hopelijk niet teveel en heeft tie nog iets over zodat ik het voor jou kan gebruiken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef EmmAutumn het volgende:
Hoeveel GHB heeft ze binnengekregen dat ze nog slaapt als je klaarkomt?
Is toch gewoon een kwestie van van tevoren afspreken?quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het gebeurde en het was saai, dan zou ik het niet weten dus, want ik sliep en heb niets gemerkt
Maar even serieus, als TS dit echt flikt (wat ik betwijfel) dan is het zeker wel een vorm van verkrachting, maar ik denk dat TS zit te trollen.
Maar als je de volgende dag met een kletsnatte flamoesch wakker zou worden had kon je het weer wel wetenquote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het gebeurde en het was saai, dan zou ik het niet weten dus, want ik sliep en heb niets gemerkt
Maar even serieus, als TS dit echt flikt (wat ik betwijfel) dan is het zeker wel een vorm van verkrachting, maar ik denk dat TS zit te trollen.
Ik zou er niet trots op zijn als man als je iemand in dr kont neukt en ze voelt er niets vanquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
Een vriend vertelde mij haar gewoon in de kont te nemen s'nachts en ze werd gewoon niet wakker, volgens hem...
Wie zegt dat zij er niets van voelt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er niet trots op zijn als man als je iemand in dr kont neukt en ze voelt er niets van.
Zeker niet, gebeurt helaas te weinigquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Mwoah in de ochtend wakker gepijpt of geneukt worden is nog niet zo erg.
Ik heb dat recentelijk nog gedaan bij mijn vriend en het werd met plezier ontvangen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:34 schreef erodome het volgende:
Mijn man heeft weleens gezegd dat hij het wel leuk zou vinden om wakker gepijpt te worden, ik ben de beroertste niet, dus zo gezegd zo gedaan, dacht ik dan!
Tot ik naar beneden kruip om hem eens fijn wakker te maken en ik net optijd weg kon duiken vor een hele slaperige uithaal.
Hij reageerde in zijn slaap en niet schattig of prettig opgewonden
Hij moest er heel hard om lachen toen ik het hem vertelde toen we eenmaal wel wakker waren, maar ik ben genezen van het proberen wakker te pijpen!
Aan je wat??quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef buster44 het volgende:
ik ben wel eens wakker geworden zat ze me vroeg op de morgen wakker maakte omdat ze aan mijn odel zat.
ik vond het meer dan best, maar andersom kan je het absoluut niet maken, en GHB is pas lekker tijdens de sex...
ODEL = Ontzettend Dikke Ochtend Lul.quote:
Dat is ODOL en niet ODELquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ODEL = Ontzettend Dikke Ochtend Lul.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:34 schreef erodome het volgende:
Mijn man heeft weleens gezegd dat hij het wel leuk zou vinden om wakker gepijpt te worden, ik ben de beroertste niet, dus zo gezegd zo gedaan, dacht ik dan!
Tot ik naar beneden kruip om hem eens fijn wakker te maken en ik net optijd weg kon duiken vor een hele slaperige uithaal.
Hij reageerde in zijn slaap en niet schattig of prettig opgewonden
Hij moest er heel hard om lachen toen ik het hem vertelde toen we eenmaal wel wakker waren, maar ik ben genezen van het proberen wakker te pijpen!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |