Bizar dat veel vrouwen in de loop van hun leven van wellicht lekker naar zo'n mormel met kort pittig kapsel transformeren.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef KarbonkeI het volgende:
Red dit topic mensen !![]()
[ afbeelding ]
Het is niet verplicht te reageren als je het niet snaptquote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef DE_krumpel het volgende:
Nederlandse meiden zijn saai en de vrouwen zijn lekker gek?
kunnen jullie mensen nou niet gewoon een keuze maken?
die is gefotosoept, en nog slecht ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef KarbonkeI het volgende:
[ afbeelding ]
heb je dan liever een lekker gek meisje en een saaie nederlandse vrouw?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef elplato het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te reageren als je het niet snapt
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
heb je dan liever een lekker gek meisje en een saaie nederlandse vrouw?
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef elplato het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te reageren als je het niet snapt
ze zeiden ook tegen mij:quote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef TimKuik het volgende:
Haha, ik krijg echt spontaan oogkanker als ik dit topic bekijk.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is net als vroeger met Street Fighter, dat ze de kleuren veranderden als je allebei met hetzelfde poppetje wilde spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt relatief gezien reuze mee in dit topic.quote:
Dat dusquote:
Idd, zo pretentieus. Ik ben psychisch gestoord en heb dat ook zwart op wit staan.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:53 schreef Vortix het volgende:
Sowieso, mensen in het algemeen die zichzelf omschrijven als prettig gestoord
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! High res pics?!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
WTF dat hoofdlijkt wel geshopt ofzo godverdomme
![]()
HALO IK GA OOK TOG NIET JOUN MOEDER OP HET INTERNET ZETTE DOE EENS SNEL ERAF HALEN WANT ZO GA JIJ NIET MET MENSNEN OM JA IK WEET WIE JIJ BENT IK WEET ALLES GEAquote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
WTF dat hoofdlijkt wel geshopt ofzo godverdomme
![]()
Stond 1 pagina terug deze pic, deze vond ik er dermate uitspringen dat ik hem nog even moest postenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! High res pics?!
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef KarbonkeI het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan. Nee ik ken er niemand van, vond het zo beterquote:Op woensdag 21 april 2010 02:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
De hele picca is matig. En waarom die zwarte balkjes: is het familie van je? Mams? Tante?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |