Zou Cambiasso zijn landgenoot en teamgenoot van het nationale elftal gemeen gaan schoppen? Het blijven natuurlijk Argentijnen, maar ook die zullen toch ergens nog wel mededogen kennen..? Toch..?quote:
Qua irritatie zou het nog wel eens gelijk kunnen zijn.quote:
Cambiasso is veel te slim en te goed. Dat kan niet per ongeluk zijn. Dit is zijn opdracht vandaag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zou Cambiasso zijn landgenoot en teamgenoot van het nationale elftal gemeen gaan schoppen? Het blijven natuurlijk Argentijnen, maar ook die zullen toch ergens nog wel mededogen kennen..? Toch..?
En voor de rest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef VonHinten het volgende:
Sneijder. Meneer kan krullen en vies hard schieten
Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart niet voetballen, ben je nou echt gek?
Op zulke onzin ga ik niet eens in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.
Ik heb al vaker geroepen dat je geen verstand hebt van voetbal en dat blijkt ook weer met je domme opmerkingen over Wesley. Jankerd? Mwah nauwlijks altijd 100% inzet. Technisch begaafd? Als je dat iet ziet dan ben je blind en zet je aardig wat top coaches als debiel weg die hem geweldig vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Qua irritatie zou het nog wel eens gelijk kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.
De waarheid kan soms hard zijn he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Op zulke onzin ga ik niet eens in.
Van der Vaart is idd technisch meer begaafd dan Sneijder. Daarbij is in de kleine ruimte Van der Vaart ook beter en qua positiespel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al vaker geroepen dat je geen verstand hebt van voetbal en dat blijkt ook weer met je domme opmerkingen over Wesley. Jankerd? Mwah nauwlijks altijd 100% inzet. Technisch begaafd? Als je dat iet ziet dan ben je blind en zet je aardig wat top coaches als debiel weg die hem geweldig vinden.
Mensen die VdV niet goed vinden zijn natuurlijk ook blind.
Zeggen dat van der Vaart niet kan voetballen is geen waarheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn he?
Vreemd land dat men mensen woorden in de mond legt. Dat jij dat waarheid vindt, mag jij vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn he?
Hij speelt daarom ook vrij ver teruggetrokkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Torrio het volgende:
Messi wordt goed kortgehouden, alleen vaak op foute wijze, maar goed die scheids lijkt toch wel op de hand van Inter te zijn
Jammer genoeg de grensrechter niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Torrio het volgende:
Messi wordt goed kortgehouden, alleen vaak op foute wijze, maar goed die scheids lijkt toch wel op de hand van Inter te zijn
De grensrechter zag het bij het niet-buitenspel-geval idd verkeerd en die overtreding van Eto'o op Maxwell waag ik toch te betwijfelen of het uberhaupt een overtreding is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jammer genoeg de grensrechter niet.
En terecht, hij gaf rond de 30e minuut na een korte actie de bal op Alves terwijl hij zelf doorloopt het strafschopgebied in, loopt er voor hem een mongool (ik dacht Lucio) als een debiel met z'n armen en ellebogen naar achter te zwaaien, ik snap niet dat werkelijk NIEMAND dat zag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hij speelt daarom ook vrij ver teruggetrokken
Het is echt onmogelijk om tegelijk A) het passen van de bal; en B) positie van de spelers in de gaten te houden. Ik snap *echt* niet waarom er geen camera's worden ingezet. Elke aanval gewoon doorspelen, en na een evt. goal/schot/whatever gewoon beslissen of ie telt ja of nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De grensrechter zag het bij het niet-buitenspel-geval idd verkeerd
Ik zeg van niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef BonJovi het volgende:
whaha kijk de arrogante barca lovers ik zie Inter zeker wel doorgaan. Mensen denken dat Barca het allemaal wel goed vindInter is gewoon goed en gaan ook gewoon door
Eigenlijk is het ook onmogelijk, maar ik constateerde het ook gewoon even.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het is echt onmogelijk om tegelijk A) het passen van de bal; en B) positie van de spelers in de gaten te houden. Ik snap *echt* niet waarom er geen camera's worden ingezet. Elke aanval gewoon doorspelen, en na een evt. goal/schot/whatever gewoon beslissen of ie telt ja of nee.
En Messi is ontzichtbaarquote:
Ik vind camera's echt té. Je haalt heel de charme van het voetbal weg, dan maakt de grens een keer (of 2) een fout, so be it, ze zijn geen van allen robots dus fouten worden overal gemaakt. Net als kunstgras, dat hoort ook niet thuis in het voetbal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onmogelijk, maar ik constateerde het ook gewoon even.![]()
Camera's zou idd het beste zijn. Maar ja, Blatter wil dat toch niet of iig niet heel veel camera's?
Door camera's zou het een stuk eerlijker worden.
Weer een post, waaruit blijkt dat je totaal geen verstand van voetbal hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart is idd technisch meer begaafd dan Sneijder. Daarbij is in de kleine ruimte Van der Vaart ook beter en qua positiespel.
Kom op, dat weet jij, dat weet ik. Sneijder kan natuurlijk aardig van grote afstand goed schieten, maar hij laat zich nog wel wat gaan. Ik hou ook meer van de speelstijl van Van der Vaart.
Dat ik een andere mening hebt, betekent nog niet dat je daar achterlijk boos om moet worden.
Sommige vinden Berbatov bv. een slechte spits en Rooney heel goed. Ik vind ze beiden fantastisch, ieder met hun eigen kwaliteiten.
Ik wil alleen maar zeggen dat Sneijder nog moet leren om zich rustig te houden, want het loopt soms hoog bij meneertje op.
Dat leek ik idd te suggereren, maar bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onmogelijk, maar ik constateerde het ook gewoon even.![]()
Tot nog toe wel. Hopelijk veranderd dat nog.quote:
Nee die weet constant twee spelers weg te trekken. Jammer dat ze daar nog niet genoeg gebruik van maken.quote:
Als je het niet wil lezen of het er niet mee eens bent, kan je het rustig zeggen. Bij voorbaat dank. Doe je dat niet, dan denk je toch niet echt dat ik nog ga reageren?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weer een post, waaruit blijkt dat je totaal geen verstand van voetbal hebt.
En we gaan weer losssssssssss.
Charme.. charme.. Het is ff nieuw en je moet er aan wennen. Alsof er in ijshockey totaal geen charme zit omdat er gebruik wordt gemaakt van camera's. Als je een klimaat creëert waarin beide teams + coaches een video referee accepteren, dan is de algehele acceptatie van scheidsrechterlijke beslissingen (ook bij het publiek) een stuk groter, omdat men weet dat er nauwkeurig naar elke situatie wordt gekeken (en evt. herhaaldelijk wordt gekeken).quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind camera's echt té. Je haalt heel de charme van het voetbal weg, dan maakt de grens een keer (of 2) een fout, so be it, ze zijn geen van allen robots dus fouten worden overal gemaakt. Net als kunstgras, dat hoort ook niet thuis in het voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |