quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik heb regelmatig seks met mijn vriend terwijl ik slaap.. meestal wordt 1 van beiden wel wakker na een tijdje, maar het komt ook vaker voor dat het de volgende ochtend een "heb jij ook het vermoeden dat we vannacht bezig zijn geweest"-situatie is..
ik maak mijn vriend zo nu en dan ook wakker omdat ik blijkbaar zo heftig met mezelf aan het spelen was dat ik naast hem lig te shaken. lijkt me dus wel dat je ook in je slaap er iets van kan voelen terwijl je niet wakker wordt, voor diegenen met de "jij hebt vast een kleine lul"-opmerkingen...
Suuz_, wil je even ophouden met in SEX topics te posten die ik in MyAT heb staan...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:39 schreef Suuz_ het volgende:
Terwijl iemand slaapt, nee. Dat is echt creapy! Btw, kan me niet voorstellen dat iemand er niet wakker van wordt.
Maar om zo wakker gemaakt te worden! JA
Ik bén hitsigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Suuz_, wil je even ophouden met in SEX topics te posten die ik in MyAT heb staan...
Ik word hitsig
Ja, dan zijn we allebei hitsig. En danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik bén hitsig
En ben dat niet graag alleen dus join the club!
Dat is een geil ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we allebei hitsig. En dan
echt..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:12 schreef Seven. het volgende:
Van een dikke tampeloeris in je punani word je écht wel wakker hoor. Alleen een kleine pik gaat misschien onopgemerkt naar binnen, maar dan heb ik het over 10cm en minder.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef Seven. het volgende:
Grappig. Zo post je in een topic, zo overkomt het je. Ik werd wél wakker en ik heb nee gezegd maar meneer was te zat om te luisteren.
Ik heb hier geen zin in. Als hij mijn grenzen niet kan respecteren, dan einde verhaal.
Maar serieus, als ie echt jouw grens/nee niet respecteerde, is het aan jou om daar de consequenties van te trekken hoor. Dronkenschap is geen excuus.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Mwoah in de ochtend wakker gepijpt of geneukt worden is nog niet zo erg.
Inmiddels is hij hoogst beledigd dat ik het sowieso zelfs durf te suggereren en hij zegt dat ik lieg want ik zou niet aangegeven hebben dat ik het niet wilde.quote:
Yup, de ultieme fantasie van mannen met een belachelijk klein piemeltje.quote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef hamzter9 het volgende:
Zo fucking lekker is dat.. En dan klaarkomen in haar flamoes voordat ze wakker wordt..
Nee, al was hij wel hardhandig maar niet hardhandiger dan normaal. Maar drie keer nee en vier keer het codewoord zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef speknek het volgende:
Heeft ie je geslagen? Je kan er toch wel voor zorgen dat je geen seks hebt? Volgens mij stel je je ook een beetje aan.
en heeft hij toch gekregen wat ie wou: zijn tampeloeris in jouw flamous..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, al was hij wel hardhandig maar niet hardhandiger dan normaal. Maar drie keer nee en vier keer het codewoord zou genoeg moeten zijn.
Kijk, wat eraan vooraf ging. Ik ben maandag jarig dus ik ben dit weekend lekker aan het vieren. Gisteren uit geweest, midden in de nacht elkaar bellen en opzoeken. We zouden naar mijn huis gaan maar ik zei al dat ik geen seks wilde dus toen bleef hij achter. Vervolgens komt hij 5 minuten na mij thuis om nog wat spullen op te halen. Hij zoekt met zijn zatte kop nog even ruzie en vertrekt vervolgens boos als ik daar niet op inga. Uuuuuuuuren later belt hij me wakker, of ik hem mis. Hij zegt dat hij langskomt, ik benadruk nogmaals dat ik geen seks wil. Kwartiertje later staat hij voor de deur, ik doe open en ga direct weer slapen. Nog een paar minuten doet hij precies wat hij wil. Toen heb ik nee gezegd, het codewoord er tussendoor gegooid maar hij zette door. Ik heb hem zijn gang laten gaan want tegenwerken heeft toch geen zin (zo leert de ervaring) en ik ben daarna in slaap gevallen.
Ja , en dat is dus wel verkrachting.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, al was hij wel hardhandig maar niet hardhandiger dan normaal. Maar drie keer nee en vier keer het codewoord zou genoeg moeten zijn.
Kijk, wat eraan vooraf ging. Ik ben maandag jarig dus ik ben dit weekend lekker aan het vieren. Gisteren uit geweest, midden in de nacht elkaar bellen en opzoeken. We zouden naar mijn huis gaan maar ik zei al dat ik geen seks wilde dus toen bleef hij achter. Vervolgens komt hij 5 minuten na mij thuis om nog wat spullen op te halen. Hij zoekt met zijn zatte kop nog even ruzie en vertrekt vervolgens boos als ik daar niet op inga. Uuuuuuuuren later belt hij me wakker, of ik hem mis. Hij zegt dat hij langskomt, ik benadruk nogmaals dat ik geen seks wil. Kwartiertje later staat hij voor de deur, ik doe open en ga direct weer slapen. Nog een paar minuten doet hij precies wat hij wil. Toen heb ik nee gezegd, het codewoord er tussendoor gegooid maar hij zette door. Ik heb hem zijn gang laten gaan want tegenwerken heeft toch geen zin (zo leert de ervaring) en ik ben daarna in slaap gevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |