allemaal!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
WTF dat hoofdlijkt wel geshopt ofzo godverdomme
![]()
Godsammequote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit zit er in ieder geval beter uit dan die kankerpitjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kijk in 1950 wist men nog wat redelijk mooi was ja toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen hadden vrouwen nog stijl en klasse!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit zit er in ieder geval beter uit dan die kankerpitjes van tegenwoordig
En dan bedoelen ze dat ze 2 jaar geleden met carnaval in Oeteldonk bij de overbuurman op de nek hebben gezeten, terwijl ze de meest sneue carnavals bagger aan het meeblèren waren in het lokale buurtcafé.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Weet je wat ik fokking irritant vind?
Vrouwen (want eigenlijk alleen vrouwen zeggen dat) die gewoon zeggen zo van: "JAaaaaaaaaa maar ik ben ook gek hoor! Ik kan echt gek doen!"
Dat is iets wat anderen alleen kunnen bepalen, immers, gedrag is gericht op de omgeving. Bovendien zijn die bitches dan nooit grappig maar gewoon dikke gore aandachtshoeren.
Dat klopt, met dat vatsige kapsel van zequote:Op woensdag 21 april 2010 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Weet je wat ik fokking irritant vind?
Vrouwen (want eigenlijk alleen vrouwen zeggen dat) die gewoon zeggen zo van: "JAaaaaaaaaa maar ik ben ook gek hoor! Ik kan echt gek doen!"
Dat is iets wat anderen alleen kunnen bepalen, immers, gedrag is gericht op de omgeving. Bovendien zijn die bitches dan nooit grappig maar gewoon dikke gore aandachtshoeren.
3 chickies voor je pic!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik krijg het niet van m'n netvlies afquote:Op woensdag 21 april 2010 20:42 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
3 chickies voor je pic!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:42 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
3 chickies voor je pic!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |