Bizar dat veel vrouwen in de loop van hun leven van wellicht lekker naar zo'n mormel met kort pittig kapsel transformeren.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef KarbonkeI het volgende:
Red dit topic mensen !![]()
[ afbeelding ]
Het is niet verplicht te reageren als je het niet snaptquote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef DE_krumpel het volgende:
Nederlandse meiden zijn saai en de vrouwen zijn lekker gek?
kunnen jullie mensen nou niet gewoon een keuze maken?
die is gefotosoept, en nog slecht ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef KarbonkeI het volgende:
[ afbeelding ]
heb je dan liever een lekker gek meisje en een saaie nederlandse vrouw?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef elplato het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te reageren als je het niet snapt
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
heb je dan liever een lekker gek meisje en een saaie nederlandse vrouw?
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef elplato het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te reageren als je het niet snapt
ze zeiden ook tegen mij:quote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef TimKuik het volgende:
Haha, ik krijg echt spontaan oogkanker als ik dit topic bekijk.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is net als vroeger met Street Fighter, dat ze de kleuren veranderden als je allebei met hetzelfde poppetje wilde spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt relatief gezien reuze mee in dit topic.quote:
Dat dusquote:
Idd, zo pretentieus. Ik ben psychisch gestoord en heb dat ook zwart op wit staan.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:53 schreef Vortix het volgende:
Sowieso, mensen in het algemeen die zichzelf omschrijven als prettig gestoord
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! High res pics?!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
WTF dat hoofdlijkt wel geshopt ofzo godverdomme
![]()
HALO IK GA OOK TOG NIET JOUN MOEDER OP HET INTERNET ZETTE DOE EENS SNEL ERAF HALEN WANT ZO GA JIJ NIET MET MENSNEN OM JA IK WEET WIE JIJ BENT IK WEET ALLES GEAquote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Stond 1 pagina terug deze pic, deze vond ik er dermate uitspringen dat ik hem nog even moest postenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! High res pics?!
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef KarbonkeI het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan. Nee ik ken er niemand van, vond het zo beterquote:Op woensdag 21 april 2010 02:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
De hele picca is matig. En waarom die zwarte balkjes: is het familie van je? Mams? Tante?
allemaal!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Godsammequote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit zit er in ieder geval beter uit dan die kankerpitjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kijk in 1950 wist men nog wat redelijk mooi was ja toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen hadden vrouwen nog stijl en klasse!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit zit er in ieder geval beter uit dan die kankerpitjes van tegenwoordig
En dan bedoelen ze dat ze 2 jaar geleden met carnaval in Oeteldonk bij de overbuurman op de nek hebben gezeten, terwijl ze de meest sneue carnavals bagger aan het meeblèren waren in het lokale buurtcafé.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Weet je wat ik fokking irritant vind?
Vrouwen (want eigenlijk alleen vrouwen zeggen dat) die gewoon zeggen zo van: "JAaaaaaaaaa maar ik ben ook gek hoor! Ik kan echt gek doen!"
Dat is iets wat anderen alleen kunnen bepalen, immers, gedrag is gericht op de omgeving. Bovendien zijn die bitches dan nooit grappig maar gewoon dikke gore aandachtshoeren.
Dat klopt, met dat vatsige kapsel van zequote:Op woensdag 21 april 2010 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Weet je wat ik fokking irritant vind?
Vrouwen (want eigenlijk alleen vrouwen zeggen dat) die gewoon zeggen zo van: "JAaaaaaaaaa maar ik ben ook gek hoor! Ik kan echt gek doen!"
Dat is iets wat anderen alleen kunnen bepalen, immers, gedrag is gericht op de omgeving. Bovendien zijn die bitches dan nooit grappig maar gewoon dikke gore aandachtshoeren.
3 chickies voor je pic!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik krijg het niet van m'n netvlies afquote:Op woensdag 21 april 2010 20:42 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
3 chickies voor je pic!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:42 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
3 chickies voor je pic!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Versieren? Die bespringen je.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef Skonk het volgende:
Mensen die niet snappen dat dit soort vrouwen het makkelijkst te versieren zijn
YES!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef Skonk het volgende:
Da's geen fapfap maar flapflap.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja zo lekker met hun tieten in je gezicht
Lekker zacht toch mattiequote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's geen fapfap maar flapflap.
Wie wil dat nou, manquote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef Skonk het volgende:
quote:
Ze weten mij ook altijd wel te prikkelen.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Graag gedaan, vrouwen met stekeltjes maken mij woest
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef NoShitSherlock het volgende:
Waarom heet dit topic "vrouwen die lekker gek zijn" terwijl ik nog geen vrouw gezien heb.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
die is gefotosoept, en nog slecht ook.
wat is er met haar armen, ze zijn zo kort.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat een kekke uitspraak is dat!
af en toe kom je dat wel eens tegen in een contactadvertentie zijn, iets in die trand:
'hallo ik ben marlies' ben een vlotte meid van 40 jaar en heb 2 katten. Ik omschrijf mezelf als spontaan maar ik kan af en toe 'lekker gek zijn' of 'prettig gestoord' .![]()
Wat bedoel ze daarmee? af en toe labiel of emotioneel hysterisch? Hormonale tijdbom of semi-bordeline?
[...]
Godallejezus.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke mensen.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
HAHA EN DAN MET HAAR GEZICHT ONDER DIE TEKSTBALLON ZODAT HET LIJKT ALSOF ZIJ DAT ZEGT HILARIES GEWOON LEKKER GEK LEKKER SPONTAAN.quote:
quote:
MY EYESquote:
Ik moest lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |