets met afweer enzoquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er een week tussen zitten, dus dat kan.
En dan ben ik meteen klaar met mijn ideeën en kan ik kijken voor iets nieuws
oke dan mag ;tquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het interesseert me geen hol(het was een deel van een nr wat ik tof vind)
Maar jij mag het ook wel zijn
Zo devilish ben ik niet
HEUL WELquote:
slipknot logoquote:
Het is niet altijd auw.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend? zeg maar gerust *auw*
Nope, helaaschquote:
quote:
Dat doet ook pijn, kan ik je verklappenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat moet ook pijn doen.
Het is gewoon een vervelend gevoel, maar je gaat er niet dood aan ofzo
De mijne is ook heel tof hoor. Ontworpen door psalms ookquote:
Het zijn 2 verschillende plekken dus het lijkt mij wel te doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet. Het moet eerst helemaal genezen zijn. Sowieso vindt je lichaam ;t niet leuk als je 2 tattoeages in korte lichaam laat zetten, iets met afweer enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |