Voor welke dierentuin is dit dan 'reclame' ?quote:
Rietje Plugquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ben Thea. Ik ben serieus wanneer nodig, maar kan soms ook lekker gek doen. Zo heb ik vorige week de caravan nog met een rode ipv een gele spons gewassen.
Heb jij contactadvertenties nodig om met vrouwen in contact te komen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat een kekke uitspraak is dat!
af en toe kom je dat wel eens tegen in een contactadvertentie zijn, iets in die trand:
'hallo ik ben marlies' ben een vlotte meid van 40 jaar en heb 2 katten. Ik omschrijf mezelf als spontaan maar ik kan af en toe 'lekker gek zijn' of 'prettig gestoord' .![]()
Wat bedoel ze daarmee? af en toe labiel of emotioneel hysterisch? Hormonale tijdbom of semi-bordeline?
Klacht: vrouwen op contactadvertenties die zichzelf omschrijven als ' prettig gestoord of af en toe lekker gek'
"Laat je een lekker gek en pittig kapsel aanmeten, je hebt immers al geworpen en hoeft je dus niet mooi meer te maken voor het andere geslacht..."quote:
"Haar eigen ding", zoals dat zo mooi heetquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is zo een lekker gek wijf. Anders en lekker pittig. Niemand kan haar tegenhouden en het maakt niet uit wat mensen van haar denken, want ze doet lekker wat ze wil.
Godverdommequote:
Ze is prettig gestoord, ze durft alles met beide handen vast te pakken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef Onufriev het volgende:
@Ethanolic: Als ze ook nog 'prettig gestoord' is dan is het helemaal mijn droomvrouw
De kanker he. Maak dit alsjeblieft dood.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze is prettig gestoord, ze durft alles met beide handen vast te pakken.
Zo doet ze lekker expirimenteel met haar haar!![]()
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is de lekkerste uit dit hele topic. En ja, dat zegt veel.quote:
Lol:quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef afcajos het volgende:
http://lol25.hyves.nl/ Allemaal even lid worden mensen
Niveautje hoorquote:Leden van deze hyve zijn ook lid van: Harry Piekema, die gast van de albert heijn reclame :blink:, G.T.S.T, Valerio, Tiny en Lau , de fanhyve !, Adje is een Held!! (http://twitter.com/ikbenadje)
Dat is voor "de kanker" niet teveel gevraagd denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
De kanker he. Maak dit alsjeblieft dood.
Er gek ook zeg. De standaard geenstijl-onderwerpen.quote:
Dan is de vraag, wat doe jij op het VIVA forumquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/77150
Zou dit Djinn van Fok! zijn?
Die is gewoon woest aantrekkelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef DoubleHawk het volgende:
[ afbeelding ]
deze is echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die stapel onbetaalde rekeningen ook in dat ikea-kastje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef DoubleHawk het volgende:
[ afbeelding ]
deze is echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat daar wel een foto Topic zou zijn met pittige kapsels.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan is de vraag, wat doe jij op het VIVA forum
Wel goede tieten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze is prettig gestoord, ze durft alles met beide handen vast te pakken.
Zo doet ze lekker expirimenteel met haar haar!![]()
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scherpquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Die stapel onbetaalde rekeningen ook in dat ikea-kastje.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Kom me nou niet vertellen dat hij een vrouw is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
"Dat hij"quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:17 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Kom me nou niet vertellen dat hij een vrouw is.
ik ook niet, ik lach me dood om dat wijfquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat je dat opvalt, ik kan mn ogen niet van haar afhouden.
Soms verbaas je me gewoon met de bagger die jij vindtquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |