dammit, je was me voorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zijn code woordjes dudeDat weet elke mogool
prettig gestoord = pijpen en slikken
of af en toe lekker gek = in de kont![]()
![]()
Soberzo veel lekkerder dan vrouwen met lang haar, deze lekkere gekke vrouwen weten tenminste wat ze willen en lopen niet met de meerderheid mee
![]()
Watch out, she's a man eater!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
"Soms doe ik lekker gek en drink in een wijntje met vriendinnen, maar Ik ben ook in voor een goed gesprek."quote:![]()
![]()
schultquote:
5caring motherfuckers like stephen king flicks![]()
Bij het lezen van de TT wist ik gewoon dat op de 1e pagina Penisbaard met wat lekker gekke vrouwen aan zou komen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
Ik ben Thea. Ik ben serieus wanneer nodig, maar kan soms ook lekker gek doen. Zo heb ik vorige week de caravan nog met een rode ipv een gele spons gewassen.A perfect mimic of a normally functioning person.![]()
ik lach me kapot.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ben Thea. Ik ben serieus wanneer nodig, maar kan soms ook lekker gek doen. Zo heb ik vorige week de caravan nog met een rode ipv een gele spons gewassen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef afcajos het volgende:
Bij het lezen van de TT wist ik gewoon dat op de 1e pagina Penisbaard met wat lekker gekke vrouwen aan zou komen
![]()
![]()
En wat bleek, hij postte pas op de 2e paginaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef afcajos het volgende:
![]()
![]()
25 posts per paginaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
En wat bleek, hij postte pas op de 2e pagina
![]()
![]()
B&H??quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:51 schreef Penisbaard het volgende:
Kan iemand dit misschien verplaatsen naar B&H?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Big & Horny?
Drinky is een baas![]()
quote:___!
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L![]()
Voor welke dierentuin is dit dan 'reclame' ?quote:A perfect mimic of a normally functioning person.![]()
Rietje Plugquote:
Die achtergrondmuziek op haar hyves
Die krabbels van haar
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ben Thea. Ik ben serieus wanneer nodig, maar kan soms ook lekker gek doen. Zo heb ik vorige week de caravan nog met een rode ipv een gele spons gewassen.
Deathlift or Die.![]()
Lekker gek
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Heb jij contactadvertenties nodig om met vrouwen in contact te komen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat een kekke uitspraak is dat!
af en toe kom je dat wel eens tegen in een contactadvertentie zijn, iets in die trand:
'hallo ik ben marlies' ben een vlotte meid van 40 jaar en heb 2 katten. Ik omschrijf mezelf als spontaan maar ik kan af en toe 'lekker gek zijn' of 'prettig gestoord' .![]()
Wat bedoel ze daarmee? af en toe labiel of emotioneel hysterisch? Hormonale tijdbom of semi-bordeline?
Klacht: vrouwen op contactadvertenties die zichzelf omschrijven als ' prettig gestoord of af en toe lekker gek'
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik ben alleen geinteresseerd als er staat dat je haar een hot carl mag geven.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
![]()
Dit is zo een lekker gek wijf. Anders en lekker pittig. Niemand kan haar tegenhouden en het maakt niet uit wat mensen van haar denken, want ze doet lekker wat ze wil.Deathlift or Die.![]()
"Laat je een lekker gek en pittig kapsel aanmeten, je hebt immers al geworpen en hoeft je dus niet mooi meer te maken voor het andere geslacht..."quote:![]()
![]()
"Haar eigen ding", zoals dat zo mooi heetquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is zo een lekker gek wijf. Anders en lekker pittig. Niemand kan haar tegenhouden en het maakt niet uit wat mensen van haar denken, want ze doet lekker wat ze wil.
![]()
![]()
Afschuwelijk van die vrouwen die iets volkomen belachelijks doen met hun uiterlijk om hun doodnormale, doodsaaie en oppervlakkige leventje te camoufleren.A perfect mimic of a normally functioning person.![]()
Godverdommequote:
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
http://lol25.hyves.nl/ Allemaal even lid worden mensenOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
Ze is prettig gestoord, ze durft alles met beide handen vast te pakken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef Onufriev het volgende:
@Ethanolic: Als ze ook nog 'prettig gestoord' is dan is het helemaal mijn droomvrouw
Zo doet ze lekker expirimenteel met haar haar!![]()
Deathlift or Die.![]()
Zitten er eigenlijk dames op Fok met paars/roze/rood geverfd kort haar en een 'pittige bril'? En zo ja? Wat bezielde je toen je voor die look koos?![]()
De kanker he. Maak dit alsjeblieft dood.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze is prettig gestoord, ze durft alles met beide handen vast te pakken.
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
Zij is de lekkerste uit dit hele topic. En ja, dat zegt veel.quote:A perfect mimic of a normally functioning person.![]()
Lol:quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef afcajos het volgende:
http://lol25.hyves.nl/ Allemaal even lid worden mensen
Niveautje hoorquote:Leden van deze hyve zijn ook lid van: Harry Piekema, die gast van de albert heijn reclame :blink:, G.T.S.T, Valerio, Tiny en Lau , de fanhyve !, Adje is een Held!! (http://twitter.com/ikbenadje)![]()
![]()
![]()
Dat is voor "de kanker" niet teveel gevraagd denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
De kanker he. Maak dit alsjeblieft dood.
![]()
![]()
Er gek ook zeg. De standaard geenstijl-onderwerpen.quote:A perfect mimic of a normally functioning person.![]()
Dan is de vraag, wat doe jij op het VIVA forumquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/77150
Zou dit Djinn van Fok! zijn?
Deathlift or Die.![]()
Die is gewoon woest aantrekkelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef DoubleHawk het volgende:
[ afbeelding ]
deze is echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die stapel onbetaalde rekeningen ook in dat ikea-kastje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef DoubleHawk het volgende:
[ afbeelding ]
deze is echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A perfect mimic of a normally functioning person.![]()
Ik dacht dat daar wel een foto Topic zou zijn met pittige kapsels.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan is de vraag, wat doe jij op het VIVA forum
Roken is lekker![]()
Wel goede tieten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze is prettig gestoord, ze durft alles met beide handen vast te pakken.
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scherpquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Die stapel onbetaalde rekeningen ook in dat ikea-kastje.
![]()
![]()
hahahahahahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat je dat opvalt, ik kan mn ogen niet van haar afhouden.![]()
Kom me nou niet vertellen dat hij een vrouw is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A perfect mimic of a normally functioning person.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
"Dat hij"quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:17 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Kom me nou niet vertellen dat hij een vrouw is.
![]()
![]()
ik ook niet, ik lach me dood om dat wijfquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat je dat opvalt, ik kan mn ogen niet van haar afhouden.
Soms verbaas je me gewoon met de bagger die jij vindtquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drinky is een baas
Forum Opties | |
---|---|