Doe dat, weet niet of je er wat aan kan zien hoor, behalve dat je speling op je banden even kan controlerenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:00 schreef Koepert het volgende:
Ah we waren er al weer![]()
Zijn wel naaiacties zo inparkeren trouwens.. Die persoon zal toch niet zo lomp zijn om alsnog te proberen weg te rijden? if so... Stupid fuck.
Heb nu ff geen zin, maar denk dat ik later vandaag de auto, naast banden spanning ed checken maar ff opkrik om onder de wielophanging ed te kijken of er geen zichtbare 'rare shit' zit..
Eerst stond die blauwe er al dicht op (lees: 1 cm er vanaf) en nu heeft die zwarte hem er ook gewoon strak tegenaan geparkeerd op 10 cm afstand.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:00 schreef Koepert het volgende:
Ah we waren er al weer![]()
Zijn wel naaiacties zo inparkeren trouwens.. Die persoon zal toch niet zo lomp zijn om alsnog te proberen weg te rijden? if so... Stupid fuck.
Heb nu ff geen zin, maar denk dat ik later vandaag de auto, naast banden spanning ed checken maar ff opkrik om onder de wielophanging ed te kijken of er geen zichtbare 'rare shit' zit..
Wil je mij weg hebben ofzo?quote:
Als ze elkaar kennen vind ik het wel grappig, anders nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Eerst stond die blauwe er al dicht op (lees: 1 cm er vanaf) en nu heeft die zwarte hem er ook gewoon strak tegenaan geparkeerd op 10 cm afstand.
dohquote:
Ze wonen alle 3 naast elkaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ze elkaar kennen vind ik het wel grappig, anders niet
Snap ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
doh![]()
ze willen mij weghebben, niet jou!
Ruitenwissers is toch geen APK-afkeur?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef Hugo__Boss het volgende:
M'n 206 vandaag naar de APK, allemaal gezeik![]()
Ruitenwissers niet goed, hoop lampjes waar de lak af is en stuurkogel rechtsvoor zat teveel speling in.. nouja, maar eens zien wat het kost, maar had verwacht dat er niks zou zijn....
Nou alleen de achterruit niet, maar de voorkeur wel blijkbaar als er strepen ontstaan...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ruitenwissers is toch geen APK-afkeur?
En voor een paar lampjes ben je hooguit 10-15 euro kwijt.
En hoe testen ze dat in vredesnaam?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:44 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Nou alleen de achterruit niet, maar de voorkeur wel blijkbaar als er strepen ontstaan...
Gezellig hè?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:48 schreef Impry het volgende:
Snel gegaan dat vorige deel.
Je zou er bijna Peugeot SC van maken
Jawelquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ruitenwissers is toch geen APK-afkeur?
En voor een paar lampjes ben je hooguit 10-15 euro kwijt.
welkomquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:49 schreef Goover het volgende:
Ik heb ook een Peugot, een nette 106 1.1 uit 2003 ofzo.
Wist ik heel niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaweldaar word ie gewoon op afgekeurd hoor!
Dit is het topic voor liefhebbers hè?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:49 schreef Goover het volgende:
Ik heb ook een Peugot, een nette 106 1.1 uit 2003 ofzo.
Ah oui très bien!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef djayzz het volgende:
Zo, net geprobeerd mijn deurpaneel los te krijgen, en episch gefaald.. wel wat boutjes losgemaakt en wat plastic dingen losgewrikt, maar niks kunnen bewerkstelligen.
Gelukkig nu van de jongens van het 306tuningforum wat tips gekregen met plaatjes en uitleg enzomorgen dus nog eens proberen
En een heel mooi filmpje over allerlei zaken die ik kan afstellen aan mijn auto, zoals deur/raam geleiders, schuinte, scheefhangen en verloop van ramen, en ook het dak
Tis wel in het frans![]()
Maar vaak kom je met alleen kijken al een heel eind.quote:
Ja, ze lieten heel duidelijk zien hoe ik het raam kon verstellen van voor naar achteren, alleen niet hoe je deurpanelen los moest makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar vaak kom je met alleen kijken al een heel eind.
En voor de rest is het gewoon een kwestie van 't geluid uitzetten, scheelt weer irritatie
Die kun je gewoon losklikken door middel van een schroevendraaier er voorzichtig tussen te zettenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ze lieten heel duidelijk zien hoe ik het raam kon verstellen van voor naar achteren, alleen niet hoe je deurpanelen los moest maken
Ja inderdaad, en 3 schroeven/bouten in het harde plastic, en ik moet de speaker eruit halen, daarachter zitten weer 2 bouten, en het afdekklepje van de spiegel, en de afdekklepjes van de deurklink, en de raambediening, en de vergrendelingquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Die kun je gewoon losklikken door middel van een schroevendraaier er voorzichtig tussen te zetten
Zit met plastic klemmetjes vast.
Ik heb mijn bekleding er ook al een keer af gehadquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en 3 schroeven/bouten in het harde plastic, en ik moet de speaker eruit halen, daarachter zitten weer 2 bouten, en het afdekklepje van de spiegel, en de afdekklepjes van de deurklink, en de raambediening, en de vergrendeling
Ik heb bij mijn vorige wagen de hoofdsteunen, leuning, achterbank en zijbekleding al eens los moeten maken om een speakerdraadje goed vast te zettenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb mijn bekleding er ook al een keer af gehad
Voor een setje nieuwe speakers.
Ik wil achterin ook een setje speakers, maar daarvoor moet dus ook de halve achterkant uit elkaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn vorige wagen de hoofdsteunen, leuning, achterbank en zijbekleding al eens los moeten maken om een speakerdraadje goed vast te zetten![]()
Heb ik nog leuke foto's van * djayzz gaat ze zoeken
Bij mij gaat dat waarschijnlijk makkelijker, ik doe het dak open, en kan overal bijquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil achterin ook een setje speakers, maar daarvoor moet dus ook de halve achterkant uit elkaar.
Wat een slachtpartijquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat waarschijnlijk makkelijker, ik doe het dak open, en kan overal bij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar daarna ben je wel trots op dat je het zelf helemaal gedaan hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja hè, en dat voor een speakerkabeltje wat een beetje trilde tegen de rand van de speaker.
Daarna had ik wel weer mooi geluid
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik! en gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar daarna ben je wel trots op dat je het zelf helemaal gedaan hebt.
Alleen de auto niet meer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! en gelukkig hebben we de foto's nog
owjaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Die is onbetaalbaar, zoals een reclame ooit zei.
Ik wist dat die cabrio's wel eens last hadden van lekkage. Maar dat je er zelfs een vijverpomp in moet zetten!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
Bij mij gaat dat waarschijnlijk makkelijker, ik doe het dak open, en kan overal bij![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik werd een beetje moe van elke keer die bak leegscheppen met een emmertjequote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik wist dat die cabrio's wel eens last hadden van lekkage. Maar dat je er zelfs een vijverpomp in moet zetten!
Ziet er leuk uit. Is dat nou beter voor het milieu of beter voor je motor?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef Impry het volgende:
Net een Green openluchtfilter op m'n 206 GTi gemonteerd. Misschien nog niet op de optimale plek/manier ivm het aanzuigen van warme lucht. Maar daar verzin ik nog wel wat op.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het geluid is in ieder geval echt gaaf! Mooie zware ondertoon is erbij gekomen, niet irritant als je een constante snelheid rijdt, maar bij gas geven hoor je hem goed.
Binnenkort als de motor een keer warm is eens kijken hoe de prestaties zijn.
ow ok, hahaquote:Op donderdag 22 april 2010 08:03 schreef Impry het volgende:
Alleen beter voor het geluid
De naam 'green' slaat volgens mij meer op de kleur van het filter (wat normaal gesproken bijna altijd rood is) dan op het feit dat het milieuvriendelijk is.
De motor kan zelfs licht vermogenverlies hebben ivm het aanzuigen van warmere lucht. Maar dat moet ik nog even gaan testen of ik er iets van merk.
Ben ik het niet mee eens.. ik heb zelf een pipercross filter.. Ik merk duidelijk dat (die oh zo trage GTI) wat feller op het gas reageert!quote:Op donderdag 22 april 2010 08:03 schreef Impry het volgende:
Alleen beter voor het geluid
De naam 'green' slaat volgens mij meer op de kleur van het filter (wat normaal gesproken bijna altijd rood is) dan op het feit dat het milieuvriendelijk is.
De motor kan zelfs licht vermogenverlies hebben ivm het aanzuigen van warmere lucht. Maar dat moet ik nog even gaan testen of ik er iets van merk.
Ja, dat zou best kunnen hoor. Ik heb zelf nog maar 800 meter met het filter gereden, met een koude motor, dus nog niet echt goed kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:30 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. ik heb zelf een pipercross filter.. Ik merk duidelijk dat (die oh zo trage GTI) wat feller op het gas reageert!
Die peugeot-dealers van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:55 schreef mstr het volgende:
Peugeot-dealer is lekker bezig geweest.
Doe gisteren m'n radio erin, doet ie het niet. Lag het stroomkabeltje los.
Wil ik gisteravond even kijken in het donker, doet het lichtje van de klok het niet meer.
Zo eerst maar even het klokje lostrekken en kijken wat er aan de hand is.
Ze zijn lekker bezig ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die peugeot-dealers van tegenwoordigIt's a conspiracy
Het lekte aan de onderkant, niet bij de vulopening. dus denk dat er een slang gescheurd isquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zijn lekker bezig ja.
Jij zou niet eens door de APK heen komen met de lekkende vulopeningding.
Evengoed heel kut.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het lekte aan de onderkant, niet bij de vulopening. dus denk dat er een slang gescheurd is![]()
Zij hebben hem apk gekeurd, en zij mogen het ook weer fixen. Ben blij dat ik precies naast de dealer heb getankt, en niet ergens onderweg
Ja, en ik dacht dat ik nog wel een goede auto had gekochtquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Evengoed heel kut.
De buren hebben ook een 206 sinds gisteren
Peugeot 206 nummer 5 binnen 100 meter.
Het zal inderdaad wel gewoon pech zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht dat ik nog wel een goede auto had gekocht(ANWB gekeurd enzo, bij een dealer gekocht..)
misschien heb ik gewoon pech met de eigenaar van de garage....
Ow, gezellig. kan je je eigen 206 meeting houden, en naar huis kruipen s'avonds
arme ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Het zal inderdaad wel gewoon pech zijn.
Ze heeft wel een mooie
Alleen de velgen vind ik om te kotsen.
Kusje erop?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
arme ik* djayzz huilt uit op eigen schouder
Smaken verschillen hè
Ja, maar niet van jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Kusje erop?
Ja, maar deze heeft ze erbij gehad toen ze hem kocht (hoop ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, hoop het ook voor der dan
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik zal der wel even roepen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet van jou
Haha, hoop het ook voor der dan
Ik zal wel een foto van maken als ie weer voor de deur staat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Koepert het volgende:
Wat voor velgen zitten eronder dan mstr?
Staat in Groningen bij mn studentenkamer in de buurt een hele toffe..met 1 minpunt..
Een goud-oranje (aparte kileur dus) GTI met OZ velgen 18 inch miss zelfs 19... echt bijna geen rubber.. Ziet er erg mooi uit..
[ afbeelding ] deze dus..ongeveer.. Kan t net hebben..
en n Japstyle kachelpijp eronder van ruim vuistdik
Wat leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef djayzz het volgende:
Zo, ik ben net langs de garage gereden (openingstijden 08:00-17:30 en 19:00-21:00) en ik was er om 18:00 uur. deuren waren open, niemand te bekennen. doorgelopen naar de werkplaats, daar stonden 2 auto's op de bruggen. Mijn oude rode cabriolet, en mijn nieuwe groene cabriolet![]()
Straks om 7 uur maar even bellen en vragen hoe lang ze nog denken nodig te hebben
Oh, waarom?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Djayzz wilde gisteravond een kusje van jou!
Ik zie het inderdaadquote:
Slangetje van de overloop van de benzinetank was lek, garage heeft er een nieuwe op gezet.quote:
Kijk, dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Slangetje van de overloop van de benzinetank was lek, garage heeft er een nieuwe op gezet.
Tevens heeft hij het voorraam rechts wat niet goed sloot naar achteren gezet, waardoor er geen kier meer inzit!
Voor het lek in de hydrauliekslang voor de kap heeft ie van mij een adres gekregen (www.windkracht306.nl) waar hij die slangen kan kopen. Ben zeer bekend met windkracht306 en weet dan dus zeker dat het goed gerepareerd zal worden.
* djayzz is blij
Klinkt erg lekkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:56 schreef Impry het volgende:
Vanmiddag even een duidelijke video gemaakt van m'n nieuwe Green openluchtfilter. Vind dat het geluid echt dik vooruit is gegaan!
Prestatieverschil heb ik nog niet gemerkt.
Iddquote:
Kleine dingen die veel voldoening gevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idden ik heb net mijn ruitensproeier even afgesteld, hij sproeide het zeg maar op het dak
Gelijk de wissers afgenomen, en nu een streeploze voorruit
Wil je misschien ook in de OP?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:00 schreef nattermann het volgende:
Ik heb ook een 206
Deze om precies te zijn: http://bedrijf.occasionweb.nl/html/view.auto.php?id=41683&tID=51&or=bp&start_visible=35&soort=&verwacht=0&company_id=2&prijs=6850
Sinds 2007 in mijn bezit, inmiddels al ruim 70.000 km mee gereden en bevalt nog steeds prima.
Ziet er sjiek uit, met een dakraam ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:00 schreef nattermann het volgende:
Ik heb ook een 206
Deze om precies te zijn: http://bedrijf.occasionweb.nl/html/view.auto.php?id=41683&tID=51&or=bp&start_visible=35&soort=&verwacht=0&company_id=2&prijs=6850
Sinds 2007 in mijn bezit, inmiddels al ruim 70.000 km mee gereden en bevalt nog steeds prima.
Hij moet natuurlijk wel eerst ontgroend wordenquote:
Ja, is alleen een glasplaat. Kan helaas niet open, maar ik merk wel dat er veel meer licht in de auto komt dan bij een andere auto.quote:
Lijkt me ook ja, tof hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, is alleen een glasplaat. Kan helaas niet open, maar ik merk wel dat er veel meer licht in de auto komt dan bij een andere auto.
Misschien ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel eerst ontgroend worden![]()
ik bedoel, enigzins actief aan de reeks meedoen toch?
Testcircuit met je eigen peugeotje afleggen ofzoquote:
Dat is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, is alleen een glasplaat. Kan helaas niet open, maar ik merk wel dat er veel meer licht in de auto komt dan bij een andere auto.
Jaahaaa! Circuitje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Testcircuit met je eigen peugeotje afleggen ofzo
Nee, naar de FOK!-Peugeot-autowas-meet komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Testcircuit met je eigen peugeotje afleggen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef djayzz het volgende:
Jongens jongens wat een feestmorgen 18 graden, én zondag 20 graden
Oeh, balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb toch geen tijd om een rondje mee te rijden
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef djayzz het volgende:
Jongens jongens wat een feestmorgen 18 graden, én zondag 20 graden
Ik heb alleen arko, dus voor mij is het ook niet ideaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja! die van mij moet nodig trouwens, door de regen van gisteren ziet ie er niet meer uit, volgens mij zat er vulkanische as in de regenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, naar de FOK!-Peugeot-autowas-meet komen.
20 graden valt nog wel mee tochquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb alleen arko, dus voor mij is het ook niet ideaal.
Hier ligt er een gele laag van de stuifmeel en ik geloof dat ik door een wolk van muggen en vliegen ben gereden, want er zitten een aantal behoorlijke vet- en bloedvlekken op m'n auto.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja! die van mij moet nodig trouwens, door de regen van gisteren ziet ie er niet meer uit, volgens mij zat er vulkanische as in de regen
Ik loop met 10-15 graden al zonder jas buiten, dus dan is 20 achter het glas behoorlijk warm.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
20 graden valt nog wel mee toch
gelukkig kan de kap met de hand nog wel open![]()
Dankquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja.
Chique interieur ook.
Zeker dat je geen omaatje hebt geraakt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier ligt er een gele laag van de stuifmeel en ik geloof dat ik door een wolk van muggen en vliegen ben gereden, want er zitten een aantal behoorlijke vet- en bloedvlekken op m'n auto.
100% zeker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zeker dat je geen omaatje hebt geraakt?
die CC is inderdaad erg leuk, maar je moet er rekening mee houden dat als je er in zit (voorin, want achterin is sowieso niet te doen) dat je dan met je voorhoofd in de stijl van je voorruit zit zegmaar, het is erg klein gedimensioneerdquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dank
Ik vind het zelf ook een leuke auto om als toenmalig 19-jarige mee te beginnen. Inmiddels 21, en ben nog niet aan't kijken voor een nieuwe. Als ik een andere auto ga kopen, ga ik de 206CC serieus in overweging nemen. Wat een vette bak is dat!
Tja, dat kan. dan maar alle ramen openquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik loop met 10-15 graden al zonder jas buiten, dus dan is 20 achter het glas behoorlijk warm.
307quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
die CC is inderdaad erg leuk, maar je moet er rekening mee houden dat als je er in zit (voorin, want achterin is sowieso niet te doen) dat je dan met je voorhoofd in de stijl van je voorruit zit zegmaar, het is erg klein gedimensioneerd
Precies.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, dat kan. dan maar alle ramen open
Ik ga morgen op de fietsquote:
Ik denk dat mijn auto het ook niet trektquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Koepert het volgende:
Haha, circuit-ontgroening in mijn diesel?Haha.. Hoewel.. als het veel korte stukken zijn durf ik t nog wel aan, ding trekt wel rap op naar de 100 en stuurt best scherp... Maar ja, mijn andere ervaringen zijn n Toyota Prius, Toyota Corolla Verso(ouders) en n Peug 406 (eigen)
dus he.. dat kan in vergelijk tegenvallen..
Heb gelukkig naast arko wel airco, maar probeer die zo min mogelijk te gebruiken.. vermogen en verbruik enzo; als t kan doe ik t op arko..
Kom ik aan met m'n 1.4quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Koepert het volgende:
Haha, circuit-ontgroening in mijn diesel?Haha.. Hoewel.. als het veel korte stukken zijn durf ik t nog wel aan, ding trekt wel rap op naar de 100 en stuurt best scherp... Maar ja, mijn andere ervaringen zijn n Toyota Prius, Toyota Corolla Verso(ouders) en n Peug 406 (eigen)
dus he.. dat kan in vergelijk tegenvallen..
Heb gelukkig naast arko wel airco, maar probeer die zo min mogelijk te gebruiken.. vermogen en verbruik enzo; als t kan doe ik t op arko..
ik lach niet!quote:
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Ik wist niet eens dat er een lampje in de asbak van een 206 zat!
Tot ik hem er net uit trok en hij er los onder lag met een kapot lampje.
Meteen maar even een nieuw lampje gehaald en nu doet ie het weer
Er is alleen nog nooit in m'n auto gerookt (zover dat te zien is).quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik lach niet!
[..]
Die heb ik ook![]()
Dan kan je zien waar je je peuk in uitdrukt
mwogh.. 1.4 benzine in n 206quote:
Ja, oké.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
mwogh.. 1.4 benzine in n 206
1.9D (geen HDI dus) in een 306..
valt tegen denk ik (voor mij dan..)
Is er 2 liter weer uitgelopen, of is de tank gewoon groter dan je dacht?quote:Op maandag 26 april 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht dat ik een 45-litertank in mijn 206 had. Vandaag 47 liter getankt
55 Liter.quote:Op maandag 26 april 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht dat ik een 45-litertank in mijn 206 had. Vandaag 47 liter getankt
http://www.autoweek.nl/carbase.phpquote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef djayzz het volgende:
Ik weet dus niet hoeveel liter mijn tank is, en ik durf hem niet meer af te tanken![]()
Leuk bakkie.quote:Op maandag 26 april 2010 10:52 schreef Quannum het volgende:
Mijn 206'je:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.6 16V XS (met matching nummerplaat)
Bouwjaar 2004
70k op de teller
Heb hem nu al enkele jaren, niets dan lof.![]()
En met 110pk voor 988kg best wel pittig, zeker vanaf 3.5k toeren.
(foto's genomen aan de watervallen van Coo, met de auto door Plopsaland)
Goed bezig geweest!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:26 schreef djayzz het volgende:
Trouwens net mijn nieuwe auto helemaal gewassen, van boven naar onder, ramen gelapt. Interieur zag er nog schoon uit, dus dat niet gedaan
Na het schoonmaken van de ruiten van mijn auto, ook gelijk mijn dakraam van mijn kamer gedaan
Thank you. Enkel die steenslag op m'n voorste bumper.quote:
Dan weet je ook dat je daar helemaal niet mag komen met de wagenquote:Ik ben zelf een aantal jaar geleden naar Coo geweest op schoolkamp
Ja, lelijke plek.quote:Op maandag 26 april 2010 11:00 schreef Quannum het volgende:
[..]
Thank you. Enkel die steenslag op m'n voorste bumper.![]()
[..]
Dan weet je ook dat je daar helemaal niet mag komen met de wagen. Wist ik veel, het park was die dag gesloten en ik had een afspraak met de directrice daar.
En ik zat bijna vast op die smalle paadjes tussen de attracties.![]()
hmm, daar staat 56 L.quote:
Haha, ik herkende het al ja.quote:Op maandag 26 april 2010 10:52 schreef Quannum het volgende:
Mijn 206'je:
[ afbeelding ]
(foto's genomen aan de watervallen van Coo, met de auto door Plopsaland)
quote:
Jazeker.quote:Op maandag 26 april 2010 11:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
hmm, daar staat 56 L.
Is dat dan inclusief de reservertank? Want na 49 L tanken nadat het lampje van de reservetank ging branden liep de overloop al vol...
Dat verklaart. nou ja, ik tank nu gewoon totdat het pistool afslaatquote:
Ik zeg Brabantquote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef mstr het volgende:
Ik moet nog steeds een mooi plekje hebben om foto's te maken, maar Utrecht hè..
Dan moet ik eerst weer naar buitenaf rijden om een mooie plek te vinden.
Ik heb gisteren weer voor 25 euro getankt, nog geen halve tank vol was 't.quote:Op maandag 26 april 2010 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat verklaart. nou ja, ik tank nu gewoon totdat het pistool afslaat
Waar zijn ze dan?quote:Op maandag 26 april 2010 11:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zondag lekker gaan touren, gelijk die auto weer vies natuurlijk
![]()
Ik heb trouwens nog foto's gemaakt bij Kasteel Ammerzoden! die zal ik vanavond wel even uploaden
Dan moet je terugquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lag om 9 uur al op bed! was kapot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen foto's van de zijkant bedenk ik me nu
Klopt, hoewel een dikke 600 kilometer toch te doen is.quote:Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
En hij is sneller leeg dan je denkt/hoopt.
Maar dan gaat er vervolgens ook weer voor 70 euro benzine in.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt, hoewel een dikke 600 kilometer toch te doen is.
Nee, ik zet hem altijd in zo'n wasbox waarbij je hem zelf moet afspuiten etc.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heb je hem zeker door de wasstraat gereden?
Ah.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zet hem altijd in zo'n wasbox waarbij je hem zelf moet afspuiten etc.
De auto die ik nu heb, is nog geen één keer door de wasstraat gegaanquote:
Okéquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De auto die ik nu heb, is nog geen één keer door de wasstraat gegaan
Mja, dat is de volgende stapquote:Op woensdag 28 april 2010 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Ik vind het heerlijkst gewoon voor de deur
Bij mij ook, ik wilde 't niet doen eerst, maar toen ik zag dat ie in de schaduw stond... Kon ik het niet laten.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is de volgende stap
Het was nu een impulsieve actie
Er lag gisteren al een plasje, maar toen had ik hem gewassen, dus dacht dat 't daar van kwam.quote:
ah das beterquote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Er lag gisteren al een plasje, maar toen had ik hem gewassen, dus dacht dat 't daar van kwam.
Vanochtend weer een nieuwe plas, dus ik voelen -> vettig.
Dus ik voelde de bui al hangen, reservoir helemaal leeg.
Dus ik 't reservoir gevuld, fles water mee in de auto en naar de garage gereden.
En nu zit er een nieuwe radiator in.
Er zit een radiator in voor een auto met airco, dus eentje die +- 10 cm breder is als mijn oude.quote:
Oh, das nog te doen, feli met je nieuwe radiaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zit een radiator in voor een auto met airco, dus eentje die +- 10 cm breder is als mijn oude.
160 euries.
Ja, valt mee, maar het is een matsprijsje, aangezien de radiator alleen al 102 euro excl. BTW was.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oh, das nog te doen, feli met je nieuwe radia
Kijk, dat is het betere nieuws.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:17 schreef djayzz het volgende:
Mijn auto gaat morgen terug naar zijn geboorteland
Hij komt uit belgië, Moest mijn zus ophalen van vliegveld Brussel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere nieuws.
Het lijkt mij ook heerlijk om een weekje lekker naar Frankrijk te scheuren
Heeft ie vaak n petje op?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef nattermann het volgende:
Mijn broertje heeft zich afgelopen week zijn eerste auto gekocht. Een Honda. Hij vond Peugeot voor oude lullen
Nee, draagt geen petjes. Gaat hem wel verlagen en dergelijkequote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heeft ie vaak n petje op?
Oeh oeh.. is t n rode? .. Zon vette bak......voor sjonnies..
(No offense uiteraard)
Stom broertje! Ik vind mijn cabriootje helemaal niet voor oude lullen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef nattermann het volgende:
Mijn broertje heeft zich afgelopen week zijn eerste auto gekocht. Een Honda. Hij vond Peugeot voor oude lullen
Waarom ben je hem zat, en waarom zou iemand hem dan willen kopen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:38 schreef St4ck3r het volgende:
ik ga me 206je wegdoen denk ik... ben hem meer dan zat! kopen?
Kijk, dat zijn mooie plannenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:19 schreef mstr het volgende:
Zo, (nieuwe) plannen:
- Knipperlichten door LED-exemplaren vervangen
- 3e Remlicht voorzien van LED-lampjes
- Grill in de bumper goed vastzetten
En bij beter weer:
- Motor reinigen
- Achterlichten afkitten (zit soms vocht in)
- Velgen onder de auto vandaan en helemaal schoonmaken en waxen
Het is én mooier, heeft een soort van gadget-gehalte en het heeft natuurlijk het voordeel dat het iets sneller oplicht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn mooie plannen![]()
Vind je LED mooier, of is het om praktische redenen?
Grill zou ik wel vastzetten ja, opzich niet onverstandig
Achterlichten is ook handig om te doen
Motor reinigen en velgen zijn inderdaad mooie zomersedag klusjes
Als je het laat doen voor de achterruit + zijruiten ben je ongeveer 100-150 euro kwijt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Koepert het volgende:
Pff Ik ben ook n middagje aan t klussen geweest..
K was van plan om zonwerende folie rondom te plakken.. Volledig wettelijk toegestaan zeg maar, en rondom zelfde %, dus geen 'bedrijfswagenlook' , maar is 17 en 21E per pakket, en ik twijfelde nog lichtelijk.... maar nu zag ik bij de Action folie voor 3E.. das alleen 25% doorlatend en eigenlijk voor alleen achterruit, maar k had zoiets van, ach, voor t proberen, of t uberhaupt lijkt om die boel te blinderen.....
Wat... een... K.U.T.werk... De tering... Bolle Achterruit, Vlak plastic, om de haverklap vouwen/dubbel etc, tis dun, plakt als de ziekte en is zo beschadigd... Niks geworden dus, ff nadenken of ik t wel doorzet en dan maar die 17 en 21 + montage doorbijten..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je het laat doen voor de achterruit + zijruiten ben je ongeveer 100-150 euro kwijt.
Het is nou eenmaal duur omdat het veel tijd kost om 't goed te doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Autsj... Mja, k zal ns navragen wat t bij mn vaste adresje kost, en of ze anders nog tips hebben om t strak te krijgen..
Vind je dat mooier? of heb je gewoon zoveel last van de zon?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Koepert het volgende:
Pff Ik ben ook n middagje aan t klussen geweest..
K was van plan om zonwerende folie rondom te plakken.. Volledig wettelijk toegestaan zeg maar, en rondom zelfde %, dus geen 'bedrijfswagenlook' , maar is 17 en 21E per pakket, en ik twijfelde nog lichtelijk.... maar nu zag ik bij de Action folie voor 3E.. das alleen 25% doorlatend en eigenlijk voor alleen achterruit, maar k had zoiets van, ach, voor t proberen, of t uberhaupt lijkt om die boel te blinderen.....
Wat... een... K.U.T.werk... De tering... Bolle Achterruit, Vlak plastic, om de haverklap vouwen/dubbel etc, tis dun, plakt als de ziekte en is zo beschadigd... Niks geworden dus, ff nadenken of ik t wel doorzet en dan maar die 17 en 21 + montage doorbijten..
Tinten mag alleen de achterzijruiten en achterruit, dus het zal vooral voor de looks zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vind je dat mooier? of heb je gewoon zoveel last van de zon?
Is dat led dan zoveel sneller? mooier ben ik wel met je eens jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is én mooier, heeft een soort van gadget-gehalte en het heeft natuurlijk het voordeel dat het iets sneller oplicht.
Hij zit ook wel vast, alleen 1 kant is los geduwd door iemand die zijn/haar trekhaak zo nodig erin moest duwen.
Precies, vond ik nou ook.
Moet alleen nog even kijken hoe ik de motor 't beste schoon kan maken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat led dan zoveel sneller? mooier ben ik wel met je eens ja
waarschijnlijk zij
Tja, hoe grondig wil je te werk gaan.
Dat is nogal een verschil ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef mstr het volgende:
[..]
We hebben er hier een paar in de straat die totaal niet kunnen parkeren en dan is het fijn dat er alleen maar mogelijkheid is om te fileparkeren.
Niet heel grondig, maar gewoon zodat de bovenkant mooi schoon is.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Tinten mag alleen de achterzijruiten en achterruit, dus het zal vooral voor de looks zijn.
Ah zo, tja, ik heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is voornamelijk looks idd, hoewel de zonwerende werking ook wat doet..
Maar ik wil t iig niet te groot verschil maken met de voorste zijruiten, zoals gezegd heb ik n 4deurs(5deurs, wat je wil) en vind ik t niet mooi als die achterste deuren dan véél donkerdere ramen dan de voorste hebben. Dus ik twijfel nog een beetje yay oder nay..
gehehe, handigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef mstr het volgende:
Hmm, even uitzoeken hoe de bekabeling precies zit bij een 206, aangezien er een transistor tussen moet voor de LED-knipperlichten.
Ja, maar zonder transistor is het net een disco.quote:
Ik zou ook mijn logo's/letters eraf willen hebben, maar dan moet je het weer zó goed poetsen om alle troep eraf te krijgen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Koepert het volgende:
Toch wel geinig eigenlijk... Toen ik nog aan t sparen was voor mn eerste auto (die 406) wist ik zeker dat ik er niks aan ging veranderen.. Hij bleef standaard, behalve wat audio.. Diezelfde instelling had ik bij deze 306... en toch...
Er zit ontzettend dikke audio in....
Er zitten lichtmetalen velgen onder....
Als de schokbrekers/veren idd slecht/versleten zijn, kan er ook wel iets strakkers/lagers onder....
Getinte ruiten... of toch niet... of wel... of...
Hoe moeilijk zal het zijn om de emblemen eraf te halen, of zouden die geschroefd zijn.. of zou er dan teveel kleurverschil zijn..
En ik wilde m standaard houden![]()
Staan blijft dat het in geen geval een sjonnie-bak mag worden..
Ik heb juist liever de letters erop!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou ook mijn logo's/letters eraf willen hebben, maar dan moet je het weer zó goed poetsen om alle troep eraf te krijgen...
Ik hou juist wel van dat strakke legequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb juist liever de letters erop!
al is het enigszins overbodig als ik er cabriolet op zet
Vind de achterkant anders zo kaal
Ja, als je dat niks vind scheelt dat wel met eraftrekkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van dat strakke lege
Ben al lang blij dat Peugeot niet al die onzin van 1.1/1.4/1.8 etc erop plakt, hooguit HDi.
Ik heb alleen al een aantal keer gezien/gelezen dat het een ramp is om alle plakresten eraf te krijgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, als je dat niks vind scheelt dat wel met eraftrekken
Dat heb ik ook gehoord ja, zelf geen ervaring mee. Vorige auto gekocht zonder tekst, en het er zelf op laten zetten, deze twijfel ik nog of ik het erop zet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb alleen al een aantal keer gezien/gelezen dat het een ramp is om alle plakresten eraf te krijgen.
Haha, tof!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:02 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]Vandaag op de Nordschleife geweest, en even geposeerd voor de webcam.
Ah, ik dacht dat je zelf een rondje had gedaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Impry het volgende:
Nee, heb het beschaafd gehouden, veel te nat allemaal.
Overigens zelf niet op de Nordschleife gereden, was Scuderia Hanseat, een 3-daagse racecursus met allerlei Porsche's, Ferrari's, etc.. Ging daarheen om te kijken.
Ik weet niet of de GTi harder geveerd is dan de rest?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:19 schreef Impry het volgende:
Nee, zeker de stug geveerde GTi wil achter nog wel eens omkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Haha tofquote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef Impry het volgende:
Haha, ja blijft toch gewoon vet.
Vrijdag naar Duitsland geweest en dus over de Autobahn.
M'n GPS-log geeft 204,2 km/h aan, maar die reageert wat traag.
http://www.gps-sport.net/trainings/mountainbiking_284506
[ afbeelding ]
De TomTom gaf 209 km/h aan, had nog wel 210/211 aan kunnen tikken.
Reed achter een Duitse Audi A4 station aan, allebei constant vol op het gas na een linksrijdende auto. Op een gegeven moment laat hij zich even afzakken om te kijken wat voor autootje er langs kwamDaarna ook weer beide vol op het gas en zo lekker verder gereden.
Duitsland!
170 hier.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Koepert het volgende:
160 op de teller maxen dat is niet eens leuk in n diesel..
teveel toeren? teveel herrie?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Koepert het volgende:
160 op de teller maxen dat is niet eens leuk in n diesel..
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef mstr het volgende:
[..]
170 hier.
En dan klinkt het alsof mijn motorblok op wilt stijgen.
Ah okquote:Op zondag 9 mei 2010 17:09 schreef Koepert het volgende:
Oh en Djayzz: Op top in n diesel is niet leuk, deels omdat ie dus veel toeren maakt 4500 (das voor n diesel veel) en daardoor ontzettend zeurderig klinkt. Het is geen sportief geluid maar dieselgenagel.. en hij resoneert iets meer dan n benzine, dus voor je gevoel klettert ie uit elkaar..
+ dat n diesel daar op den duur ontzettend van gaat zuipen.
quote:Een 25-jarige Rotterdammer is in de nacht van vrijdag op zaterdag zijn auto en rijbewijs kwijtgeraakt, nadat hij in zijn woonplaats was betrapt op veel te hard rijden. De man scheurde met zijn Golf GTI met een snelheid van 125 kilometer per uur over de Westzeedijk, waar een snelheid van vijftig kilometer per uur is toegestaan, meldt de politie zondag.
De man viel door de mand tijdens een controle, die van 23.00 tot 01.00 uur plaatsvond in Rotterdam-West. Behalve dat de politie het rijbewijs en de auto van de man heeft ingenomen, hebben agenten ook melding gemaakt van de capriolen van de Rotterdammer bij het Centraal Bureau Rijvaardigheden (CBR).
Als het je eerste keer is, krijg je over het algemeen je rijbewijs etc weer snel terugquote:Op zondag 9 mei 2010 17:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zie dit soort berichten steeds vaker, misschien moet ik toch maar proberen onder de 170 te blijven op de snelweg, voordat ik ook alles kwijt ben
mja, ik moet gewoon niet zo stom zijn om in nederland proberen de 200 te halen, kan ik beter in duitsland doen.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het je eerste keer is, krijg je over het algemeen je rijbewijs etc weer snel terug
Dat ook.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
mja, ik moet gewoon niet zo stom zijn om in nederland proberen de 200 te halen, kan ik beter in duitsland doen.
Klinkt goed!quote:Op zondag 9 mei 2010 16:58 schreef Maranelloot het volgende:
30 april heb ik meegedaan aan een trackday op circuit Zolder in België. Wat een gaaf circuit is dat zeg! Veel leuker dan Zandvoort als je het mij vraagt, het past in ieder geval beter bij de rijeigenschappen van m'n 205je.
Dat hebben 206'jes ook, die moet je er met een hamer eruit slopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef djayzz het volgende:
Zo, hydrauliek slangetje vervangen door de garageMijn kap gaat nu weer goed open.
Mijn 3e remlicht heeft 5 lampjes, waarvan 3 het er niet doen, nu hebben ze geprobeerd die los te maken, maar zit allemaal vastgeroest. Garage heeft nu een compleet nieuwe set besteld, zetten ze er volgende week in
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat hebben 206'jes ook, die moet je er met een hamer eruit slopen.
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef djayzz het volgende:
[..]Gelukkig doet de garage het onder de garantie
scheelt mij weer gezeik.
Ze hebben heel die auto niet goed nagekeken, net zoals de hydrauliekslang, de hydrauliekolie, het pompmechanisme, het retourslangetje van de benzine-overloop en nog meer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik vind het een beetje jammer dat ze dat niet uit zichzelf doen en dan 50 euro meer vragen voor die auto.
Ik bedoel.. Stop een uurtje in die auto, kijk wat er mis mee is en maak hem.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze hebben heel die auto niet goed nagekeken, net zoals de hydrauliekslang, de hydrauliekolie, het pompmechanisme, het retourslangetje van de benzine-overloop en nog meer.
T kost me geen geld, maar wel tijd en gedoe. Jammer inderdaad!
Ze hebben trouwens mijn oude rode cabriootje te koop staan, voor 2950 euro's (ik had hem voor 1500 ingeruild)
De tochstrips die ik bij de ramen heb geplakt zitten er nog op
Stelt niets voor om te vervangen. Pas nog een lampje eruit gehaald.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:46 schreef nattermann het volgende:
Ik heb verdomme een kapot lampje in mijn dashboard
Nog specifieke eisen of gebruiksvoorwaarden? Veel lange afstanden, korte ritjes. Stadsparkeren, ruimte. Etc etc.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Op dit moment ben ik op zoek naar een andere auto; en zoals altijd sta je dan weer voor moeilijke keus.
Ik heb namelijk een twee auto's op het oog.
Een peugeot 306 XT 1.4 5 deurs uit 1999
Een peugeot 206 XS 1.4 3 deurs uit 2001
Allebei met vergelijkbare kilometer standen; de 306 is volledig dealer onderhouden en voorzien van alle mogelijke opties (cv, airbags, elektrische ramen, spiegels, mistlampen, toerenteller e.d.).
De 206 oogt wat sportiever heeft sportstoelen en is 2 jaar jonger dan de 306.
Moeilijk moeilijk
Eigenlijk niet veel specifieke eisen, bij tweedehands auto's kun je ook niet zoveel eisen stellen vind ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nog specifieke eisen of gebruiksvoorwaarden? Veel lange afstanden, korte ritjes. Stadsparkeren, ruimte. Etc etc.
Ik heb een 306 uit 2000, bevalt super, ruim genoeg, zit goed, niet te week oid.
Hoe lang ben je zelf? wat wil je van je auto?
Vooral krapper.. Ik ben 1.93m, en paste niet/nauwelijks in n 206, niet comfortabel iig, wel prima in een 306..quote:
Ik weet het zeker. Ik voel het aan mijn water.quote:
Denk dat je best gelijk zou kunnen krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Ik voel het aan mijn water.
Btw; wat tof van die kaartjes! Wanneer is het?
Dat betekent niet dat je wel of niet gelijk kan krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |