Mourinho speelt niet, zit gewoon weer op de bank vanavond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef HaagsPietje het volgende:
als ik mourinho was zou ik messi in de eerste 10 minuten een paar doodschoppen geven
in de spelerstunnel dan, voor de wedstrijd ofzo....quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mourinho speelt niet, zit gewoon weer op de bank vanavond.
en zlatan gaat een hattrick scorenquote:
Daar durf ik nu al 300 euro op te zetten dat dat niet gebeurd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en zlatan gaat een hattrick scoren
Ik hoop vanavond van wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Joel-Smeets het volgende:
0-2 voor Barca,niemand houdt Messi tegen..
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef Morendo het volgende:
Ach, zo goed is die Messi ook alweer niet.
Materazzi gaat Messi niet eens zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef DeZoektocht het volgende:
Materazzi begint bij Inter.
5e minuut, Messi breekt door, daar is Materazzi en *knak* dag Messi.
en Materazzi gat eraf met rood.
Gastquote:
nope, dat is steven gerrard...al jaren!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik meende niet wat ik zei. Messi is momenteel de beste.
je wilde ff de joker zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik wilde uitzoeken wie dergelijke onzin serieus neemt. Gefeliciteerd, jij dus.quote:
Dat is leuk totdat je een verlenging krijgt. Dan hakken die uitdoelpunten die de tegenstander scoort er in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Righteous het volgende:
Barcelona loot wel steeds lekker zeg . Steeds eerst uit en dan pas thuis
Volgens mij heb je dit seizoen geen voetbal gekekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nope, dat is steven gerrard...al jaren!
zal er voor de meesten vast en zeker minder fraai en spectaculair uitzien, maar die gast is ZO beslissend op cruciale momenten voor zn ploeg, dat is niet normaal meer. alleen heeft ie de pech in een redelijk goed team te spelen ipv een wereldtop elftal zoals barca...
In aanvallend opzicht wel. Dat er even bijzeggen is wel zo verstandig. De beste doelman, verdediger en middenvelder is weer iemand anders. Trouwens, daar valt zowiezo over te discuteren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eens, behalve dan dat ik 0-3 denk. Barcelona gaat voetballes geven met opnieuw Xavi en Messi in een hoofdrol.quote:
Precies wat ik ook denk. Komt soms ook voor dat ze voorspellen dat een bepaalde speler gaat scoren. Als dit gebeurd dan kan vaak hun avond niet meer stuk.quote:
Jij vind zijn grote zwarte piemel gewoon lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef VonHinten het volgende:
Ik vind de aanname van Eto'o geiler dan de pass van Sneijder.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij vind zijn grote zwarte piemel gewoon lekker
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij vind zijn grote zwarte piemel gewoon lekker
Dat is idd klote, maar ook zonder Iniesta gaan ze de Italianen oprollen.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is idd klote, maar ook zonder Iniesta gaan ze de Italianen oprollen.
Benieuwd hoe Mourinho dan gaat reageren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Eerste thuisnederlaag van Mourinho in 8 jaar
Haha, we zijn nog geen 5 minuten ver.quote:
inderdaad, nu alweer met zo'n lichte overtreding van eto'oquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef BonJovi het volgende:
sjonge jonge barca krijgt het wel makkelijk zo alles mee
Dat was waarschijnlijk voor het weg trappen van de bal. De scheids is niet overal zo makkelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
inderdaad, nu alweer met zo'n lichte overtreding van eto'o
In Italië zijn dat wel gewend en kan je zeggen dat hij beter had moeten weten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef bazza180 het volgende:
die scheidsrechter is niet echt tegen barca zeg maar, eerst fluiten terwijl er geen buitenspel is en dan die kinderachtige gele kaart, er is ook iets als door de vingers zien in wedstrijden op dit niveau
Hij fluit omdat zijn grensrechter vlagtquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef bazza180 het volgende:
die scheidsrechter is niet echt tegen barca zeg maar, eerst fluiten terwijl er geen buitenspel is
Wegtrappen is geel, net zoals shirt uittrekken. Nu beginnen met marchanderen betekent dat hij dat de hele wedstrijd moet doen = chaos.quote:en dan die kinderachtige gele kaart, er is ook iets als door de vingers zien in wedstrijden op dit niveau
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef VonHinten het volgende:
Droomscenario: Barca scoort snel en breekt daardoor de wedstrijd open - twee aanvallende ploegen, hoog tempo
Dat is dus goed gebruik maken van de ruimte die je krijgt. Zo gaat dit niveau. De ene maakt een fout waar de ander gelijk gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef BonJovi het volgende:
actie ? hij liep gewoon de andere deden niks
Geeft niet .. Ik ben tegen Barcaquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef BonJovi het volgende:
ja sorry kben voor in ter maar dat is wel te zien denk ik :p
lolquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef VonHinten het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)
Voor evt. meelezende Inter-spelers
Ik zie Milito net zn Iphone uit de broekzak halen om dit topic te gaan bekijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef VonHinten het volgende:
Ja en dat is helemaal niet erg. De één is voor Inter en de ander wil dat Barcelona wint.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef BonJovi het volgende:
ja sorry kben voor in ter maar dat is wel te zien denk ik :p
Ze proberen het 100 keer en het is echt een keer raak!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef VonHinten het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef VonHinten het volgende:
Hij schoot hem idd slecht in. Tsja, Barcelona scoort zometeen wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef VonHinten het volgende:
Oei hij schiet em niet al te best binnen, maar hij zit
Dat kan C Ronaldo ook, maar dat is ook een lul op sokkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:16 schreef VonHinten het volgende:
Waarom zit iedereen zo te kotsen op Sneijder? Misschien niet de meest sympathieke kerel, maar hij kan ongelooflijk goed voetballen
had liever gezien dat het gewoon Ajax was.quote:
Dat dus. Ik ben een Ajacied, maar Wesley is nooit mijn favoriet geweest, ondanks zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat kan C Ronaldo ook, maar dat is ook een lul op sokken
Ik ben 100% pro Barcelona, dus iemand met van der Vaart in zijn nick neem ik TOTAAL niet serieus. Want dan ben je gewoon een voetbal-analfabeet. vdV kan niet eens voetballen, het is een over het paard getild ventje die je alleen maar kan uitkotsen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gadverdamme en dan ook nog dat ventje sneijder.
Je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat kan C Ronaldo ook, maar dat is ook een lul op sokken
Van der Vaart niet voetballen, ben je nou echt gek?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben 100% pro Barcelona, dus iemand met van der Vaart in zijn nick neem ik TOTAAL niet serieus. Want dan ben je gewoon een voetbal-analfabeet. vdV kan niet eens voetballen, het is een over het paard getild ventje die je alleen maar kan uitkotsen.
En het was gewoon een blunder in de verdediging. Maar het maakt de wedstrijd wel spannender.
Mwah, ik denk dat C Ronaldo het wint qua huilgedrag dan Wesley.quote:
Wesley is dan ook geen homo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat C Ronaldo het wint qua huilgedrag dan Wesley.
Zou Cambiasso zijn landgenoot en teamgenoot van het nationale elftal gemeen gaan schoppen? Het blijven natuurlijk Argentijnen, maar ook die zullen toch ergens nog wel mededogen kennen..? Toch..?quote:
Qua irritatie zou het nog wel eens gelijk kunnen zijn.quote:
Cambiasso is veel te slim en te goed. Dat kan niet per ongeluk zijn. Dit is zijn opdracht vandaag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zou Cambiasso zijn landgenoot en teamgenoot van het nationale elftal gemeen gaan schoppen? Het blijven natuurlijk Argentijnen, maar ook die zullen toch ergens nog wel mededogen kennen..? Toch..?
En voor de rest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef VonHinten het volgende:
Sneijder. Meneer kan krullen en vies hard schieten
Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart niet voetballen, ben je nou echt gek?
Op zulke onzin ga ik niet eens in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.
Ik heb al vaker geroepen dat je geen verstand hebt van voetbal en dat blijkt ook weer met je domme opmerkingen over Wesley. Jankerd? Mwah nauwlijks altijd 100% inzet. Technisch begaafd? Als je dat iet ziet dan ben je blind en zet je aardig wat top coaches als debiel weg die hem geweldig vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Qua irritatie zou het nog wel eens gelijk kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.
De waarheid kan soms hard zijn he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Op zulke onzin ga ik niet eens in.
Van der Vaart is idd technisch meer begaafd dan Sneijder. Daarbij is in de kleine ruimte Van der Vaart ook beter en qua positiespel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al vaker geroepen dat je geen verstand hebt van voetbal en dat blijkt ook weer met je domme opmerkingen over Wesley. Jankerd? Mwah nauwlijks altijd 100% inzet. Technisch begaafd? Als je dat iet ziet dan ben je blind en zet je aardig wat top coaches als debiel weg die hem geweldig vinden.
Mensen die VdV niet goed vinden zijn natuurlijk ook blind.
Zeggen dat van der Vaart niet kan voetballen is geen waarheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn he?
Vreemd land dat men mensen woorden in de mond legt. Dat jij dat waarheid vindt, mag jij vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn he?
Hij speelt daarom ook vrij ver teruggetrokkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Torrio het volgende:
Messi wordt goed kortgehouden, alleen vaak op foute wijze, maar goed die scheids lijkt toch wel op de hand van Inter te zijn
Jammer genoeg de grensrechter niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Torrio het volgende:
Messi wordt goed kortgehouden, alleen vaak op foute wijze, maar goed die scheids lijkt toch wel op de hand van Inter te zijn
De grensrechter zag het bij het niet-buitenspel-geval idd verkeerd en die overtreding van Eto'o op Maxwell waag ik toch te betwijfelen of het uberhaupt een overtreding is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jammer genoeg de grensrechter niet.
En terecht, hij gaf rond de 30e minuut na een korte actie de bal op Alves terwijl hij zelf doorloopt het strafschopgebied in, loopt er voor hem een mongool (ik dacht Lucio) als een debiel met z'n armen en ellebogen naar achter te zwaaien, ik snap niet dat werkelijk NIEMAND dat zag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hij speelt daarom ook vrij ver teruggetrokken
Het is echt onmogelijk om tegelijk A) het passen van de bal; en B) positie van de spelers in de gaten te houden. Ik snap *echt* niet waarom er geen camera's worden ingezet. Elke aanval gewoon doorspelen, en na een evt. goal/schot/whatever gewoon beslissen of ie telt ja of nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De grensrechter zag het bij het niet-buitenspel-geval idd verkeerd
Ik zeg van niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef BonJovi het volgende:
whaha kijk de arrogante barca lovers ik zie Inter zeker wel doorgaan. Mensen denken dat Barca het allemaal wel goed vindInter is gewoon goed en gaan ook gewoon door
Eigenlijk is het ook onmogelijk, maar ik constateerde het ook gewoon even.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het is echt onmogelijk om tegelijk A) het passen van de bal; en B) positie van de spelers in de gaten te houden. Ik snap *echt* niet waarom er geen camera's worden ingezet. Elke aanval gewoon doorspelen, en na een evt. goal/schot/whatever gewoon beslissen of ie telt ja of nee.
En Messi is ontzichtbaarquote:
Ik vind camera's echt té. Je haalt heel de charme van het voetbal weg, dan maakt de grens een keer (of 2) een fout, so be it, ze zijn geen van allen robots dus fouten worden overal gemaakt. Net als kunstgras, dat hoort ook niet thuis in het voetbal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onmogelijk, maar ik constateerde het ook gewoon even.![]()
Camera's zou idd het beste zijn. Maar ja, Blatter wil dat toch niet of iig niet heel veel camera's?
Door camera's zou het een stuk eerlijker worden.
Weer een post, waaruit blijkt dat je totaal geen verstand van voetbal hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart is idd technisch meer begaafd dan Sneijder. Daarbij is in de kleine ruimte Van der Vaart ook beter en qua positiespel.
Kom op, dat weet jij, dat weet ik. Sneijder kan natuurlijk aardig van grote afstand goed schieten, maar hij laat zich nog wel wat gaan. Ik hou ook meer van de speelstijl van Van der Vaart.
Dat ik een andere mening hebt, betekent nog niet dat je daar achterlijk boos om moet worden.
Sommige vinden Berbatov bv. een slechte spits en Rooney heel goed. Ik vind ze beiden fantastisch, ieder met hun eigen kwaliteiten.
Ik wil alleen maar zeggen dat Sneijder nog moet leren om zich rustig te houden, want het loopt soms hoog bij meneertje op.
Dat leek ik idd te suggereren, maar bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onmogelijk, maar ik constateerde het ook gewoon even.![]()
Tot nog toe wel. Hopelijk veranderd dat nog.quote:
Nee die weet constant twee spelers weg te trekken. Jammer dat ze daar nog niet genoeg gebruik van maken.quote:
Als je het niet wil lezen of het er niet mee eens bent, kan je het rustig zeggen. Bij voorbaat dank. Doe je dat niet, dan denk je toch niet echt dat ik nog ga reageren?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weer een post, waaruit blijkt dat je totaal geen verstand van voetbal hebt.
En we gaan weer losssssssssss.
Charme.. charme.. Het is ff nieuw en je moet er aan wennen. Alsof er in ijshockey totaal geen charme zit omdat er gebruik wordt gemaakt van camera's. Als je een klimaat creëert waarin beide teams + coaches een video referee accepteren, dan is de algehele acceptatie van scheidsrechterlijke beslissingen (ook bij het publiek) een stuk groter, omdat men weet dat er nauwkeurig naar elke situatie wordt gekeken (en evt. herhaaldelijk wordt gekeken).quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind camera's echt té. Je haalt heel de charme van het voetbal weg, dan maakt de grens een keer (of 2) een fout, so be it, ze zijn geen van allen robots dus fouten worden overal gemaakt. Net als kunstgras, dat hoort ook niet thuis in het voetbal.
Jeps. Nu kan het wel een hele interessante 2e helft worden. Nu moet Barcelona.quote:
2-1 verliezen hoeft ook geen ramp te zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps. Nu kan het wel een hele interessante 2e helft worden. Nu moet Barcelona.
En met een beetje gelukquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sneijder, Robben en van Persie kunnen ons wereldkampioen maken.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En Maicon ook! Heeft die niet een Nederlandse overgroottante?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
gooi er maar weer een dooddoener inquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ze moeten niks. Ze moeten er voor zorgen dat het geen 3-1 of meer wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps. Nu kan het wel een hele interessante 2e helft worden. Nu moet Barcelona.
Wel een hele belangrijke goal. Winnen in Camp Nou lijkt me onmogelijk, een gelijkspel is wellicht wel te doen voor Inter.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
2-1 verliezen hoeft ook geen ramp te zijn
Daar ben ik het met je eens, alleen met 2-2 of eventueel meer zou Barcelona toch meer ontspannen kunnen voetballen in de return.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
2-1 verliezen hoeft ook geen ramp te zijn
Zeker weten, zolang van der Vaart er maar niet bij zit, want dat is geen teamspeler,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Typisch Italiaans: naaierij in plaats van voetballen.
Inter is veel sterker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef VonHinten het volgende:
Puyol was er de tweede pot ook niet bij tegen Arsenal, en die kregen ook flink aan de broek
zou een mooi scenario zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef VonHinten het volgende:
Puyol was er de tweede pot ook niet bij tegen Arsenal, en die kregen ook flink aan de broek
Dat denk ik ook. Dit had de finale moeten zijn. Wesley terug in Madrid of Barca de cup winnen in Madrid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Doks het volgende:
denk dat inter de enige ploeg is die barca kan stoppen
Ben je dan na een eerdere schorsing, meteen na elke gele kaart geschorst?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef VonHinten het volgende:
Ik dacht: 3-5-6-7-8-etc..?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef Hoss het volgende:
[..]
Ben je dan na een eerdere schorsing, meteen na elke gele kaart geschorst?
cocu + kluivert?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef VonHinten het volgende:
In 2003 won Barca thuis met 3-0 van Internazionale. Toen scoorden 2 Nederlanders. De huiskamervraag: wie?
Jeps.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Trek nou gvd 's een kaart, scheids
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:
als ik die scheids zo zie dan had Vink zo mee kunnen doen.
Tenenkrommend idd. Camera's graag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En zo buitenspel als maar kan
Wederom verneukt de leiding een wedstrijd.
idd, lijkt erg op buitenspelquote:
Von Bommel heeft het ook maar geleerd van Jan Wouters.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef VonHinten het volgende:
Ik mis Van Bommel. Gewoon. Blanke benen en dom schoffelen. Held.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef HaagsPietje het volgende:![]()
barca!
nou ja, ze hebben in ieder geval 70% balbezit ofzo![]()
even een lesje in italiaanse effectiviteit en koelbloedigheid![]()
die messi ook.....en dan waren er al mensen die hem met maradona vergeleken![]()
![]()
2 mannetjes erop en weg is ie. zelfs 10 man die maradona persoonlijke dekking moesten geven konden die gigant nooit en te nimmer afstoppen!
Die 29 pond zijn al bijna binnen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Morendo het volgende:
Ik heb toch toenet maar 10 pond op een overwinning voor Inter gezet.
Hou es op met trollen dertienjarigequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef HaagsPietje het volgende:![]()
barca!
die messi ook.....en dan waren er al mensen die hem met maradona vergeleken![]()
![]()
2 mannetjes erop en weg is ie. zelfs 10 man die maradona persoonlijke dekking moesten geven konden die gigant nooit en te nimmer afstoppen!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef HaagsPietje het volgende:![]()
barca!
![]()
Realquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef kollie het volgende:
De plaatselijke middenstand in Madrid kan zich op gaan maken voor de terugkeer van Yolanthe!
Lijkt het wel op. Of hij heeft wat afgesproken met zijn landgenoot Mourinho.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hop, schouder in je nek: maar niet fluiten hoor. Maffiaknaken ontvangen, scheids?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je voetbalt zelf waarschijnlijk in B2 van de plaatselijke Zuigharderveen ofzo. Sjaak Trekhaak
hahaha, hoor ik hier het typische geblaat van een teleurgestelde barca fan??quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
"De ploeg van Guardiola heeft totaal geen grip op de wedstrijd..." Wat wil je ook met zulke scheidsrechters, die te bang zijn om tegen Milaan te fluiten.
en dan wel vrije trap tegen voor "hands". beetje maffia praktijken ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:10 schreef Hoss het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Of hij heeft wat afgesproken met zijn landgenoot Mourinho.
Het lijkt erop dat hij erin gaat komenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk gaat "enfant terrible" Mario Balotelli er zo inkomen
bedoelt waarschijnlijk de finale in madridquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Real![]()
Robben zullen ze nu ook wel terughalen
zeker inter fan? ik ben voor allebei niet maar deze scheids is wel tenenkrommend slecht(en partijdig)quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, hoor ik hier het typische geblaat van een teleurgestelde barca fan??
Hoe geil is hij? Issie niet al tijden een 'talent' of komt het er tegenwoordig ook uit? (Zo ja, waarom start ie dan niet?)quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij erin gaat komen![]()
Balotelli![]()
nee joh gekkie, ik heb maradona zelf nog aan het werk gezien in zn Napels tijd dus ik weet waar ik over praat: messi mag zn schoenveters nog niet eens vastknopen......goeie speler hoor, maar gewoon een van de topspelers van europa. niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hou es op met trollen dertienjarigeJe voetbalt zelf waarschijnlijk in B2 van de plaatselijke Zuigharderveen ofzo. Sjaak Trekhaak
Hopelijk gaan ze Messi achteraf schorsen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi werk, Messi: Italianen moet je als Italianen bestrijden.
Ja, B2 van Zuigharderveen dus. Waarschijnlijk ook nog vaste wissel omdat je een scheenbeschermer nog niet van een bidon kunt onderscheiden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee joh gekkie, ik heb maradona zelf nog aan het werk gezien in zn Napels tijd dus ik weet waar ik over praat: messi mag zn schoenveters nog niet eens vastknopen......goeie speler hoor, maar gewoon een van de topspelers van europa. niks meer en niks minder.
doe mij maar een gerrard. beslissend op cruciale momenten en ook al speelt ie slecht, dan nog weet ie zich weg te cijferen voor het team waardoor dat beter functioneert.
dit is gewoon kut en heeft geen enkele waarde voor het team op deze manier. salonvoetballertje he, pur sang.
Je kan veel zeggen, maar Maicon is niet het soort die anderen vol onderuit trapt...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je kunt niemand een blessure, maar als je ziet wat voor afzichtig harde tackles Inter soms heeft, tsja...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij sprong hij om de bal te koppen, niet zozeer om Maicon te ownen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze Messi achteraf schorsen.
Dat leek mij ook ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Volgens mij sprong hij om de bal te koppen, niet zozeer om Maicon te ownen.
dat deed hij ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Volgens mij sprong hij om de bal te koppen, niet zozeer om Maicon te ownen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |