neej joh, verkrachting is iets doen tegen haar/zijn wilquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heet dat verkrachting, maar ik kan het fout hebben.
verkrachting is als het meisje niet wilt,quote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
niet wanneer ze er niets van afweet..
Komt op hetzelfde neer: dit is verkrachting.quote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
verkrachting is als het meisje niet wilt,niet wanneer ze er niets van afweet..
wat zeg je?quote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef S1nn3rz het volgende:
sick fucks hier. DAT DIT KAN IN NEDERLAND, DE HOGE HEREN IN DE TORENTJES VAN IVOOR DOENHIER GEWOON NIKS MEE, DIT ZIJN DE PROBLEMEN VAN JAN MODAAL. ZIJ HEBBEN ANDERE ZAKEN WAAR ZE ZICH DRUK OVER MAKEN, ZOALS DE BANKEN WAAR JAN MODAAL KROM VOOR MAG LIGGEN. U BENT ALLEN GEWAARSCHUWD DUS VAL NIET IN SLAAP WANT HET KAN ZO MAAR ZIJN DAT JE IN JE VADSIGE PUISTENREEDT WORDT GEPAKT.
misschien vindt ze het lekker tochquote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer: dit is verkrachting.
Wat kan TS er nou aan doen dat ze elke keer halverwege in slaap valt?quote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer: dit is verkrachting.
inderdaad ik hou meer van silent sexquote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat kan TS er nou aan doen dat ze elke keer halverwege in slaap valt?
whehehe jij weerquote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Bastoenie het volgende:
Jij bent van die snorfiets toch? Dan kan ik je niet serieus nemen.
Ook niet in zijn slaap...quote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Bastoenie het volgende:
Eerder het beginstadium van necrofilie ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
Wat is er mis met snorfietsen??quote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Bastoenie het volgende:
Wil je nou TS serieus nemen?quote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Bastoenie het volgende:
ja maar jij word door je huis gemept door je knuffel Marokkaanquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef KleinPluimpje het volgende:
[..]
neej joh, verkrachting is iets doen tegen haar/zijn wil
ik ben wel eens wakker geworden met een dildo in mijn arie, dat geeft toch een compleet andere kijk op de ochtend
maar wel met liefdequote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar jij word door je huis gemept door je knuffel Marokkaan
Maar ze bleef doorslapen, dus het was zo saai en slaapverwekkend dat ze niet eens wakker werdquote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
misschien vindt ze het lekker tochals ze er ooit achter komt.
![]()
Je klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze bleef doorslapen, dus het was zo saai en slaapverwekkend dat ze niet eens wakker werdIk neem mijn woorden terug, het is geen verkrachting, het is iemand zo vervelen dat ze niet eens wakker worden.
Als het gebeurde en het was saai, dan zou ik het niet weten dus, want ik sliep en heb niets gemerktquote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef Righteous het volgende:
[..]
Je klinkt als een ervaringsdeskundige
hopelijk niet teveel en heeft tie nog iets over zodat ik het voor jou kan gebruiken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef EmmAutumn het volgende:
Hoeveel GHB heeft ze binnengekregen dat ze nog slaapt als je klaarkomt?
Is toch gewoon een kwestie van van tevoren afspreken?quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het gebeurde en het was saai, dan zou ik het niet weten dus, want ik sliep en heb niets gemerkt
Maar even serieus, als TS dit echt flikt (wat ik betwijfel) dan is het zeker wel een vorm van verkrachting, maar ik denk dat TS zit te trollen.
Maar als je de volgende dag met een kletsnatte flamoesch wakker zou worden had kon je het weer wel wetenquote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het gebeurde en het was saai, dan zou ik het niet weten dus, want ik sliep en heb niets gemerkt
Maar even serieus, als TS dit echt flikt (wat ik betwijfel) dan is het zeker wel een vorm van verkrachting, maar ik denk dat TS zit te trollen.
Ik zou er niet trots op zijn als man als je iemand in dr kont neukt en ze voelt er niets vanquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
Een vriend vertelde mij haar gewoon in de kont te nemen s'nachts en ze werd gewoon niet wakker, volgens hem...
Wie zegt dat zij er niets van voelt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er niet trots op zijn als man als je iemand in dr kont neukt en ze voelt er niets van.
Zeker niet, gebeurt helaas te weinigquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Mwoah in de ochtend wakker gepijpt of geneukt worden is nog niet zo erg.
Ik heb dat recentelijk nog gedaan bij mijn vriend en het werd met plezier ontvangen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:34 schreef erodome het volgende:
Mijn man heeft weleens gezegd dat hij het wel leuk zou vinden om wakker gepijpt te worden, ik ben de beroertste niet, dus zo gezegd zo gedaan, dacht ik dan!
Tot ik naar beneden kruip om hem eens fijn wakker te maken en ik net optijd weg kon duiken vor een hele slaperige uithaal.
Hij reageerde in zijn slaap en niet schattig of prettig opgewonden
Hij moest er heel hard om lachen toen ik het hem vertelde toen we eenmaal wel wakker waren, maar ik ben genezen van het proberen wakker te pijpen!
Aan je wat??quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef buster44 het volgende:
ik ben wel eens wakker geworden zat ze me vroeg op de morgen wakker maakte omdat ze aan mijn odel zat.
ik vond het meer dan best, maar andersom kan je het absoluut niet maken, en GHB is pas lekker tijdens de sex...
ODEL = Ontzettend Dikke Ochtend Lul.quote:
Dat is ODOL en niet ODELquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ODEL = Ontzettend Dikke Ochtend Lul.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:34 schreef erodome het volgende:
Mijn man heeft weleens gezegd dat hij het wel leuk zou vinden om wakker gepijpt te worden, ik ben de beroertste niet, dus zo gezegd zo gedaan, dacht ik dan!
Tot ik naar beneden kruip om hem eens fijn wakker te maken en ik net optijd weg kon duiken vor een hele slaperige uithaal.
Hij reageerde in zijn slaap en niet schattig of prettig opgewonden
Hij moest er heel hard om lachen toen ik het hem vertelde toen we eenmaal wel wakker waren, maar ik ben genezen van het proberen wakker te pijpen!
quote:
Nou heel veel eigenlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat kan TS er nou aan doen dat ze elke keer halverwege in slaap valt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dat ze doorkan slapen lijkt me best wel vreemd eerlijk gezegd(of heb je haar GHB gevoerd ofzo ).quote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
misschien vindt ze het lekker tochals ze er ooit achter komt.
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef Paranoot het volgende:
jij hebt zeker een hele kleine lul als ze het niet eens merkt?
Slecht teken danquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:30 schreef TwaalfuuR het volgende:
Kortgeleden werd ik snachts een keer wakker, vriendin hevig schuddend naast me. Bleek dat ze een natte droom had. Daarna hebben we het gedaan en de volgende morgen wist ze NERGENS van
.
Volgens mij had ze eerder een epileptische aanval.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:30 schreef TwaalfuuR het volgende:
Kortgeleden werd ik snachts een keer wakker, vriendin hevig schuddend naast me. Bleek dat ze een natte droom had. Daarna hebben we het gedaan en de volgende morgen wist ze NERGENS van
.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij had ze eerder een epileptische aanval.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef ossenstront het volgende:
Voor de zieke geesten en voor als het niet van tevoren is afgesproken met de partner.
Dan is het verkrachting.
[i]
Art. 247
- 1. Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid of lichamelijk onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden of met iemand beneden de leeftijd van zestien jaren buiten echt ontuchtige handelingen pleegt of laatst gemelde tot het plegen of dulden van zodanige handelingen buiten echt met een derde verleidt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
- 2. Indien de in het eerste lid bedoelde persoon beneden de leeftijd van zestien jaren, twaalf jaren of ouder is, heeft vervolging, buiten de gevallen van de artikelen 248 en 249 , niet plaats dan op klacht.
- 3. Het derde en vierde lid van artikel 245 zijn van overeenkomstige toepassing. [/i]
en ze bleef schudden patrick!quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zoiets.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heerlijk ja ik heb zo een keer de helft van het aantrekkelijke vrouwendeel in een forensentrein afgewerkt. Neem wel de vroegste trein van de dag.quote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef hamzter9 het volgende:
Zo fucking lekker is dat.. En dan klaarkomen in haar flamoes voordat ze wakker wordt..
Stel je voor dat ze van niks weet en dat ze daarna op een sollicitatiegesprek een heel slakspoor nalaat doordat jij een PeterNorthlading in haar gedumpt hebt!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:28 schreef Scarify het volgende:
heb het nog nooit gedaan (ik word zo vaak wakker tussendoor) maar mn vriendin vind t prima..
(ik ben natuurlijk wel zo netjes om het van tevoren te vragen)
er zijn btw wel nieuwsitems op Fok! geweest dat vriendin aangifte deed nadat ze in haar slaap was 'verkracht'
Slapen is iets anders als bewusteloosheid of lichamelijk onmacht. Daab.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef ossenstront het volgende:
Voor de zieke geesten en voor als het niet van tevoren is afgesproken met de partner.
Dan is het verkrachting.
[i]
Art. 247
- 1. Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid of lichamelijk onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden of met iemand beneden de leeftijd van zestien jaren buiten echt ontuchtige handelingen pleegt of laatst gemelde tot het plegen of dulden van zodanige handelingen buiten echt met een derde verleidt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
- 2. Indien de in het eerste lid bedoelde persoon beneden de leeftijd van zestien jaren, twaalf jaren of ouder is, heeft vervolging, buiten de gevallen van de artikelen 248 en 249 , niet plaats dan op klacht.
- 3. Het derde en vierde lid van artikel 245 zijn van overeenkomstige toepassing. [/i]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik heb regelmatig seks met mijn vriend terwijl ik slaap.. meestal wordt 1 van beiden wel wakker na een tijdje, maar het komt ook vaker voor dat het de volgende ochtend een "heb jij ook het vermoeden dat we vannacht bezig zijn geweest"-situatie is..
ik maak mijn vriend zo nu en dan ook wakker omdat ik blijkbaar zo heftig met mezelf aan het spelen was dat ik naast hem lig te shaken. lijkt me dus wel dat je ook in je slaap er iets van kan voelen terwijl je niet wakker wordt, voor diegenen met de "jij hebt vast een kleine lul"-opmerkingen...
Suuz_, wil je even ophouden met in SEX topics te posten die ik in MyAT heb staan...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:39 schreef Suuz_ het volgende:
Terwijl iemand slaapt, nee. Dat is echt creapy! Btw, kan me niet voorstellen dat iemand er niet wakker van wordt.
Maar om zo wakker gemaakt te worden! JA
Ik bén hitsigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Suuz_, wil je even ophouden met in SEX topics te posten die ik in MyAT heb staan...
Ik word hitsig
Ja, dan zijn we allebei hitsig. En danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik bén hitsig
En ben dat niet graag alleen dus join the club!
Dat is een geil ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we allebei hitsig. En dan
echt..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:12 schreef Seven. het volgende:
Van een dikke tampeloeris in je punani word je écht wel wakker hoor. Alleen een kleine pik gaat misschien onopgemerkt naar binnen, maar dan heb ik het over 10cm en minder.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef Seven. het volgende:
Grappig. Zo post je in een topic, zo overkomt het je. Ik werd wél wakker en ik heb nee gezegd maar meneer was te zat om te luisteren.
Ik heb hier geen zin in. Als hij mijn grenzen niet kan respecteren, dan einde verhaal.
Maar serieus, als ie echt jouw grens/nee niet respecteerde, is het aan jou om daar de consequenties van te trekken hoor. Dronkenschap is geen excuus.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Mwoah in de ochtend wakker gepijpt of geneukt worden is nog niet zo erg.
Inmiddels is hij hoogst beledigd dat ik het sowieso zelfs durf te suggereren en hij zegt dat ik lieg want ik zou niet aangegeven hebben dat ik het niet wilde.quote:
Yup, de ultieme fantasie van mannen met een belachelijk klein piemeltje.quote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef hamzter9 het volgende:
Zo fucking lekker is dat.. En dan klaarkomen in haar flamoes voordat ze wakker wordt..
Nee, al was hij wel hardhandig maar niet hardhandiger dan normaal. Maar drie keer nee en vier keer het codewoord zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef speknek het volgende:
Heeft ie je geslagen? Je kan er toch wel voor zorgen dat je geen seks hebt? Volgens mij stel je je ook een beetje aan.
en heeft hij toch gekregen wat ie wou: zijn tampeloeris in jouw flamous..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, al was hij wel hardhandig maar niet hardhandiger dan normaal. Maar drie keer nee en vier keer het codewoord zou genoeg moeten zijn.
Kijk, wat eraan vooraf ging. Ik ben maandag jarig dus ik ben dit weekend lekker aan het vieren. Gisteren uit geweest, midden in de nacht elkaar bellen en opzoeken. We zouden naar mijn huis gaan maar ik zei al dat ik geen seks wilde dus toen bleef hij achter. Vervolgens komt hij 5 minuten na mij thuis om nog wat spullen op te halen. Hij zoekt met zijn zatte kop nog even ruzie en vertrekt vervolgens boos als ik daar niet op inga. Uuuuuuuuren later belt hij me wakker, of ik hem mis. Hij zegt dat hij langskomt, ik benadruk nogmaals dat ik geen seks wil. Kwartiertje later staat hij voor de deur, ik doe open en ga direct weer slapen. Nog een paar minuten doet hij precies wat hij wil. Toen heb ik nee gezegd, het codewoord er tussendoor gegooid maar hij zette door. Ik heb hem zijn gang laten gaan want tegenwerken heeft toch geen zin (zo leert de ervaring) en ik ben daarna in slaap gevallen.
Ja , en dat is dus wel verkrachting.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, al was hij wel hardhandig maar niet hardhandiger dan normaal. Maar drie keer nee en vier keer het codewoord zou genoeg moeten zijn.
Kijk, wat eraan vooraf ging. Ik ben maandag jarig dus ik ben dit weekend lekker aan het vieren. Gisteren uit geweest, midden in de nacht elkaar bellen en opzoeken. We zouden naar mijn huis gaan maar ik zei al dat ik geen seks wilde dus toen bleef hij achter. Vervolgens komt hij 5 minuten na mij thuis om nog wat spullen op te halen. Hij zoekt met zijn zatte kop nog even ruzie en vertrekt vervolgens boos als ik daar niet op inga. Uuuuuuuuren later belt hij me wakker, of ik hem mis. Hij zegt dat hij langskomt, ik benadruk nogmaals dat ik geen seks wil. Kwartiertje later staat hij voor de deur, ik doe open en ga direct weer slapen. Nog een paar minuten doet hij precies wat hij wil. Toen heb ik nee gezegd, het codewoord er tussendoor gegooid maar hij zette door. Ik heb hem zijn gang laten gaan want tegenwerken heeft toch geen zin (zo leert de ervaring) en ik ben daarna in slaap gevallen.
dit is dus wel verkrachtijg, en hiervan zou ik dus gewoon aangifte doen... Niet met je laten sollen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef gateway het volgende:
[..]
en heeft hij toch gekregen wat ie wou: zijn tampeloeris in jouw flamous..
Objectief gezien misschien wel. Ik hou het erop dat de grenzen tussen ons, ondanks dat we ze aangeven, wel heel vaag zijn. Ik had toevallig geen zin in seks, hij wel. Dat hij de grenzen wederom overschrijdt is voor mij wel aanleiding om hier per direct een punt achter te zetten, maar absoluut niet om naar de politie te gaan of zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja , en dat is dus wel verkrachting.
Feli nog met je verjaardag, Enne... dit is toch min of meer verkrachting omdat je perse niet wou. Ik heb ook zo vaak zin maar als mijn meissie nee zegt heb ik pech en ga ik in een hoekje mokken. Ik zou niet durven door te zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jullie hebben een codewoord voor als hij zijn piemel naar binnen probeert te duwen terwijl jij niet wil?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
het codewoord er tussendoor gegooid maar hij zette door
Hij en ik hadden een codewoord zodat hij me niet onopzettelijk pijn zou doen. Daar is het voor bedoeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Jullie hebben een codewoord voor als hij zijn piemel naar binnen probeert te duwen terwijl jij niet wil?
Is dit diezelfde Amerikaanse klaploper uit het wastopic?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Seven. het volgende:
Hij en ik hadden een codewoord zodat hij me niet onopzettelijk pijn zou doen. Daar is het voor bedoeld.
Dit was de zogezegde druppel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dit diezelfde Amerikaanse klaploper uit het wastopic?Wat een enorme lul en wat ben jij een ontzettend... makkelijk meisje.
![]()
Dat je het pikt... Serieus...![]()
Ow... Je pikt het niet!
Ik ben niet zo'n ster in topics lezen...
![]()
![]()
idd. want ze kan toch niet zeggen of ze het wil of niet omdat ze slaapt!!quote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
Daar ben je dan lkkr op tijd meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit was de zogezegde druppel.![]()
We hebben een prachtige tijd gehad maar een relatie werkt om onder meer bovenstaande reden niet.
quote:
dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 16:35 schreef dadadiedum het volgende:
Mijn vriend heeft wel eens seks met mij gehad terwijl ik 'sliep'. Ik deed alsof ik sliep en had moeite om me in te houden maar dat was juist wel het geile eraan en ik merkte aan hem dat hij 't ook behoorlijk geil vond. Grappige is dat we er tot de dag van vandaag geen woord met elkaar over hebben gepraat; ik weet het, hij weet het, maar hij weet niet van mij dat ik het weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |