Nou heel veel eigenlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat kan TS er nou aan doen dat ze elke keer halverwege in slaap valt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dat ze doorkan slapen lijkt me best wel vreemd eerlijk gezegd(of heb je haar GHB gevoerd ofzo ).quote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
misschien vindt ze het lekker tochals ze er ooit achter komt.
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef Paranoot het volgende:
jij hebt zeker een hele kleine lul als ze het niet eens merkt?
Slecht teken danquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:30 schreef TwaalfuuR het volgende:
Kortgeleden werd ik snachts een keer wakker, vriendin hevig schuddend naast me. Bleek dat ze een natte droom had. Daarna hebben we het gedaan en de volgende morgen wist ze NERGENS van
.
Volgens mij had ze eerder een epileptische aanval.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:30 schreef TwaalfuuR het volgende:
Kortgeleden werd ik snachts een keer wakker, vriendin hevig schuddend naast me. Bleek dat ze een natte droom had. Daarna hebben we het gedaan en de volgende morgen wist ze NERGENS van
.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij had ze eerder een epileptische aanval.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef ossenstront het volgende:
Voor de zieke geesten en voor als het niet van tevoren is afgesproken met de partner.
Dan is het verkrachting.
[i]
Art. 247
- 1. Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid of lichamelijk onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden of met iemand beneden de leeftijd van zestien jaren buiten echt ontuchtige handelingen pleegt of laatst gemelde tot het plegen of dulden van zodanige handelingen buiten echt met een derde verleidt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
- 2. Indien de in het eerste lid bedoelde persoon beneden de leeftijd van zestien jaren, twaalf jaren of ouder is, heeft vervolging, buiten de gevallen van de artikelen 248 en 249 , niet plaats dan op klacht.
- 3. Het derde en vierde lid van artikel 245 zijn van overeenkomstige toepassing. [/i]
en ze bleef schudden patrick!quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zoiets.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heerlijk ja ik heb zo een keer de helft van het aantrekkelijke vrouwendeel in een forensentrein afgewerkt. Neem wel de vroegste trein van de dag.quote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef hamzter9 het volgende:
Zo fucking lekker is dat.. En dan klaarkomen in haar flamoes voordat ze wakker wordt..
Stel je voor dat ze van niks weet en dat ze daarna op een sollicitatiegesprek een heel slakspoor nalaat doordat jij een PeterNorthlading in haar gedumpt hebt!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:28 schreef Scarify het volgende:
heb het nog nooit gedaan (ik word zo vaak wakker tussendoor) maar mn vriendin vind t prima..
(ik ben natuurlijk wel zo netjes om het van tevoren te vragen)
er zijn btw wel nieuwsitems op Fok! geweest dat vriendin aangifte deed nadat ze in haar slaap was 'verkracht'
Slapen is iets anders als bewusteloosheid of lichamelijk onmacht. Daab.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef ossenstront het volgende:
Voor de zieke geesten en voor als het niet van tevoren is afgesproken met de partner.
Dan is het verkrachting.
[i]
Art. 247
- 1. Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid of lichamelijk onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden of met iemand beneden de leeftijd van zestien jaren buiten echt ontuchtige handelingen pleegt of laatst gemelde tot het plegen of dulden van zodanige handelingen buiten echt met een derde verleidt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
- 2. Indien de in het eerste lid bedoelde persoon beneden de leeftijd van zestien jaren, twaalf jaren of ouder is, heeft vervolging, buiten de gevallen van de artikelen 248 en 249 , niet plaats dan op klacht.
- 3. Het derde en vierde lid van artikel 245 zijn van overeenkomstige toepassing. [/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |