Wil je misschien ook in de OP?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:00 schreef nattermann het volgende:
Ik heb ook een 206
Deze om precies te zijn: http://bedrijf.occasionweb.nl/html/view.auto.php?id=41683&tID=51&or=bp&start_visible=35&soort=&verwacht=0&company_id=2&prijs=6850
Sinds 2007 in mijn bezit, inmiddels al ruim 70.000 km mee gereden en bevalt nog steeds prima.
Ziet er sjiek uit, met een dakraam ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:00 schreef nattermann het volgende:
Ik heb ook een 206
Deze om precies te zijn: http://bedrijf.occasionweb.nl/html/view.auto.php?id=41683&tID=51&or=bp&start_visible=35&soort=&verwacht=0&company_id=2&prijs=6850
Sinds 2007 in mijn bezit, inmiddels al ruim 70.000 km mee gereden en bevalt nog steeds prima.
Hij moet natuurlijk wel eerst ontgroend wordenquote:
Ja, is alleen een glasplaat. Kan helaas niet open, maar ik merk wel dat er veel meer licht in de auto komt dan bij een andere auto.quote:
Lijkt me ook ja, tof hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, is alleen een glasplaat. Kan helaas niet open, maar ik merk wel dat er veel meer licht in de auto komt dan bij een andere auto.
Misschien ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel eerst ontgroend worden![]()
ik bedoel, enigzins actief aan de reeks meedoen toch?
Testcircuit met je eigen peugeotje afleggen ofzoquote:
Dat is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, is alleen een glasplaat. Kan helaas niet open, maar ik merk wel dat er veel meer licht in de auto komt dan bij een andere auto.
Jaahaaa! Circuitje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Testcircuit met je eigen peugeotje afleggen ofzo
Nee, naar de FOK!-Peugeot-autowas-meet komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Testcircuit met je eigen peugeotje afleggen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef djayzz het volgende:
Jongens jongens wat een feestmorgen 18 graden, én zondag 20 graden
Oeh, balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb toch geen tijd om een rondje mee te rijden
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef djayzz het volgende:
Jongens jongens wat een feestmorgen 18 graden, én zondag 20 graden
Ik heb alleen arko, dus voor mij is het ook niet ideaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja! die van mij moet nodig trouwens, door de regen van gisteren ziet ie er niet meer uit, volgens mij zat er vulkanische as in de regenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, naar de FOK!-Peugeot-autowas-meet komen.
20 graden valt nog wel mee tochquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb alleen arko, dus voor mij is het ook niet ideaal.
Hier ligt er een gele laag van de stuifmeel en ik geloof dat ik door een wolk van muggen en vliegen ben gereden, want er zitten een aantal behoorlijke vet- en bloedvlekken op m'n auto.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja! die van mij moet nodig trouwens, door de regen van gisteren ziet ie er niet meer uit, volgens mij zat er vulkanische as in de regen
Ik loop met 10-15 graden al zonder jas buiten, dus dan is 20 achter het glas behoorlijk warm.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
20 graden valt nog wel mee toch
gelukkig kan de kap met de hand nog wel open![]()
Dankquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja.
Chique interieur ook.
Zeker dat je geen omaatje hebt geraakt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier ligt er een gele laag van de stuifmeel en ik geloof dat ik door een wolk van muggen en vliegen ben gereden, want er zitten een aantal behoorlijke vet- en bloedvlekken op m'n auto.
100% zeker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zeker dat je geen omaatje hebt geraakt?
die CC is inderdaad erg leuk, maar je moet er rekening mee houden dat als je er in zit (voorin, want achterin is sowieso niet te doen) dat je dan met je voorhoofd in de stijl van je voorruit zit zegmaar, het is erg klein gedimensioneerdquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dank
Ik vind het zelf ook een leuke auto om als toenmalig 19-jarige mee te beginnen. Inmiddels 21, en ben nog niet aan't kijken voor een nieuwe. Als ik een andere auto ga kopen, ga ik de 206CC serieus in overweging nemen. Wat een vette bak is dat!
Tja, dat kan. dan maar alle ramen openquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik loop met 10-15 graden al zonder jas buiten, dus dan is 20 achter het glas behoorlijk warm.
307quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
die CC is inderdaad erg leuk, maar je moet er rekening mee houden dat als je er in zit (voorin, want achterin is sowieso niet te doen) dat je dan met je voorhoofd in de stijl van je voorruit zit zegmaar, het is erg klein gedimensioneerd
Precies.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, dat kan. dan maar alle ramen open
Ik ga morgen op de fietsquote:
Ik denk dat mijn auto het ook niet trektquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Koepert het volgende:
Haha, circuit-ontgroening in mijn diesel?Haha.. Hoewel.. als het veel korte stukken zijn durf ik t nog wel aan, ding trekt wel rap op naar de 100 en stuurt best scherp... Maar ja, mijn andere ervaringen zijn n Toyota Prius, Toyota Corolla Verso(ouders) en n Peug 406 (eigen)
dus he.. dat kan in vergelijk tegenvallen..
Heb gelukkig naast arko wel airco, maar probeer die zo min mogelijk te gebruiken.. vermogen en verbruik enzo; als t kan doe ik t op arko..
Kom ik aan met m'n 1.4quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Koepert het volgende:
Haha, circuit-ontgroening in mijn diesel?Haha.. Hoewel.. als het veel korte stukken zijn durf ik t nog wel aan, ding trekt wel rap op naar de 100 en stuurt best scherp... Maar ja, mijn andere ervaringen zijn n Toyota Prius, Toyota Corolla Verso(ouders) en n Peug 406 (eigen)
dus he.. dat kan in vergelijk tegenvallen..
Heb gelukkig naast arko wel airco, maar probeer die zo min mogelijk te gebruiken.. vermogen en verbruik enzo; als t kan doe ik t op arko..
ik lach niet!quote:
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Ik wist niet eens dat er een lampje in de asbak van een 206 zat!
Tot ik hem er net uit trok en hij er los onder lag met een kapot lampje.
Meteen maar even een nieuw lampje gehaald en nu doet ie het weer
Er is alleen nog nooit in m'n auto gerookt (zover dat te zien is).quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik lach niet!
[..]
Die heb ik ook![]()
Dan kan je zien waar je je peuk in uitdrukt
mwogh.. 1.4 benzine in n 206quote:
Ja, oké.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
mwogh.. 1.4 benzine in n 206
1.9D (geen HDI dus) in een 306..
valt tegen denk ik (voor mij dan..)
Is er 2 liter weer uitgelopen, of is de tank gewoon groter dan je dacht?quote:Op maandag 26 april 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht dat ik een 45-litertank in mijn 206 had. Vandaag 47 liter getankt
55 Liter.quote:Op maandag 26 april 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht dat ik een 45-litertank in mijn 206 had. Vandaag 47 liter getankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |