Voor welke dierentuin is dit dan 'reclame' ?quote:

Rietje Plugquote:

quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ben Thea. Ik ben serieus wanneer nodig, maar kan soms ook lekker gek doen. Zo heb ik vorige week de caravan nog met een rode ipv een gele spons gewassen.

Heb jij contactadvertenties nodig om met vrouwen in contact te komen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat een kekke uitspraak is dat!
af en toe kom je dat wel eens tegen in een contactadvertentie zijn, iets in die trand:
'hallo ik ben marlies' ben een vlotte meid van 40 jaar en heb 2 katten. Ik omschrijf mezelf als spontaan maar ik kan af en toe 'lekker gek zijn' of 'prettig gestoord' .![]()
Wat bedoel ze daarmee? af en toe labiel of emotioneel hysterisch? Hormonale tijdbom of semi-bordeline?
Klacht: vrouwen op contactadvertenties die zichzelf omschrijven als ' prettig gestoord of af en toe lekker gek'

"Laat je een lekker gek en pittig kapsel aanmeten, je hebt immers al geworpen en hoeft je dus niet mooi meer te maken voor het andere geslacht..."quote:

"Haar eigen ding", zoals dat zo mooi heetquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is zo een lekker gek wijf. Anders en lekker pittig. Niemand kan haar tegenhouden en het maakt niet uit wat mensen van haar denken, want ze doet lekker wat ze wil.

Godverdommequote:

Ze is prettig gestoord, ze durft alles met beide handen vast te pakken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef Onufriev het volgende:
@Ethanolic: Als ze ook nog 'prettig gestoord' is dan is het helemaal mijn droomvrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |