Ik weet niet of de GTi harder geveerd is dan de rest?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:19 schreef Impry het volgende:
Nee, zeker de stug geveerde GTi wil achter nog wel eens omkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Haha tofquote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef Impry het volgende:
Haha, ja blijft toch gewoon vet.
Vrijdag naar Duitsland geweest en dus over de Autobahn.
M'n GPS-log geeft 204,2 km/h aan, maar die reageert wat traag.
http://www.gps-sport.net/trainings/mountainbiking_284506
[ afbeelding ]
De TomTom gaf 209 km/h aan, had nog wel 210/211 aan kunnen tikken.
Reed achter een Duitse Audi A4 station aan, allebei constant vol op het gas na een linksrijdende auto. Op een gegeven moment laat hij zich even afzakken om te kijken wat voor autootje er langs kwamDaarna ook weer beide vol op het gas en zo lekker verder gereden.
Duitsland!
170 hier.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Koepert het volgende:
160 op de teller maxen dat is niet eens leuk in n diesel..
teveel toeren? teveel herrie?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Koepert het volgende:
160 op de teller maxen dat is niet eens leuk in n diesel..
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef mstr het volgende:
[..]
170 hier.
En dan klinkt het alsof mijn motorblok op wilt stijgen.
Ah okquote:Op zondag 9 mei 2010 17:09 schreef Koepert het volgende:
Oh en Djayzz: Op top in n diesel is niet leuk, deels omdat ie dus veel toeren maakt 4500 (das voor n diesel veel) en daardoor ontzettend zeurderig klinkt. Het is geen sportief geluid maar dieselgenagel.. en hij resoneert iets meer dan n benzine, dus voor je gevoel klettert ie uit elkaar..
+ dat n diesel daar op den duur ontzettend van gaat zuipen.
quote:Een 25-jarige Rotterdammer is in de nacht van vrijdag op zaterdag zijn auto en rijbewijs kwijtgeraakt, nadat hij in zijn woonplaats was betrapt op veel te hard rijden. De man scheurde met zijn Golf GTI met een snelheid van 125 kilometer per uur over de Westzeedijk, waar een snelheid van vijftig kilometer per uur is toegestaan, meldt de politie zondag.
De man viel door de mand tijdens een controle, die van 23.00 tot 01.00 uur plaatsvond in Rotterdam-West. Behalve dat de politie het rijbewijs en de auto van de man heeft ingenomen, hebben agenten ook melding gemaakt van de capriolen van de Rotterdammer bij het Centraal Bureau Rijvaardigheden (CBR).
Als het je eerste keer is, krijg je over het algemeen je rijbewijs etc weer snel terugquote:Op zondag 9 mei 2010 17:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zie dit soort berichten steeds vaker, misschien moet ik toch maar proberen onder de 170 te blijven op de snelweg, voordat ik ook alles kwijt ben
mja, ik moet gewoon niet zo stom zijn om in nederland proberen de 200 te halen, kan ik beter in duitsland doen.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het je eerste keer is, krijg je over het algemeen je rijbewijs etc weer snel terug
Dat ook.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
mja, ik moet gewoon niet zo stom zijn om in nederland proberen de 200 te halen, kan ik beter in duitsland doen.
Klinkt goed!quote:Op zondag 9 mei 2010 16:58 schreef Maranelloot het volgende:
30 april heb ik meegedaan aan een trackday op circuit Zolder in België. Wat een gaaf circuit is dat zeg! Veel leuker dan Zandvoort als je het mij vraagt, het past in ieder geval beter bij de rijeigenschappen van m'n 205je.
Dat hebben 206'jes ook, die moet je er met een hamer eruit slopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef djayzz het volgende:
Zo, hydrauliek slangetje vervangen door de garageMijn kap gaat nu weer goed open.
Mijn 3e remlicht heeft 5 lampjes, waarvan 3 het er niet doen, nu hebben ze geprobeerd die los te maken, maar zit allemaal vastgeroest. Garage heeft nu een compleet nieuwe set besteld, zetten ze er volgende week in
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat hebben 206'jes ook, die moet je er met een hamer eruit slopen.
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef djayzz het volgende:
[..]Gelukkig doet de garage het onder de garantie
scheelt mij weer gezeik.
Ze hebben heel die auto niet goed nagekeken, net zoals de hydrauliekslang, de hydrauliekolie, het pompmechanisme, het retourslangetje van de benzine-overloop en nog meer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik vind het een beetje jammer dat ze dat niet uit zichzelf doen en dan 50 euro meer vragen voor die auto.
Ik bedoel.. Stop een uurtje in die auto, kijk wat er mis mee is en maak hem.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze hebben heel die auto niet goed nagekeken, net zoals de hydrauliekslang, de hydrauliekolie, het pompmechanisme, het retourslangetje van de benzine-overloop en nog meer.
T kost me geen geld, maar wel tijd en gedoe. Jammer inderdaad!
Ze hebben trouwens mijn oude rode cabriootje te koop staan, voor 2950 euro's (ik had hem voor 1500 ingeruild)
De tochstrips die ik bij de ramen heb geplakt zitten er nog op
Stelt niets voor om te vervangen. Pas nog een lampje eruit gehaald.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:46 schreef nattermann het volgende:
Ik heb verdomme een kapot lampje in mijn dashboard
Nog specifieke eisen of gebruiksvoorwaarden? Veel lange afstanden, korte ritjes. Stadsparkeren, ruimte. Etc etc.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Op dit moment ben ik op zoek naar een andere auto; en zoals altijd sta je dan weer voor moeilijke keus.
Ik heb namelijk een twee auto's op het oog.
Een peugeot 306 XT 1.4 5 deurs uit 1999
Een peugeot 206 XS 1.4 3 deurs uit 2001
Allebei met vergelijkbare kilometer standen; de 306 is volledig dealer onderhouden en voorzien van alle mogelijke opties (cv, airbags, elektrische ramen, spiegels, mistlampen, toerenteller e.d.).
De 206 oogt wat sportiever heeft sportstoelen en is 2 jaar jonger dan de 306.
Moeilijk moeilijk
Eigenlijk niet veel specifieke eisen, bij tweedehands auto's kun je ook niet zoveel eisen stellen vind ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nog specifieke eisen of gebruiksvoorwaarden? Veel lange afstanden, korte ritjes. Stadsparkeren, ruimte. Etc etc.
Ik heb een 306 uit 2000, bevalt super, ruim genoeg, zit goed, niet te week oid.
Hoe lang ben je zelf? wat wil je van je auto?
Vooral krapper.. Ik ben 1.93m, en paste niet/nauwelijks in n 206, niet comfortabel iig, wel prima in een 306..quote:
Ik weet het zeker. Ik voel het aan mijn water.quote:
Denk dat je best gelijk zou kunnen krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Ik voel het aan mijn water.
Btw; wat tof van die kaartjes! Wanneer is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |