[img]quote:Op woensdag 21 april 2010 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat voor lippiercing had je dan?
Zo klopt 'ie voor mij. Op de meest uiteenlopende plekken trouwensquote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Bijna al mijn ex-vriendinnen en huidige hebben allemaal piercings.
waarom niet stelt niet zoveel voorquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
wat is een medusa? en een helix?
gloeiende ik wil op zich ook een piercing maar ik durf niet
Zal ik met je meegaanquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Medusa is in je bovenlip, helix is boven in je oorquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang voor naaldenquote:
Nee dan durf ik nog nietquote:Op woensdag 21 april 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik met je meegaan
Heb heaven ook haar handje vastgehoudenBen ik goed in
Thank youquote:Op woensdag 21 april 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Medusa is in je bovenlip, helix is boven in je oor
Niks. Alleen 3 gaatjes in de linkeroor en twee rechts. Ik wil al jaren een tepelpiercing dus die komt er ooit nog wel. Mag ik wel opschieten trouwens.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De madderfakker!
[..]
Oeh! Opzich...
[..]
Nu vraag ik me eigenlijk af, heb jij eigenlijk tattoo's of piercings?
Tijd Voor Piercings?quote:
Zullen we samen gaan? Ik durf ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ogen dicht doen.quote:
En als Ix en ik ook meegaan?quote:[..]
Nee dan durf ik nog niet![]()
Burzumquote:
maar tattoeren durf je dan weer welquote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang voor naalden![]()
[..]
Nee dan durf ik nog niet![]()
[..]
Thank you
heb je belus al gehoord?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Burzum
Mijn band is zeer beinvloed door de eerste twee albums van Burzum.
Ik had eerst gewoon 1 gaatje in ieder oor. Toen kreeg mn zoon een oorbel van me en hij ging hard huilen enz. Dus ik maar zeggen tegen hem dat ie zich niet moest aanstellen want zo'n pijn doet het helemaal niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niks. Alleen 3 gaatjes in de linkeroor en twee rechts. Ik wil al jaren een tepelpiercing dus die komt er ooit nog wel. Mag ik wel opschieten trouwens.
Handje vasthouden?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niks. Alleen 3 gaatjes in de linkeroor en twee rechts. Ik wil al jaren een tepelpiercing dus die komt er ooit nog wel. Mag ik wel opschieten trouwens.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had eerst gewoon 1 gaatje in ieder oor. Toen kreeg mn zoon een oorbel van me en hij ging hard huilen enz. Dus ik maar zeggen tegen hem dat ie zich niet moest aanstellen want zo'n pijn doet het helemaal niet.
Week later ging ik heel dapper alleen voor de 2 gaatjes in mn oren.
GODNONDEJU WAT EEN PIJN!! Heb meteen excuses aan mn zoon aangeboden.
Normale gaatjes voor oorbellen?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had eerst gewoon 1 gaatje in ieder oor. Toen kreeg mn zoon een oorbel van me en hij ging hard huilen enz. Dus ik maar zeggen tegen hem dat ie zich niet moest aanstellen want zo'n pijn doet het helemaal niet.
Week later ging ik heel dapper alleen voor de 2 gaatjes in mn oren.
GODNONDEJU WAT EEN PIJN!! Heb meteen excuses aan mn zoon aangeboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |