owjaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Die is onbetaalbaar, zoals een reclame ooit zei.
Ik wist dat die cabrio's wel eens last hadden van lekkage. Maar dat je er zelfs een vijverpomp in moet zetten!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
Bij mij gaat dat waarschijnlijk makkelijker, ik doe het dak open, en kan overal bij![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik werd een beetje moe van elke keer die bak leegscheppen met een emmertjequote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik wist dat die cabrio's wel eens last hadden van lekkage. Maar dat je er zelfs een vijverpomp in moet zetten!
Ziet er leuk uit. Is dat nou beter voor het milieu of beter voor je motor?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef Impry het volgende:
Net een Green openluchtfilter op m'n 206 GTi gemonteerd. Misschien nog niet op de optimale plek/manier ivm het aanzuigen van warme lucht. Maar daar verzin ik nog wel wat op.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het geluid is in ieder geval echt gaaf! Mooie zware ondertoon is erbij gekomen, niet irritant als je een constante snelheid rijdt, maar bij gas geven hoor je hem goed.
Binnenkort als de motor een keer warm is eens kijken hoe de prestaties zijn.
ow ok, hahaquote:Op donderdag 22 april 2010 08:03 schreef Impry het volgende:
Alleen beter voor het geluid
De naam 'green' slaat volgens mij meer op de kleur van het filter (wat normaal gesproken bijna altijd rood is) dan op het feit dat het milieuvriendelijk is.
De motor kan zelfs licht vermogenverlies hebben ivm het aanzuigen van warmere lucht. Maar dat moet ik nog even gaan testen of ik er iets van merk.
Ben ik het niet mee eens.. ik heb zelf een pipercross filter.. Ik merk duidelijk dat (die oh zo trage GTI) wat feller op het gas reageert!quote:Op donderdag 22 april 2010 08:03 schreef Impry het volgende:
Alleen beter voor het geluid
De naam 'green' slaat volgens mij meer op de kleur van het filter (wat normaal gesproken bijna altijd rood is) dan op het feit dat het milieuvriendelijk is.
De motor kan zelfs licht vermogenverlies hebben ivm het aanzuigen van warmere lucht. Maar dat moet ik nog even gaan testen of ik er iets van merk.
Ja, dat zou best kunnen hoor. Ik heb zelf nog maar 800 meter met het filter gereden, met een koude motor, dus nog niet echt goed kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:30 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. ik heb zelf een pipercross filter.. Ik merk duidelijk dat (die oh zo trage GTI) wat feller op het gas reageert!
Die peugeot-dealers van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:55 schreef mstr het volgende:
Peugeot-dealer is lekker bezig geweest.
Doe gisteren m'n radio erin, doet ie het niet. Lag het stroomkabeltje los.
Wil ik gisteravond even kijken in het donker, doet het lichtje van de klok het niet meer.
Zo eerst maar even het klokje lostrekken en kijken wat er aan de hand is.
Ze zijn lekker bezig ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die peugeot-dealers van tegenwoordigIt's a conspiracy
Het lekte aan de onderkant, niet bij de vulopening. dus denk dat er een slang gescheurd isquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zijn lekker bezig ja.
Jij zou niet eens door de APK heen komen met de lekkende vulopeningding.
Evengoed heel kut.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het lekte aan de onderkant, niet bij de vulopening. dus denk dat er een slang gescheurd is![]()
Zij hebben hem apk gekeurd, en zij mogen het ook weer fixen. Ben blij dat ik precies naast de dealer heb getankt, en niet ergens onderweg
Ja, en ik dacht dat ik nog wel een goede auto had gekochtquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Evengoed heel kut.
De buren hebben ook een 206 sinds gisteren
Peugeot 206 nummer 5 binnen 100 meter.
Het zal inderdaad wel gewoon pech zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht dat ik nog wel een goede auto had gekocht(ANWB gekeurd enzo, bij een dealer gekocht..)
misschien heb ik gewoon pech met de eigenaar van de garage....
Ow, gezellig. kan je je eigen 206 meeting houden, en naar huis kruipen s'avonds
arme ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Het zal inderdaad wel gewoon pech zijn.
Ze heeft wel een mooie
Alleen de velgen vind ik om te kotsen.
Kusje erop?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
arme ik* djayzz huilt uit op eigen schouder
Smaken verschillen hè
Ja, maar niet van jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Kusje erop?
Ja, maar deze heeft ze erbij gehad toen ze hem kocht (hoop ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, hoop het ook voor der dan
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik zal der wel even roepen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet van jou
Haha, hoop het ook voor der dan
Ik zal wel een foto van maken als ie weer voor de deur staat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Koepert het volgende:
Wat voor velgen zitten eronder dan mstr?
Staat in Groningen bij mn studentenkamer in de buurt een hele toffe..met 1 minpunt..
Een goud-oranje (aparte kileur dus) GTI met OZ velgen 18 inch miss zelfs 19... echt bijna geen rubber.. Ziet er erg mooi uit..
[ afbeelding ] deze dus..ongeveer.. Kan t net hebben..
en n Japstyle kachelpijp eronder van ruim vuistdik
Wat leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef djayzz het volgende:
Zo, ik ben net langs de garage gereden (openingstijden 08:00-17:30 en 19:00-21:00) en ik was er om 18:00 uur. deuren waren open, niemand te bekennen. doorgelopen naar de werkplaats, daar stonden 2 auto's op de bruggen. Mijn oude rode cabriolet, en mijn nieuwe groene cabriolet![]()
Straks om 7 uur maar even bellen en vragen hoe lang ze nog denken nodig te hebben
Oh, waarom?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Djayzz wilde gisteravond een kusje van jou!
Ik zie het inderdaadquote:
Slangetje van de overloop van de benzinetank was lek, garage heeft er een nieuwe op gezet.quote:
Kijk, dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Slangetje van de overloop van de benzinetank was lek, garage heeft er een nieuwe op gezet.
Tevens heeft hij het voorraam rechts wat niet goed sloot naar achteren gezet, waardoor er geen kier meer inzit!
Voor het lek in de hydrauliekslang voor de kap heeft ie van mij een adres gekregen (www.windkracht306.nl) waar hij die slangen kan kopen. Ben zeer bekend met windkracht306 en weet dan dus zeker dat het goed gerepareerd zal worden.
* djayzz is blij
Klinkt erg lekkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:56 schreef Impry het volgende:
Vanmiddag even een duidelijke video gemaakt van m'n nieuwe Green openluchtfilter. Vind dat het geluid echt dik vooruit is gegaan!
Prestatieverschil heb ik nog niet gemerkt.
Iddquote:
Kleine dingen die veel voldoening gevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idden ik heb net mijn ruitensproeier even afgesteld, hij sproeide het zeg maar op het dak
Gelijk de wissers afgenomen, en nu een streeploze voorruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |