Kijk, dat is het betere nieuws.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:17 schreef djayzz het volgende:
Mijn auto gaat morgen terug naar zijn geboorteland
Hij komt uit belgië, Moest mijn zus ophalen van vliegveld Brussel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere nieuws.
Het lijkt mij ook heerlijk om een weekje lekker naar Frankrijk te scheuren
Heeft ie vaak n petje op?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef nattermann het volgende:
Mijn broertje heeft zich afgelopen week zijn eerste auto gekocht. Een Honda. Hij vond Peugeot voor oude lullen
Nee, draagt geen petjes. Gaat hem wel verlagen en dergelijkequote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heeft ie vaak n petje op?
Oeh oeh.. is t n rode? .. Zon vette bak......voor sjonnies..
(No offense uiteraard)
Stom broertje! Ik vind mijn cabriootje helemaal niet voor oude lullen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef nattermann het volgende:
Mijn broertje heeft zich afgelopen week zijn eerste auto gekocht. Een Honda. Hij vond Peugeot voor oude lullen
Waarom ben je hem zat, en waarom zou iemand hem dan willen kopen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:38 schreef St4ck3r het volgende:
ik ga me 206je wegdoen denk ik... ben hem meer dan zat! kopen?
Kijk, dat zijn mooie plannenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:19 schreef mstr het volgende:
Zo, (nieuwe) plannen:
- Knipperlichten door LED-exemplaren vervangen
- 3e Remlicht voorzien van LED-lampjes
- Grill in de bumper goed vastzetten
En bij beter weer:
- Motor reinigen
- Achterlichten afkitten (zit soms vocht in)
- Velgen onder de auto vandaan en helemaal schoonmaken en waxen
Het is én mooier, heeft een soort van gadget-gehalte en het heeft natuurlijk het voordeel dat het iets sneller oplicht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn mooie plannen![]()
Vind je LED mooier, of is het om praktische redenen?
Grill zou ik wel vastzetten ja, opzich niet onverstandig
Achterlichten is ook handig om te doen
Motor reinigen en velgen zijn inderdaad mooie zomersedag klusjes
Als je het laat doen voor de achterruit + zijruiten ben je ongeveer 100-150 euro kwijt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Koepert het volgende:
Pff Ik ben ook n middagje aan t klussen geweest..
K was van plan om zonwerende folie rondom te plakken.. Volledig wettelijk toegestaan zeg maar, en rondom zelfde %, dus geen 'bedrijfswagenlook' , maar is 17 en 21E per pakket, en ik twijfelde nog lichtelijk.... maar nu zag ik bij de Action folie voor 3E.. das alleen 25% doorlatend en eigenlijk voor alleen achterruit, maar k had zoiets van, ach, voor t proberen, of t uberhaupt lijkt om die boel te blinderen.....
Wat... een... K.U.T.werk... De tering... Bolle Achterruit, Vlak plastic, om de haverklap vouwen/dubbel etc, tis dun, plakt als de ziekte en is zo beschadigd... Niks geworden dus, ff nadenken of ik t wel doorzet en dan maar die 17 en 21 + montage doorbijten..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je het laat doen voor de achterruit + zijruiten ben je ongeveer 100-150 euro kwijt.
Het is nou eenmaal duur omdat het veel tijd kost om 't goed te doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Autsj... Mja, k zal ns navragen wat t bij mn vaste adresje kost, en of ze anders nog tips hebben om t strak te krijgen..
Vind je dat mooier? of heb je gewoon zoveel last van de zon?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Koepert het volgende:
Pff Ik ben ook n middagje aan t klussen geweest..
K was van plan om zonwerende folie rondom te plakken.. Volledig wettelijk toegestaan zeg maar, en rondom zelfde %, dus geen 'bedrijfswagenlook' , maar is 17 en 21E per pakket, en ik twijfelde nog lichtelijk.... maar nu zag ik bij de Action folie voor 3E.. das alleen 25% doorlatend en eigenlijk voor alleen achterruit, maar k had zoiets van, ach, voor t proberen, of t uberhaupt lijkt om die boel te blinderen.....
Wat... een... K.U.T.werk... De tering... Bolle Achterruit, Vlak plastic, om de haverklap vouwen/dubbel etc, tis dun, plakt als de ziekte en is zo beschadigd... Niks geworden dus, ff nadenken of ik t wel doorzet en dan maar die 17 en 21 + montage doorbijten..
Tinten mag alleen de achterzijruiten en achterruit, dus het zal vooral voor de looks zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vind je dat mooier? of heb je gewoon zoveel last van de zon?
Is dat led dan zoveel sneller? mooier ben ik wel met je eens jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is én mooier, heeft een soort van gadget-gehalte en het heeft natuurlijk het voordeel dat het iets sneller oplicht.
Hij zit ook wel vast, alleen 1 kant is los geduwd door iemand die zijn/haar trekhaak zo nodig erin moest duwen.
Precies, vond ik nou ook.
Moet alleen nog even kijken hoe ik de motor 't beste schoon kan maken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat led dan zoveel sneller? mooier ben ik wel met je eens ja
waarschijnlijk zij
Tja, hoe grondig wil je te werk gaan.
Dat is nogal een verschil ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef mstr het volgende:
[..]
We hebben er hier een paar in de straat die totaal niet kunnen parkeren en dan is het fijn dat er alleen maar mogelijkheid is om te fileparkeren.
Niet heel grondig, maar gewoon zodat de bovenkant mooi schoon is.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Tinten mag alleen de achterzijruiten en achterruit, dus het zal vooral voor de looks zijn.
Ah zo, tja, ik heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is voornamelijk looks idd, hoewel de zonwerende werking ook wat doet..
Maar ik wil t iig niet te groot verschil maken met de voorste zijruiten, zoals gezegd heb ik n 4deurs(5deurs, wat je wil) en vind ik t niet mooi als die achterste deuren dan véél donkerdere ramen dan de voorste hebben. Dus ik twijfel nog een beetje yay oder nay..
gehehe, handigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef mstr het volgende:
Hmm, even uitzoeken hoe de bekabeling precies zit bij een 206, aangezien er een transistor tussen moet voor de LED-knipperlichten.
Ja, maar zonder transistor is het net een disco.quote:
Ik zou ook mijn logo's/letters eraf willen hebben, maar dan moet je het weer zó goed poetsen om alle troep eraf te krijgen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Koepert het volgende:
Toch wel geinig eigenlijk... Toen ik nog aan t sparen was voor mn eerste auto (die 406) wist ik zeker dat ik er niks aan ging veranderen.. Hij bleef standaard, behalve wat audio.. Diezelfde instelling had ik bij deze 306... en toch...
Er zit ontzettend dikke audio in....
Er zitten lichtmetalen velgen onder....
Als de schokbrekers/veren idd slecht/versleten zijn, kan er ook wel iets strakkers/lagers onder....
Getinte ruiten... of toch niet... of wel... of...
Hoe moeilijk zal het zijn om de emblemen eraf te halen, of zouden die geschroefd zijn.. of zou er dan teveel kleurverschil zijn..
En ik wilde m standaard houden![]()
Staan blijft dat het in geen geval een sjonnie-bak mag worden..
Ik heb juist liever de letters erop!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou ook mijn logo's/letters eraf willen hebben, maar dan moet je het weer zó goed poetsen om alle troep eraf te krijgen...
Ik hou juist wel van dat strakke legequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb juist liever de letters erop!
al is het enigszins overbodig als ik er cabriolet op zet
Vind de achterkant anders zo kaal
Ja, als je dat niks vind scheelt dat wel met eraftrekkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van dat strakke lege
Ben al lang blij dat Peugeot niet al die onzin van 1.1/1.4/1.8 etc erop plakt, hooguit HDi.
Ik heb alleen al een aantal keer gezien/gelezen dat het een ramp is om alle plakresten eraf te krijgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, als je dat niks vind scheelt dat wel met eraftrekken
Dat heb ik ook gehoord ja, zelf geen ervaring mee. Vorige auto gekocht zonder tekst, en het er zelf op laten zetten, deze twijfel ik nog of ik het erop zet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb alleen al een aantal keer gezien/gelezen dat het een ramp is om alle plakresten eraf te krijgen.
Haha, tof!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:02 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]Vandaag op de Nordschleife geweest, en even geposeerd voor de webcam.
Ah, ik dacht dat je zelf een rondje had gedaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Impry het volgende:
Nee, heb het beschaafd gehouden, veel te nat allemaal.
Overigens zelf niet op de Nordschleife gereden, was Scuderia Hanseat, een 3-daagse racecursus met allerlei Porsche's, Ferrari's, etc.. Ging daarheen om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |