http://www.autoweek.nl/carbase.phpquote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef djayzz het volgende:
Ik weet dus niet hoeveel liter mijn tank is, en ik durf hem niet meer af te tanken![]()
Leuk bakkie.quote:Op maandag 26 april 2010 10:52 schreef Quannum het volgende:
Mijn 206'je:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.6 16V XS (met matching nummerplaat)
Bouwjaar 2004
70k op de teller
Heb hem nu al enkele jaren, niets dan lof.![]()
En met 110pk voor 988kg best wel pittig, zeker vanaf 3.5k toeren.
(foto's genomen aan de watervallen van Coo, met de auto door Plopsaland)
Goed bezig geweest!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:26 schreef djayzz het volgende:
Trouwens net mijn nieuwe auto helemaal gewassen, van boven naar onder, ramen gelapt. Interieur zag er nog schoon uit, dus dat niet gedaan
Na het schoonmaken van de ruiten van mijn auto, ook gelijk mijn dakraam van mijn kamer gedaan
Thank you. Enkel die steenslag op m'n voorste bumper.quote:
Dan weet je ook dat je daar helemaal niet mag komen met de wagenquote:Ik ben zelf een aantal jaar geleden naar Coo geweest op schoolkamp
Ja, lelijke plek.quote:Op maandag 26 april 2010 11:00 schreef Quannum het volgende:
[..]
Thank you. Enkel die steenslag op m'n voorste bumper.![]()
[..]
Dan weet je ook dat je daar helemaal niet mag komen met de wagen. Wist ik veel, het park was die dag gesloten en ik had een afspraak met de directrice daar.
En ik zat bijna vast op die smalle paadjes tussen de attracties.![]()
hmm, daar staat 56 L.quote:
Haha, ik herkende het al ja.quote:Op maandag 26 april 2010 10:52 schreef Quannum het volgende:
Mijn 206'je:
[ afbeelding ]
(foto's genomen aan de watervallen van Coo, met de auto door Plopsaland)
quote:
Jazeker.quote:Op maandag 26 april 2010 11:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
hmm, daar staat 56 L.
Is dat dan inclusief de reservertank? Want na 49 L tanken nadat het lampje van de reservetank ging branden liep de overloop al vol...
Dat verklaart. nou ja, ik tank nu gewoon totdat het pistool afslaatquote:
Ik zeg Brabantquote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef mstr het volgende:
Ik moet nog steeds een mooi plekje hebben om foto's te maken, maar Utrecht hè..
Dan moet ik eerst weer naar buitenaf rijden om een mooie plek te vinden.
Ik heb gisteren weer voor 25 euro getankt, nog geen halve tank vol was 't.quote:Op maandag 26 april 2010 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat verklaart. nou ja, ik tank nu gewoon totdat het pistool afslaat
Waar zijn ze dan?quote:Op maandag 26 april 2010 11:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zondag lekker gaan touren, gelijk die auto weer vies natuurlijk
![]()
Ik heb trouwens nog foto's gemaakt bij Kasteel Ammerzoden! die zal ik vanavond wel even uploaden
Dan moet je terugquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lag om 9 uur al op bed! was kapot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen foto's van de zijkant bedenk ik me nu
Klopt, hoewel een dikke 600 kilometer toch te doen is.quote:Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
En hij is sneller leeg dan je denkt/hoopt.
Maar dan gaat er vervolgens ook weer voor 70 euro benzine in.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt, hoewel een dikke 600 kilometer toch te doen is.
Nee, ik zet hem altijd in zo'n wasbox waarbij je hem zelf moet afspuiten etc.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heb je hem zeker door de wasstraat gereden?
Ah.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zet hem altijd in zo'n wasbox waarbij je hem zelf moet afspuiten etc.
De auto die ik nu heb, is nog geen één keer door de wasstraat gegaanquote:
Okéquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De auto die ik nu heb, is nog geen één keer door de wasstraat gegaan
Mja, dat is de volgende stapquote:Op woensdag 28 april 2010 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Ik vind het heerlijkst gewoon voor de deur
Bij mij ook, ik wilde 't niet doen eerst, maar toen ik zag dat ie in de schaduw stond... Kon ik het niet laten.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is de volgende stap
Het was nu een impulsieve actie
Er lag gisteren al een plasje, maar toen had ik hem gewassen, dus dacht dat 't daar van kwam.quote:
ah das beterquote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Er lag gisteren al een plasje, maar toen had ik hem gewassen, dus dacht dat 't daar van kwam.
Vanochtend weer een nieuwe plas, dus ik voelen -> vettig.
Dus ik voelde de bui al hangen, reservoir helemaal leeg.
Dus ik 't reservoir gevuld, fles water mee in de auto en naar de garage gereden.
En nu zit er een nieuwe radiator in.
Er zit een radiator in voor een auto met airco, dus eentje die +- 10 cm breder is als mijn oude.quote:
Oh, das nog te doen, feli met je nieuwe radiaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zit een radiator in voor een auto met airco, dus eentje die +- 10 cm breder is als mijn oude.
160 euries.
Ja, valt mee, maar het is een matsprijsje, aangezien de radiator alleen al 102 euro excl. BTW was.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oh, das nog te doen, feli met je nieuwe radia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |