dit is dus wel verkrachtijg, en hiervan zou ik dus gewoon aangifte doen... Niet met je laten sollen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, al was hij wel hardhandig maar niet hardhandiger dan normaal. Maar drie keer nee en vier keer het codewoord zou genoeg moeten zijn.
Kijk, wat eraan vooraf ging. Ik ben maandag jarig dus ik ben dit weekend lekker aan het vieren. Gisteren uit geweest, midden in de nacht elkaar bellen en opzoeken. We zouden naar mijn huis gaan maar ik zei al dat ik geen seks wilde dus toen bleef hij achter. Vervolgens komt hij 5 minuten na mij thuis om nog wat spullen op te halen. Hij zoekt met zijn zatte kop nog even ruzie en vertrekt vervolgens boos als ik daar niet op inga. Uuuuuuuuren later belt hij me wakker, of ik hem mis. Hij zegt dat hij langskomt, ik benadruk nogmaals dat ik geen seks wil. Kwartiertje later staat hij voor de deur, ik doe open en ga direct weer slapen. Nog een paar minuten doet hij precies wat hij wil. Toen heb ik nee gezegd, het codewoord er tussendoor gegooid maar hij zette door. Ik heb hem zijn gang laten gaan want tegenwerken heeft toch geen zin (zo leert de ervaring) en ik ben daarna in slaap gevallen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef gateway het volgende:
[..]
en heeft hij toch gekregen wat ie wou: zijn tampeloeris in jouw flamous..
Objectief gezien misschien wel. Ik hou het erop dat de grenzen tussen ons, ondanks dat we ze aangeven, wel heel vaag zijn. Ik had toevallig geen zin in seks, hij wel. Dat hij de grenzen wederom overschrijdt is voor mij wel aanleiding om hier per direct een punt achter te zetten, maar absoluut niet om naar de politie te gaan of zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja , en dat is dus wel verkrachting.
Feli nog met je verjaardag, Enne... dit is toch min of meer verkrachting omdat je perse niet wou. Ik heb ook zo vaak zin maar als mijn meissie nee zegt heb ik pech en ga ik in een hoekje mokken. Ik zou niet durven door te zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, al was hij wel hardhandig maar niet hardhandiger dan normaal. Maar drie keer nee en vier keer het codewoord zou genoeg moeten zijn.
Kijk, wat eraan vooraf ging. Ik ben maandag jarig dus ik ben dit weekend lekker aan het vieren. Gisteren uit geweest, midden in de nacht elkaar bellen en opzoeken. We zouden naar mijn huis gaan maar ik zei al dat ik geen seks wilde dus toen bleef hij achter. Vervolgens komt hij 5 minuten na mij thuis om nog wat spullen op te halen. Hij zoekt met zijn zatte kop nog even ruzie en vertrekt vervolgens boos als ik daar niet op inga. Uuuuuuuuren later belt hij me wakker, of ik hem mis. Hij zegt dat hij langskomt, ik benadruk nogmaals dat ik geen seks wil. Kwartiertje later staat hij voor de deur, ik doe open en ga direct weer slapen. Nog een paar minuten doet hij precies wat hij wil. Toen heb ik nee gezegd, het codewoord er tussendoor gegooid maar hij zette door. Ik heb hem zijn gang laten gaan want tegenwerken heeft toch geen zin (zo leert de ervaring) en ik ben daarna in slaap gevallen.
Jullie hebben een codewoord voor als hij zijn piemel naar binnen probeert te duwen terwijl jij niet wil?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
het codewoord er tussendoor gegooid maar hij zette door
Hij en ik hadden een codewoord zodat hij me niet onopzettelijk pijn zou doen. Daar is het voor bedoeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Jullie hebben een codewoord voor als hij zijn piemel naar binnen probeert te duwen terwijl jij niet wil?
Is dit diezelfde Amerikaanse klaploper uit het wastopic?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Seven. het volgende:
Hij en ik hadden een codewoord zodat hij me niet onopzettelijk pijn zou doen. Daar is het voor bedoeld.
Dit was de zogezegde druppel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dit diezelfde Amerikaanse klaploper uit het wastopic?Wat een enorme lul en wat ben jij een ontzettend... makkelijk meisje.
![]()
Dat je het pikt... Serieus...![]()
Ow... Je pikt het niet!
Ik ben niet zo'n ster in topics lezen...
![]()
![]()
idd. want ze kan toch niet zeggen of ze het wil of niet omdat ze slaapt!!quote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heet dat verkrachting, maar ik kan het fout hebben.
Daar ben je dan lkkr op tijd meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit was de zogezegde druppel.![]()
We hebben een prachtige tijd gehad maar een relatie werkt om onder meer bovenstaande reden niet.
quote:
dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 16:35 schreef dadadiedum het volgende:
Mijn vriend heeft wel eens seks met mij gehad terwijl ik 'sliep'. Ik deed alsof ik sliep en had moeite om me in te houden maar dat was juist wel het geile eraan en ik merkte aan hem dat hij 't ook behoorlijk geil vond. Grappige is dat we er tot de dag van vandaag geen woord met elkaar over hebben gepraat; ik weet het, hij weet het, maar hij weet niet van mij dat ik het weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |