Charme.. charme.. Het is ff nieuw en je moet er aan wennen. Alsof er in ijshockey totaal geen charme zit omdat er gebruik wordt gemaakt van camera's. Als je een klimaat creëert waarin beide teams + coaches een video referee accepteren, dan is de algehele acceptatie van scheidsrechterlijke beslissingen (ook bij het publiek) een stuk groter, omdat men weet dat er nauwkeurig naar elke situatie wordt gekeken (en evt. herhaaldelijk wordt gekeken).quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind camera's echt té. Je haalt heel de charme van het voetbal weg, dan maakt de grens een keer (of 2) een fout, so be it, ze zijn geen van allen robots dus fouten worden overal gemaakt. Net als kunstgras, dat hoort ook niet thuis in het voetbal.

Jeps. Nu kan het wel een hele interessante 2e helft worden. Nu moet Barcelona.quote:

2-1 verliezen hoeft ook geen ramp te zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps. Nu kan het wel een hele interessante 2e helft worden. Nu moet Barcelona.

En met een beetje gelukquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sneijder, Robben en van Persie kunnen ons wereldkampioen maken.

quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
 !
!

En Maicon ook! Heeft die niet een Nederlandse overgroottante?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

gooi er maar weer een dooddoener inquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Ze moeten niks. Ze moeten er voor zorgen dat het geen 3-1 of meer wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps. Nu kan het wel een hele interessante 2e helft worden. Nu moet Barcelona.

Wel een hele belangrijke goal. Winnen in Camp Nou lijkt me onmogelijk, een gelijkspel is wellicht wel te doen voor Inter.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
2-1 verliezen hoeft ook geen ramp te zijn

Daar ben ik het met je eens, alleen met 2-2 of eventueel meer zou Barcelona toch meer ontspannen kunnen voetballen in de return.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
2-1 verliezen hoeft ook geen ramp te zijn

Zeker weten, zolang van der Vaart er maar niet bij zit, want dat is geen teamspeler,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Idd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Typisch Italiaans: naaierij in plaats van voetballen.

Inter is veel sterker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef VonHinten het volgende:
Puyol was er de tweede pot ook niet bij tegen Arsenal, en die kregen ook flink aan de broek

zou een mooi scenario zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef VonHinten het volgende:
Puyol was er de tweede pot ook niet bij tegen Arsenal, en die kregen ook flink aan de broek

Dat denk ik ook. Dit had de finale moeten zijn. Wesley terug in Madrid of Barca de cup winnen in Madrid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Doks het volgende:
denk dat inter de enige ploeg is die barca kan stoppen

Ben je dan na een eerdere schorsing, meteen na elke gele kaart geschorst?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef VonHinten het volgende:

Ik dacht: 3-5-6-7-8-etc..?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef Hoss het volgende:
[..]
Ben je dan na een eerdere schorsing, meteen na elke gele kaart geschorst?

cocu + kluivert?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef VonHinten het volgende:
In 2003 won Barca thuis met 3-0 van Internazionale. Toen scoorden 2 Nederlanders. De huiskamervraag: wie?

Jeps.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Trek nou gvd 's een kaart, scheids

quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:
als ik die scheids zo zie dan had Vink zo mee kunnen doen.

Tenenkrommend idd. Camera's graag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En zo buitenspel als maar kan
Wederom verneukt de leiding een wedstrijd.

idd, lijkt erg op buitenspelquote:

barca!
  barca!  

Von Bommel heeft het ook maar geleerd van Jan Wouters.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef VonHinten het volgende:
Ik mis Van Bommel. Gewoon. Blanke benen en dom schoffelen. Held.

quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef HaagsPietje het volgende:
barca!
nou ja, ze hebben in ieder geval 70% balbezit ofzo
even een lesje in italiaanse effectiviteit en koelbloedigheid
die messi ook.....en dan waren er al mensen die hem met maradona vergeleken

2 mannetjes erop en weg is ie. zelfs 10 man die maradona persoonlijke dekking moesten geven konden die gigant nooit en te nimmer afstoppen!

Die 29 pond zijn al bijna binnen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Morendo het volgende:
Ik heb toch toenet maar 10 pond op een overwinning voor Inter gezet.

Hou es op met trollen dertienjarigequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef HaagsPietje het volgende:
barca!

2 mannetjes erop en weg is ie. zelfs 10 man die maradona persoonlijke dekking moesten geven konden die gigant nooit en te nimmer afstoppen!
 Je voetbalt zelf waarschijnlijk in B2 van de plaatselijke Zuigharderveen ofzo. Sjaak Trekhaak
 Je voetbalt zelf waarschijnlijk in B2 van de plaatselijke Zuigharderveen ofzo. Sjaak Trekhaak  

quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef HaagsPietje het volgende:
barca!

!
!

Held!
 Held!

Realquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef kollie het volgende:
De plaatselijke middenstand in Madrid kan zich op gaan maken voor de terugkeer van Yolanthe!

Lijkt het wel op. Of hij heeft wat afgesproken met zijn landgenoot Mourinho.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hop, schouder in je nek: maar niet fluiten hoor. Maffiaknaken ontvangen, scheids?

quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]

hahaha, hoor ik hier het typische geblaat van een teleurgestelde barca fan??quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
"De ploeg van Guardiola heeft totaal geen grip op de wedstrijd..." Wat wil je ook met zulke scheidsrechters, die te bang zijn om tegen Milaan te fluiten.

en dan wel vrije trap tegen voor "hands". beetje maffia praktijken ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:10 schreef Hoss het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Of hij heeft wat afgesproken met zijn landgenoot Mourinho.

Het lijkt erop dat hij erin gaat komenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk gaat "enfant terrible" Mario Balotelli er zo inkomen

bedoelt waarschijnlijk de finale in madridquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Real
Robben zullen ze nu ook wel terughalen

zeker inter fan? ik ben voor allebei niet maar deze scheids is wel tenenkrommend slecht(en partijdig)quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, hoor ik hier het typische geblaat van een teleurgestelde barca fan??

Hoe geil is hij? Issie niet al tijden een 'talent' of komt het er tegenwoordig ook uit? (Zo ja, waarom start ie dan niet?)quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij erin gaat komen
Balotelli

nee joh gekkie, ik heb maradona zelf nog aan het werk gezien in zn Napels tijd dus ik weet waar ik over praat: messi mag zn schoenveters nog niet eens vastknopen......goeie speler hoor, maar gewoon een van de topspelers van europa. niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hou es op met trollen dertienjarigeJe voetbalt zelf waarschijnlijk in B2 van de plaatselijke Zuigharderveen ofzo. Sjaak Trekhaak

Hopelijk gaan ze Messi achteraf schorsen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi werk, Messi: Italianen moet je als Italianen bestrijden.

Ja, B2 van Zuigharderveen dus. Waarschijnlijk ook nog vaste wissel omdat je een scheenbeschermer nog niet van een bidon kunt onderscheiden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee joh gekkie, ik heb maradona zelf nog aan het werk gezien in zn Napels tijd dus ik weet waar ik over praat: messi mag zn schoenveters nog niet eens vastknopen......goeie speler hoor, maar gewoon een van de topspelers van europa. niks meer en niks minder.
doe mij maar een gerrard. beslissend op cruciale momenten en ook al speelt ie slecht, dan nog weet ie zich weg te cijferen voor het team waardoor dat beter functioneert.
dit is gewoon kut en heeft geen enkele waarde voor het team op deze manier. salonvoetballertje he, pur sang.

Je kan veel zeggen, maar Maicon is niet het soort die anderen vol onderuit trapt...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Je kunt niemand een blessure, maar als je ziet wat voor afzichtig harde tackles Inter soms heeft, tsja...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Volgens mij sprong hij om de bal te koppen, niet zozeer om Maicon te ownen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze Messi achteraf schorsen.

Dat leek mij ook ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Volgens mij sprong hij om de bal te koppen, niet zozeer om Maicon te ownen.

dat deed hij ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Volgens mij sprong hij om de bal te koppen, niet zozeer om Maicon te ownen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |