Een fel, onnatuurlijk kleurtje in mijn haar en een hip montuurtje! En wat kilo's aankomenquote:Op woensdag 21 april 2010 02:33 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hippe broeken tegen een lage prijs. Wat wil je nog meer?
Allemaal wel te realiseren lijkt me binnen een paar weken.quote:Op woensdag 21 april 2010 02:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Een fel, onnatuurlijk kleurtje in mijn haar en een hip montuurtje! En wat kilo's aankomen
De hele picca is matig. En waarom die zwarte balkjes: is het familie van je? Mams? Tante?quote:Op woensdag 21 april 2010 02:33 schreef ShiroYasha het volgende:
[ afbeelding ]
de 's' van kapsel is heel matig
Nee, ik heb niet eens een fietsquote:Op woensdag 21 april 2010 02:40 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Allemaal wel te realiseren lijkt me binnen een paar weken.
Heb je al wel windschermen op de fiets?
Ik zou eens beginnen met een Mcdonalds-dieet en wat minder vaak je tanden te poetsen. Succes verzekerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 02:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet eens een fietsMaar hoe word ik dan zo'n lekker vlezig wijf? Haar en fiets en bril zijn wel makkelijk! Of volgen die mensen een speciaal dieet? En moet ik onder de zonnebank, tot ik een beetje rood ben? AHHH het is zo moeilijk!!!
En de Libelle lezen. Of Margriet?quote:Op woensdag 21 april 2010 02:49 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met een Mcdonalds-dieet en wat minder vaak je tanden te poetsen. Succes verzekerd.
Libelle is het meest gebruikelijk en bereid je voor feesten en partijen altijd ff voor door de story of de prive van buiten te leren.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 02:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Libelle is het meest gebruikelijk en bereid je voor feesten en partijen altijd ff voor door de story of de prive van buiten te leren.
Je kunt niet vroeg genoeg met het echte werk beginnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:03 schreef frame-saw het volgende:
Is het niet eerder de Viva? :S Als ik 30 ben ga ik wel aan de Libelle/Margriet!
Dan al?quote:Op woensdag 21 april 2010 03:03 schreef frame-saw het volgende:
Als ik 30 ben ga ik wel aan de Libelle/Margriet!
En volgens mij lesbian. En dan de butch in de relatie.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:58 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Zij is nog 1 van de "lekkerste" uit dit hele topic.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is net als vroeger met Street Fighter, dat ze de kleuren veranderden als je allebei met hetzelfde poppetje wilde spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil geen spel brekert zijn, behalve dat ze mooi lang haar heeft is ze natuurlijk ook wel ietsje jonger dan al deze gekke wijven in dit topic.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef KarbonkeI het volgende:
Red dit topic mensen !![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |