mark van borrel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Fuzzysham het volgende:
In de aanval van de kaart en dennis bier, op doel edwin an de bar, jaap stamkroeg in de verdediging... meer flauwe komen nu niet in me op
Gregory van der Whiskyquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Fuzzysham het volgende:
In de aanval van de kaart en dennis bier, op doel edwin an de bar, jaap stamkroeg in de verdediging... meer flauwe komen nu niet in me op
Ik zie ook liever een goed alternatief, maar kan er echt niet zo snel een bedenken...quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:24 schreef Idler het volgende:
Jongens, we kunnen toch echt niet met Gio aankomen daar. Ze lachen ons uit.
Fredje Boumaquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een goed alternatief, maar kan er echt niet zo snel een bedenken...
1 2 3 4 5 6 7 8 | ---Robben-------Sneijder---------RvP--- --------------------------------------- ----------Afellay--------Bommel-------- --------------------------------------- --Braafheid--Mathijsen--Vlaar--Ooijer-- --------------------------------------- -----------------Steek----------------- |
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo, beetje karakter er in, daar win je wedstrijden mee.
Jan Wouters speelde vroeger ook best goedquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Fredje Boumaissie alweer fit eigenlijk?
speelde erg goed voor zijn blessure.
Hoelang ligt hij eigenlijk al deruit,anderhalf jaar,echt al lang niet meer zien spelen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Fredje Boumaissie alweer fit eigenlijk?
speelde erg goed voor zijn blessure.
afellay zorgt uitstekend voor de balans. Dit seizoen speelt hij wat verdedigender voor PSV, en hij komt er altijd voetballend uit. Heeft een betere pass dan de jong en een beter schot dan seedorf.quote:Op zondag 18 april 2010 01:00 schreef honda1990 het volgende:
[..]Afellay
Doet het idd erg goed als middenvelder die voor balans moet zorgen
Vlaar is zeker nog niet toe aan dit nivo
Braafheid idem dito
Ooijerwat een droeftoeter, heb je wellicht nog iets aan als vd. Wiel geblesseerd is.
Jij spoort niet man, een betere pass dan de Jong en een beter schot dan Seedorf.quote:Op zondag 18 april 2010 10:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
afellay zorgt uitstekend voor de balans. Dit seizoen speelt hij wat verdedigender voor PSV, en hij komt er altijd voetballend uit. Heeft een betere pass dan de jong en een beter schot dan seedorf.
En je levert snelheid in (Ooijer) en scherpte in de de duels (Vlaar). De een is zwaar over zijn top heen en Vlaar draait eindelijk een fatsoenlijk seizoen maar wel met alle respect in de eredivisie. Je mist gewoon ervaring met hem op zo een cruciale positie.quote:Met Vlaar en Ooijer heb je karakter op het veld, die winnen wedstrijden voor je. Die stralen uit dat ze willen winnen en gaan er echt voor. En dat is wat anders dan de misplaatste arrogantie van heitinga of het stille muisje van der wiel (wel een leuke bankzitter trouwens).
Alleen is Edson hopeloos uit vorm dus mischien is Pieters dan nog wel een redelijke optie.quote:Voor wat betreft de linksbackpositie heeft Nederland gewoon niet zoveel keuze. Ik vind dat edson een kans verdient, gio speelt immers al 20 jaar op die plek.
Dit dus, een beter schot dan Seedorfquote:Op zondag 18 april 2010 13:04 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Jij spoort niet man, een betere pass dan de Jong en een beter schot dan Seedorf.Beide spelers hebben zich lang en breed bewezen in de zwaarste competities en jij wilt een van die twee inruilen voor een dribbelaar die zich nog niet eens heeft bewezen op het hoogste nivo?
[..]
En je levert snelheid in (Ooijer) en scherpte in de de duels (Vlaar). De een is zwaar over zijn top heen en Vlaar draait eindelijk een fatsoenlijk seizoen maar wel met alle respect in de eredivisie. Je mist gewoon ervaring met hem op zo een cruciale positie.
[..]
Alleen is Edson hopeloos uit vorm dus mischien is Pieters dan nog wel een redelijke optie.
Dat gaat moeilijk als je bij Celtic onder contract staat.quote:Op zondag 18 april 2010 13:27 schreef DJWeisz het volgende:
Ooijer en Braafheid zouden beide niet mee moeten naar het WK, Ooijer is lachwekkend aan het worden, daarbij speelt Braafheid gewoon niet bij Bayern ..
Afellay heeft absoluut een beter schot dan Seedorf. Seedorf heeft minimaal 100x in z'n carriere een bal de tribune ingeschoten. Niets tegen in te brengenquote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dit dus, een beter schot dan SeedorfAls je nu niet aan het trollen bent dan zou ik me eerst even verdiepen in wat je aan het brallen bent.
Affelay kon 2 jaar geleden nog niet eens een bal buiten de zestien met kracht in het doel schieten.quote:Op zondag 18 april 2010 15:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Afellay heeft absoluut een beter schot dan Seedorf. Seedorf heeft minimaal 100x in z'n carriere een bal de tribune ingeschoten. Niets tegen in te brengen
Bijna goed.quote:Op zondag 18 april 2010 09:29 schreef MickSutton het volgende:
-------------------Stekelenburg------------------
----vdWiel----Heitinga----Mathijsen----Gio----
-------------deJongh-----vBommel--------------
--Kuijt-------------Sneijder-------------Robben--
----------------------vPersie----------------------
Nee, ik was Sneijder vergetenquote:Op maandag 19 april 2010 14:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zet je altid maar 10 man in het veld?
Als ik jou was zou ik een abo nemen op Sport 1, dan zie je ook eens wedstrijden op een normaal en op topniveau. Wat je hier bralt slaat nergens op (je vorige post inclusief), tenzij je alleen de samenvattingen van de eredivisie kijkt en hierop je voetbalkennis baseert.quote:Op zondag 18 april 2010 15:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Afellay heeft absoluut een beter schot dan Seedorf. Seedorf heeft minimaal 100x in z'n carriere een bal de tribune ingeschoten. Niets tegen in te brengen
Idd, hij heeft er lekker zicht opquote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een abo nemen op Sport 1, dan zie je ook eens wedstrijden op een normaal en op topniveau. Wat je hier bralt slaat nergens op (je vorige post inclusief), tenzij je alleen de samenvattingen van de eredivisie kijkt en hierop je voetbalkennis baseert.
Seedorf kan hard schieten, maar zeer zeker niet gericht. Heeft een knap waardeloos schot, en heel soms raakt ie ze een keer goed, vliegen ze er schitterend in, gaat het de halve wereld over, en denkt iedereen dat hij zo'n goed schot heeft. Nee. Als je 5-10x per wedstrijd kansloze schoten afvuurt op het vijandige doel, dan willen er een paar keer per seizoen ook wel eens ballen invliegen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dit dus, een beter schot dan SeedorfAls je nu niet aan het trollen bent dan zou ik me eerst even verdiepen in wat je aan het brallen bent.
vdVaart en Kuijt zijn inwisselbaar voor mij afhankelijk van de tegenstander. Hoewel vdVaart technisch beter is, kan Kuijt meer strijd leveren en is harder imo.quote:Op maandag 19 april 2010 14:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijna goed.
Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronkchorst
De Jong - van Bommel
Sneijder
Robben - Van Persie - Van der Vaart
quote:Op maandag 19 april 2010 17:41 schreef VitaminWater het volgende:
Ja en weet je hoe vaak Sneijder wel niet mis schiet? Die kan dus ook niet goed schieten?
Hoe harder je schiet, hoe moeilijker te sturen en hoe hoger de kans op een misser ja.
Maar het gaat om je momenten he. En vraag maar of AC Milan Seedorf wil omruilen voor Afellay. Niet dat zij verstand van voetbal hebben natuurlijk. Voor echte voetbalkennis moet je op het Fok!Forum zijn uiteraard!
Hij staat nog steeds bij Bayern onder contract, speelt op huurbasis bij Celtic.quote:Op zondag 18 april 2010 14:23 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je bij Celtic onder contract staat.
Nonsens, behalve dat Van der Vaart idd technisch veel beter is. Kuijt is harder dan Van der Vaart? Nonsens.quote:Op maandag 19 april 2010 18:41 schreef MickSutton het volgende:
[..]
vdVaart en Kuijt zijn inwisselbaar voor mij afhankelijk van de tegenstander. Hoewel vdVaart technisch beter is, kan Kuijt meer strijd leveren en is harder imo.
Seedorf geen goed schot?quote:Op zondag 18 april 2010 10:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
afellay zorgt uitstekend voor de balans. Dit seizoen speelt hij wat verdedigender voor PSV, en hij komt er altijd voetballend uit. Heeft een betere pass dan de jong en een beter schot dan seedorf.
Met Vlaar en Ooijer heb je karakter op het veld, die winnen wedstrijden voor je. Die stralen uit dat ze willen winnen en gaan er echt voor. En dat is wat anders dan de misplaatste arrogantie van heitinga of het stille muisje van der wiel (wel een leuke bankzitter trouwens).
Voor wat betreft de linksbackpositie heeft Nederland gewoon niet zoveel keuze. Ik vind dat edson een kans verdient, gio speelt immers al 20 jaar op die plek.
Ik zou De Jong sowieso thuislaten. Op andere plekken heb je niets aan hem, en goede verdedigende middenvelders hebben we eigenlijk genoeg, met Engelaar, Bommel, De Zeeuw en Schaars. En al die spelers kun je ook nog elders op het middenveld kwijt wanneer dat nodig is. De Jong heeft geen meerwaarde, en is daarnaast een 'domme' speler die kaarten gaat pakken, en normaal gesproken ook niet zal scoren voor je (wat die andere 4 allemaal wel redelijk kunnen).quote:Op maandag 19 april 2010 23:45 schreef Komakie het volgende:
-----------------------Stekelenburg--------------------------------
Van der Wiel----Heitinga-----Mathijssen-----Van Bronkchorst
--------------De Jong-------------van Bommel--------------------
Robben--------------Van der Vaart----------------Sneijder-----
-------------------------Van Persie---------------------------------
Zo gaat het worden. Alleen Sneijder op linkshalf is niet mijn favoriet, maar daar kan hij wel laten zien dat hij ook vanaf de zijkant spelbepalend kan zijn. Ik wil niet Van der Vaart vanaf links want daar is hij niet gevaarlijk. Achter de spits is zijn positie. Met de 3 spelers die nu achter Van Persie staan kun je ook heel goed afwisselend spelen met veel positiewisselingen.
Als je voor staat kun je Kuyt er voor 1 van de andere spelers voorin in gooien. Eventueel om mee te verdedigen, maar je wilt niet 1005 een aanvaller opofferen.
Elia kan erin als je meer snelheid nodig hebt.
Voor Gio is nou eenmaal even niets beters.
Boulahrouz is nog een optie voor centraal, maar heeft erg weinig gespeeld. Als hij veel speelt staat hij er bij mij zeker in.
Ooijer en Afellay thuis laten. Hebben geen meerwaarde. Afellay ook niet als je al genoeg goede spelers hebt.
Alleen De Jong en Van Bommel is een probleem. De Jong gaat zeker kaarten pakken en wie zet je er neer als hij een wedstrijd geschorst is? De Zeeuw? Enige optie denk ik, want verder is er niet veel soeps. Hoewel ik er niet voor ben om spelers die alleen ere divisie ervaring hebben op te stellen.
Met uitzondering van Stekelenburg en Van der Wiel.
Vlaar is ook een optie, maar die is reserve voor de positie van Mathijssen. Gaat in de toekomst zeker spelen, maar het komt nog net iets te vroeg.
Afellay heeft het altijd prima gedaan in Oranjequote:Op maandag 19 april 2010 23:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou De Jong sowieso thuislaten. Op andere plekken heb je niets aan hem, en goede verdedigende middenvelders hebben we eigenlijk genoeg, met Engelaar, Bommel, De Zeeuw en Schaars. En al die spelers kun je ook nog elders op het middenveld kwijt wanneer dat nodig is. De Jong heeft geen meerwaarde, en is daarnaast een 'domme' speler die kaarten gaat pakken, en normaal gesproken ook niet zal scoren voor je (wat die andere 4 allemaal wel redelijk kunnen).
Afellay kun je meenemen, en heeft het ook altijd prima gedaan in Oranje, maar zal hoogstwaarschijnlijk geen basisspeler zijn, en die neem je dus mee voor op de bank. Dat kun je doen, want hij heeft de kwaliteiten, maar aangezien we meer dan genoeg middenvelders hebben die we meenemen, kan ik me ook voorstellen dat Bert dan liever voor een andere positie een extra mannetje meeneemt.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:14 schreef OmniRocket het volgende:
Bij een opstelling van 4-2-3-1 de volgende 11:
Stekelenburg
Heitinga - Mathijsen - VACANT Pothuizen - Van Bronckhorst
De Jong - Van Bommel
Robben - Sneijder - Kuijt
Van Persie
op de vacante positie moet een beest komen te staan! Net als Jaap Stam vroeger.
Heitinga op de back voor z'n schitterende lange ballen over de hele richting de linksbuiten (Kuijt of Robben, want die wissen namelijk af.). Hij is de enige die dat echt heel goed kan bij Nederland.
Ik zeg doen! Maar dan wel +Van Bronckhorst -Braafheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:04 schreef Robar het volgende:
Mensen, zo moeilijk is het niet ()
------------Stekelenburg---------------
vd Wiel--Heitinga--Mathijsen--Braafheid
----------------Bommel----------------
---------van Persie--Sneijder---------
Robben---------------------------Elia
---------------v Nistelrooy-----------------
Ik vind 1 controlerende middenvelder met daarachter vier verdedigers tegen landen als Denemarken, Japan en Kameroen meer dan voldoende. Daarvoor twee vrije middenvelders, die alles mogen doen wat ze willen. Robben en Elia hangend aan de buitenkant en 1 diepe spits. Ik kies voor Braafheid, omdat ondanks dat hij ook bij Celtic niet in de basis staat op dit moment voor mij echt de enige optie is. Alle andere Nederlandse linksbacks zijn op dit moment gewoon niet goed genoeg voor een basissplaats in het Nederlands elftal. Daarbij heeft hij het tegen bijvoorbeeld Engeland uitstekend gedaan. Eventueel zou je kunnen denken aan Emanuelson, maar ik houd me hart vast als hij dan tegen een wereldtopper komt te spelen.
En ja, ik houd van aanvallend voetbal. Mocht oranje toch te kwetsbaar blijken , dan van Nistelrooy eruit, van Persie in de spits, Sneidjer erachter en de Jong naast van Bommel.
Ik ben het wel met je eens dat De Jong niet het niveau heeft van Davids. Wie weet komt dat nog. In zijn tijd waren er trouwens ook nog wel alternatieven, maar vergelijkbaar met De Jong zijn dat voetballers uit de nederlandse competitie die het niet gewend zijn op niveau te voetballen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:59 schreef Yi-Long het volgende:
Davids was echt minder dom dan De Jong, en voegde ook voetballend iets toe, en had scorend vermogen en was goed in de combinatie en dan zijn momenten pakken om diep te gaan. De Jong kan alleen achterin stofzuigen, en zelfs dat doet ie nog vrij slordig want hij heeft steeds overtredingen nodig, en als hij ze al niet nodig heeft, dan denkt hij dat het team ze nodig heeft, dus maakt ie er toch maar eentje(!)
Ik vind de vergelijking met Davids dus niet echt opgaan. Davids kon ook best dom zijn, of te laat, maar dat was minder dan bij De Jong het geval, plus Davids had gewoon meer voetballende kwaliteiten. Daarnaast hadden we toen niet zoveel echt goede alternatieven voor die positie, en nu dus wel.
Tegen Kamaroen krijg je dan denk ik de deksel op je neus. Oa Eto'o gaat de verdediging helemaal zoek spelen. Zeker aangezien Van Bommel niet heel verdedigend is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:04 schreef Robar het volgende:
Mensen, zo moeilijk is het niet ()
------------Stekelenburg---------------
vd Wiel--Heitinga--Mathijsen--Braafheid
----------------Bommel----------------
---------van Persie--Sneijder---------
Robben---------------------------Elia
---------------v Nistelrooy-----------------
Ik vind 1 controlerende middenvelder met daarachter vier verdedigers tegen landen als Denemarken, Japan en Kameroen meer dan voldoende. Daarvoor twee vrije middenvelders, die alles mogen doen wat ze willen. Robben en Elia hangend aan de buitenkant en 1 diepe spits. Ik kies voor Braafheid, omdat ondanks dat hij ook bij Celtic niet in de basis staat op dit moment voor mij echt de enige optie is. Alle andere Nederlandse linksbacks zijn op dit moment gewoon niet goed genoeg voor een basissplaats in het Nederlands elftal. Daarbij heeft hij het tegen bijvoorbeeld Engeland uitstekend gedaan. Eventueel zou je kunnen denken aan Emanuelson, maar ik houd me hart vast als hij dan tegen een wereldtopper komt te spelen.
En ja, ik houd van aanvallend voetbal. Mocht oranje toch te kwetsbaar blijken , dan van Nistelrooy eruit, van Persie in de spits, Sneidjer erachter en de Jong naast van Bommel.
Emanuelson zou ik sowieso niet als back meenemen. Hooguit als aanvallende middenvelder/aanvaller aan de zijkant. Die positie speelt hij nu bij Ajax en dat doet hij prima.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tegen Kamaroen krijg je dan denk ik de deksel op je neus. Oa Eto'o gaat de verdediging helemaal zoek spelen. Zeker aangezien Van Bommel niet heel verdedigend is.
Linksachter is inderdaad een probleem. Emanuelson zou ik er nooit neer zetten. Die laat zich in de competitie al zoek spelen. Dan kun je nog beter Anita meenemen. Die doet het al sinds hij er in staat redelijk. Beter dan Emanuelson in ieder geval.
Je onderste opmerking is realistischer denk ik
Eens, maar aangezien we daar al een aantal spelers van wereldklasse hebben (Robben, Elia en Sneijder kan er ook wel spelen) is hij een beetje overbodig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Emanuelson zou ik sowieso niet als back meenemen. Hooguit als aanvallende middenvelder/aanvaller aan de zijkant. Die positie speelt hij nu bij Ajax en dat doet hij prima.
Sneijder zie ik meer centraal spelen. vdVaart kan daarentegen prima uit de voeten aan de flank.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eens, maar aangezien we daar al een aantal spelers van wereldklasse hebben (Robben, Elia en Sneijder kan er ook wel spelen) is hij een beetje overbodig.
Ik mis met van der Vaart op de vleugel snelheid en diepgang. Dan heb ik liever Robben, Elia of Babel. Met van der Vaart en Kuijt op de vleugels ben je vleugellam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sneijder zie ik meer centraal spelen. vdVaart kan daarentegen prima uit de voeten aan de flank.
Inderdaad. Bij Sneijder heb je ook niet die snelheid, maar je hebt wel iemand die met beide benen een voorzet kan geven en vanuit elke positie. Daarnaast kan hij naar binnen draaien om te schieten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik mis met van der Vaart op de vleugel snelheid en diepgang. Dan heb ik liever Robben, Elia of Babel. Met van der Vaart en Kuijt op de vleugels ben je vleugellam.
Het ging er eigenlijk om dat Emanuelson niet mee hoeft op de linker vleugel omdat we daar al genoeg goede spelers hebben. Robben, Elia en als het moet kan Sneijder er ook wel spelen. Beter dan Emanuelson in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef VitaminWater het volgende:
Maar het gaat toch welke kant op het middenveld? Dus links op het midden of echt een centrale middenvelder. Ik zou zowel Sneijder als V/D Vaart niet op de vleugels willen nee.
Beide vind ik het fantastische spelers, maar het zijn natuurlijk totaal geen vleugelspitsen. Wie zegt dan van wel eigenlijk?
Ik zat het even snel na te kijken, maar je hebt idd gelijk over het scorend vermogen van Davids. Dat valt vreemd genoeg erg tegen, terwijl hij toch veel regelmatiger mee opkwam naar voren (zoals ik het me herinner) en (dacht ik) ook nog wel eens een bal erin wist te prikken. Blijkbaar toch verkeerd onthouden of gewoon grote schietkansen en assists in mijn hoofd onbewust meegenomenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat De Jong niet het niveau heeft van Davids. Wie weet komt dat nog. In zijn tijd waren er trouwens ook nog wel alternatieven, maar vergelijkbaar met De Jong zijn dat voetballers uit de nederlandse competitie die het niet gewend zijn op niveau te voetballen.
Scorend vermogen van Davids.... Hij schoot er af en toe een keer 1 in maar van 1996 tot aan 2008 (toen hij stopte) heeft hij er in totaal 11 gemaakt in competitie verband. Dat is gemiddeld 1 per seizoen. Gespeelde interlands 74 en doelpunten 6. Scorend vermogen valt dus wel mee.
De Jong heeft een vergelijkbaar scorend vermogen. Van 2002 tot 2010 heeft hij er 10 gemaakt. Aantal interlands 40 en doelpunten 1. Ook niet best dus.
Maar je kunt toch niet menen dat je iemand als Schaars of Engelaar echt een goede optie vind. Engelaar die voordat hij bij PSV kwam bij NAC, RC Genk en Twente speelde en een jaar mislukt is bij Schalke04. Waar hij het niveau gewoon niet aan kon. De Jong is gewoon basisspeler bij topclubs als ManCity en HSV.
Over Schaars en De Zeeuw heb ik het niet eens. Dat zijn aardige spelers voor de nederlandse competitie, maar bij ManCity en HSV kijken ze niet eens naar dat soort spelers.
Hij heeft regelmatig overtredingen nodig. Dat had Davids ook. Dat is nou eenmaal zo met een stofzuiger. Die maakt nou eenmaal regelmatig overtredingen. Bij voorkeur niet, maar zo werkt het vaak wel.
Hij ontlast wel de zwakke verdediging. Schaars, De Zeeuw en Engelaar zijn verdedigend veel zwakker.
Soms maakt De Jong onnodige, domme overtredingen en dat moet er zeker uit. Het kan je gewoon punten gaan kosten op het WK, maar Van Bommel en De Jong zijn 2 van de weinige spelers die absoluut een basisplaats moeten hebben naar mijn mening. Naast Mathijssen en Van der Wiel dan. De rest is nog open. De spelers voorin zijn wel bekend, maar de invullen en precieze posities nog niet.
Emanuelson zou ik sowieso niet meenemen. Zeker niet als back en niet als middenvelder (die hebben we genoeg en beter). ALS je al een aanvallende middenvelder EXTRA zou willen nemen (en ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn gezien het grote aantal middenvelders dat we al hebben), dan schat ik Drenthe nog een stuk hoger/beter in (ook niet als back trouwens).quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Emanuelson zou ik sowieso niet als back meenemen. Hooguit als aanvallende middenvelder/aanvaller aan de zijkant. Die positie speelt hij nu bij Ajax en dat doet hij prima.
Drenthe zou ik sowieso meenemen voor de flank, doet het heel aardig bij Real.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zat het even snel na te kijken, maar je hebt idd gelijk over het scorend vermogen van Davids. Dat valt vreemd genoeg erg tegen, terwijl hij toch veel regelmatiger mee opkwam naar voren (zoals ik het me herinner) en (dacht ik) ook nog wel eens een bal erin wist te prikken. Blijkbaar toch verkeerd onthouden of gewoon grote schietkansen en assists in mijn hoofd onbewust meegenomen
Ik ben het echter niet eens met dat De Jong een betere optie is als Schaars en Engelaar. En laten we duidelijk zijn, mijn eerste keuzes zijn gewoon van Bommel en De Zeeuw uiteraard.
Ik vind zowel Schaars alswel Engelaar gewoon meer toegevoegde waarde hebben. Je maken minder domme fouten, maar je kunt ze ook makkelijker op andere posities neerzetten waar ze het ook goed zullen doen. Beide vind ik ook beter in de combinatie en een goed schot hebben.
Als De Jong die domme acties achterwege zou laten en gewoon puur in dienst van het elftal zijn taken zou uitvoeren, dan was ik zijn grootste fan. Eerlijk waar. Maar ik kan echt heel slecht tegen spelers die domme dingen doen in het veld. Positioneel vind ik hem trouwens prima, maar als je genoeg goede alternatieven achter de hand hebben die iets meer meerwaarde hebben, en minder domme overtredingen maken, dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Dan neem ik De Jong niet mee. Niet omdat hij slecht is, maar omdat je (IMHO) betere alternatieven hebt waar je iets meer mee kunt en dus meer aan hebt.
[..]
Emanuelson zou ik sowieso niet meenemen. Zeker niet als back en niet als middenvelder (die hebben we genoeg en beter). ALS je al een aanvallende middenvelder EXTRA zou willen nemen (en ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn gezien het grote aantal middenvelders dat we al hebben), dan schat ik Drenthe nog een stuk hoger/beter in (ook niet als back trouwens).
Waar baseer je op dat ze beter zijn? Dat kan toch niet op basis van onze Mickey Mouse competitie zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zat het even snel na te kijken, maar je hebt idd gelijk over het scorend vermogen van Davids. Dat valt vreemd genoeg erg tegen, terwijl hij toch veel regelmatiger mee opkwam naar voren (zoals ik het me herinner) en (dacht ik) ook nog wel eens een bal erin wist te prikken. Blijkbaar toch verkeerd onthouden of gewoon grote schietkansen en assists in mijn hoofd onbewust meegenomen
Ik ben het echter niet eens met dat De Jong een betere optie is als Schaars en Engelaar. En laten we duidelijk zijn, mijn eerste keuzes zijn gewoon van Bommel en De Zeeuw uiteraard.
Ik vind zowel Schaars alswel Engelaar gewoon meer toegevoegde waarde hebben. Je maken minder domme fouten, maar je kunt ze ook makkelijker op andere posities neerzetten waar ze het ook goed zullen doen. Beide vind ik ook beter in de combinatie en een goed schot hebben.
Als De Jong die domme acties achterwege zou laten en gewoon puur in dienst van het elftal zijn taken zou uitvoeren, dan was ik zijn grootste fan. Eerlijk waar. Maar ik kan echt heel slecht tegen spelers die domme dingen doen in het veld. Positioneel vind ik hem trouwens prima, maar als je genoeg goede alternatieven achter de hand hebben die iets meer meerwaarde hebben, en minder domme overtredingen maken, dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Dan neem ik De Jong niet mee. Niet omdat hij slecht is, maar omdat je (IMHO) betere alternatieven hebt waar je iets meer mee kunt en dus meer aan hebt.
[..]
Drenthe en Emanuelson hebben niet het benodigde niveau.quote:Emanuelson zou ik sowieso niet meenemen. Zeker niet als back en niet als middenvelder (die hebben we genoeg en beter). ALS je al een aanvallende middenvelder EXTRA zou willen nemen (en ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn gezien het grote aantal middenvelders dat we al hebben), dan schat ik Drenthe nog een stuk hoger/beter in (ook niet als back trouwens).
Speelt hij nog weleens dan de laatste weken? Ik zie hem nooit meer hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Drenthe zou ik sowieso meenemen voor de flank, doet het heel aardig bij Real.
tja.... wat is de waarde van zoveel 'snelheid en diepgang' op de vleugels?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik mis met van der Vaart op de vleugel snelheid en diepgang. Dan heb ik liever Robben, Elia of Babel. Met van der Vaart en Kuijt op de vleugels ben je vleugellam.
Van Bronckhorst? Dat kan je niet menen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Maar dan wel +Van Bronckhorst -Braafheid
Gewoon op de passing, de handelingssnelheid, de traptechniek, etc. Daarnaast vind ik het dus wel belangrijk dat ze, mits dat nodig is, op een andere positie gebruikt kunnen worden en daar ook een voldoende zullen scoren, want je speelt nu eenmaal combinatievoetbal met positiewisselingen en beweging, en je hebt nu eenmaal maar een beperkt aantal spelers dat je mee mag nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat ze beter zijn? Dat kan toch niet op basis van onze Mickey Mouse competitie zijn.
Schaars mist snelheid en De Zeeuw verdedigend vermogen. Net als Engelaar trouwens.
Ik wil helemaal niet dat De Jong mee naar voren gaat en van alles in de combinatie gaat doen. Ik wil gewoon dat hij ballen verovert en af geeft. Dat kan hij ook nog wel redelijk naar voren trouwens.
Ik wil sowieso niet dat spelers voor die positie op andere posities komen te spelen. Misschien hooguit in de verdediging, maar verder niet. En dat kunnen die andere spelers niet.
Verder naar voren hebben we er al 5 of 6 die dat beter kunnen.
[..]
Ik weet niet of ik hem NU zou meenemen, maar dat komt meer omdat we al erg veel goede middenvelders hebben. Ik denk wel dat hij het niveau prima aankan, en heb het ook altijd een erg leuke speler gevonden. Mooie lange pass, positioneel vind ik hem ook prima, schitterende traptechniek, beweegt goed en verstandig, en in de combinatie vind ik hem ook (normaal gesproken) prima.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Drenthe zou ik sowieso meenemen voor de flank, doet het heel aardig bij Real.
Dat niet alleen, maar je zit ook gewoon met normale zaken als: ga ik ze ook echt nodig hebben en hoe gedragen ze zich wanneer ze op de bank moeten zitten en alleen mogen invallen (of misschien dat niet eens...).quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Het voornaamste probleem voor vMarwijk is dat hij (buiten de basis-elf) moet kiezen tussen wedstrijdritme (de goede Eredivisie-spelers) óf ervaring bij een Europese topclub (de bankzitters bij Real, AC Milan, etc).
Bij de één moet je maar gokken of ze het WK-niveau aan kunnen, bij de ander moet je gokken of ze nog 90 minuten top kunnen spelen.
Yup, al zullen landen als Duitsland, Italië en Spanje dat probleem veel minder hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar je zit ook gewoon met normale zaken als: ga ik ze ook echt nodig hebben en hoe gedragen ze zich wanneer ze op de bank moeten zitten en alleen mogen invallen (of misschien dat niet eens...).
Iedereen die nu in aanmerking komt voor Oranje zal trouwens heus wel het niveau aankunnen heb ik het gevoel. Niet meer of minder dan bij andere landen waar ze deze zelfde keuzes zullen moeten maken. De laatste namen zullen eigenlijk altijd wel namen zijn die zich misschien nog niet helemaal bewezen hebben, maar die eraan zitten te komen of die je er gewoon goed bij kunt hebben 'voor het geval dat'.
Ik maak me denk ik eerder zorgen om de 'gevestigde' namen dat die iets doms doen, zoals Ooijer, Heitinga, Gio, Sneijder, en uiteraard dus De Jong. Als die een goede wedstrijd spelen, dan kunnen ze het niveau gewoon prima aan, maar dit zijn wel spelers die zich soms ook weten te misdragen in het veld, of echt domme dingen uithalen, wat je niet wilt hebben op een WK. Je wilt het niet hebben vanwege de directe gevolgen (kaart, penalty, man minder, etc), maar ook omdat vervolgens (na de wedstrijd) de sfeer binnen de groep kan omslaan en je aanpassingen zult moeten doen voor de volgende wedstrijd, als die dan nog komt, in je opstellingen en wellicht je tactiek etc etc)
DAT zijn de risico's die je een kampioenschap kunnen kosten.
We hebben Huntelaar en van Nistelrooy. Nu wil ik hen niet vergelijken met van Basten, maar Bosman was echt niet beter dan zij. Huntelaar en van Nistelrooy zijn juist spelers die een voorzet af kunnen maken. Dan heb je ook nog Kuijt en van Persie. Volgens mij genoeg spelers die een voorzet af kunnen ronden, dus dat ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tja.... wat is de waarde van zoveel 'snelheid en diepgang' op de vleugels?
Robben bij bayern speelt verdomd weinig buitenom en is véél gevaarlijker juist als hij naar binnen trekt... Robben is ook niet echt de man om 'voorzetten' te geven en zelfs al zou hij dat doen, mis je imho de spits met kwaliteiten als een Bosman of van Basten om dat dan af te maken ... de laatste die echt zo kon excelleren was Kluivert (los van de tradiutionele super-invaller die misschien in de laatste 10 minuten wil brengen om een nood-offensief te steunen).
zowel Elia als Babel zijn geen eerste keus-spelers bij hun teams en ook niet echt de spelers waarvoor je een strategie wil 'aanpassen'...
serieus denk ik dat veel nederlanders snel de rol die vleugels spelen overdrijven...
het is wel handig om het speelveld breed te maken, juist om een bepaalde dreiging te scheppen, maar de echt ouderwetse 'vleugelspelers' die de achterlijn halen tref je in het moderne voetbal al ruim 20 jaar niet meer aan...
Dat een speler toevallig een spits is, betekent nog niet direkt dat deze spits ook specifiek op voorzetten vanaf de vleugel en zeker het typische 'achterlijn-halen' optimaal reageert ... (zoals bv het typische voorbeeld 'Bosman' die een ultieme vleugelvoorzet-spits was, op dat punt heel veel klase en dreiging had)quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Robar het volgende:
[..]
We hebben Huntelaar en van Nistelrooy. Nu wil ik hen niet vergelijken met van Basten, maar Bosman was echt niet beter dan zij. Huntelaar en van Nistelrooy zijn juist spelers die een voorzet af kunnen maken. Dan heb je ook nog Kuijt en van Persie. Volgens mij genoeg spelers die een voorzet af kunnen ronden, dus dat ben ik niet met je eens.
Van der Vaart staat de laatste tijd alleen maar in de basis bij Real, en staat daar of linksmidden/buiten of centraal op het middenveld. Elia is gewoon wat blessure gevoelig maar speelt gewoonlijk ook vrij veel bij HSV, Babel heeft niet kunnen overtuigen bij Liverpool en als je moet kiezen tussen twee van drie linksbuitens dan lijkt me dat Van der Vaart en Elia de beste papieren hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Robar het volgende:
Babel en Elia zijn inderdaad geen eerste keus, maar zijn het dan gelijk geen goede spelers? Ze maken regelmatig minuten en hebben in ieder geval wat wedstrijdritme. Van der Vaart speelt ook nog altijd niet alles. Begrijp me niet verkeerd, ik vind van der Vaart een fantastische voetballer, maar het wordt zo lastig om alle "beste" spelers op te stellen zonder daarbij de balans in het elftal te verstoren. Op het middenveld en in de voorhoede hebben we een ongelofelijk luxeprobleem.
Ik vind de 4-2-3-1 essentieel verschillen van een 'gebruikelijke' 4-3-3. Juist de '2' op het middenveld van Van Bommel en De Jong is de sleutel tot succes. Daarvoor heb je inderdaad een luxe, maar of dat een probleem is? Ik neem aan dat je de tweede opstelling die jij aangaf bedoelde? De eerste is een beetje uit de lucht gegrepen en heeft juist tegen ploegen die zich ingraven helemaal geen zin omdat je dan met 22 man in de 16 van de tegenstander staat. Gelukkig hebben de spelers zelf al aangegeven dat ze 4-2-3-1 willen spelen, dus dat staat verder niet ter discussie. Al vraag ik me wel af welke 'balans' je verstoord als je de op dit moment de 4 beste spelers opstelt op posities die ze zelf nu ook spelen en hoe ze graag willen spelen. (volgens van Persie dan) namelijk:quote:Ik denk dat juist omdat er zo weinig met echte diepe en snelle vleugelspelers wordt gespeeld het een kracht zal zijn voor het Nederlands elftal. Voor mijn part met Jermaine Lens ipv Elia. Een veldbezetting met echte vleugelspelers is een zeer goede opstelling als je daarvoor de juiste spelers in huis hebt en dat heeft Nederland op dit moment. Zoals Cruijff het al zei, je veldbezetting is dan ideaal. En in principe is dat ook de opstelling die ik aangaf alleen ziet het er op papier uit als 4-2-3-1. Maar in feite is het een verkapte 4-3-3 opstelling.
Ik noem ze niet alleen, omdat het spitsen zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat een speler toevallig een spits is, betekent nog niet direkt dat deze spits ook specifiek op voorzetten vanaf de vleugel en zeker het typische 'achterlijn-halen' optimaal reageert ... (zoals bv het typische voorbeeld 'Bosman' die een ultieme vleugelvoorzet-spits was, op dat punt heel veel klase en dreiging had)
alhoewel Nistelrooy en Huntelaar prima 16-meter afmaker zijn, excellereren ze niet bij voorzetten vanaf de vleugel (zeker niet de hoge, kopballen) en moeten ze het nu juist zelf veel hebben van een zeker speelruimte en vaak juist ook een direkte actie vanaf het middenveld en hun eigen snelle bewegingen.
Lens moet gewoon mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef M_Aurelius het volgende:
Verder doet Lens het best aardig bij AZ, maar om hem nou te verkiezen boven internationaal bewezen voetballers als Elia en Babel lijkt me echt te ver gezocht. Over 2-4 jaar staat hij prima in de voorselectie, maar nu?
Je kan voor de 4 aanvallende postities maar 8 spelers meenemen. Van Persie, Robben, Sneijder, Van der Vaart en Kuyt moeten sowieso mee lijkt me, dus dan heb je nog maar 3 plekken voor de volgende spelers: Huntelaar, Van Nistelrooy, Elia, Babel, Lens, Afellay.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
Van mij hoeven zowel Babel als Lens niet mee, maar als ik moet kiezen, dan toch liever Lens (iets meer overzicht, wat betere (kortere) techniek, en minder voorspelbaar, en op meerdere posities inzetbaar.
Ik vind Lens een erg leuke speler, maar met Robben, Elia, Kuyt en Van Persie heb je in principe al meer dan genoeg spelers die op een flank kunnen spelen.
Ipv Huntelaar. Lijkt me duidelijk.quote:
De eerste opstelling vond ik juist wel aardig, omdat het zo lekker aanvallend wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef M_Aurelius het volgende:
[..]
Van der Vaart staat de laatste tijd alleen maar in de basis bij Real, en staat daar of linksmidden/buiten of centraal op het middenveld. Elia is gewoon wat blessure gevoelig maar speelt gewoonlijk ook vrij veel bij HSV, Babel heeft niet kunnen overtuigen bij Liverpool en als je moet kiezen tussen twee van drie linksbuitens dan lijkt me dat Van der Vaart en Elia de beste papieren hebben.
[..]
Ik vind de 4-2-3-1 essentieel verschillen van een 'gebruikelijke' 4-3-3. Juist de '2' op het middenveld van Van Bommel en De Jong is de sleutel tot succes. Daarvoor heb je inderdaad een luxe, maar of dat een probleem is? Ik neem aan dat je de tweede opstelling die jij aangaf bedoelde? De eerste is een beetje uit de lucht gegrepen en heeft juist tegen ploegen die zich ingraven helemaal geen zin omdat je dan met 22 man in de 16 van de tegenstander staat. Gelukkig hebben de spelers zelf al aangegeven dat ze 4-2-3-1 willen spelen, dus dat staat verder niet ter discussie. Al vraag ik me wel af welke 'balans' je verstoord als je de op dit moment de 4 beste spelers opstelt op posities die ze zelf nu ook spelen en hoe ze graag willen spelen. (volgens van Persie dan) namelijk:
.........De Jong - Van Bommel.........
Robben - Sneijder - Van der Vaart
..............Van Persie.....................
Verder doet Lens het best aardig bij AZ, maar om hem nou te verkiezen boven internationaal bewezen voetballers als Elia en Babel lijkt me echt te ver gezocht. Over 2-4 jaar staat hij prima in de voorselectie, maar nu?
Klopt, en dat maakt het ook zo lastig, behalve dan dat je Afellay en Vd Vaart ook in het rijtje 'middenvelders' kunt plaatsen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef M_Aurelius het volgende:
[..]
Je kan voor de 4 aanvallende postities maar 8 spelers meenemen. Van Persie, Robben, Sneijder, Van der Vaart en Kuyt moeten sowieso mee lijkt me, dus dan heb je nog maar 3 plekken voor de volgende spelers: Huntelaar, Van Nistelrooy, Elia, Babel, Lens, Afellay.
Hoe vul je dit in, er van uit gaande dat de twee plekken voor rechtsbuiten zijn vergeven aan Robben en Kuyt? Als je van Persie in de spits zet en Van der Vaart linksbuiten, komt er een plekje vrij voor Afellay als tweede nummer 10, maar als je Van der Vaart als tweede nummer 10 meeneemt kan je 2 van de drie linksbuitens meenemen. Of je zet Van Persie linksbuiten en neemt twee spitsen mee.... Opties genoeg dus, maar dit lijkt me het grootste dilemma...
Hoezo, dilemma? Huntelaar, vNistelrooy en eventueel Lens als hij in de komende trainingen kan bewijzen klaar te zijn voor het grote-jongens-voetbal, anders kijken wie van Elia, Babel, Afellay het best meekomen. Ik ben dit seizoen ook redelijk gecharmeerd geraakt van De Jong (Siem & Luuk, niet Nigel), maar tis denk ik te vroeg om die al mee te nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef M_Aurelius het volgende:
[..]
Je kan voor de 4 aanvallende postities maar 8 spelers meenemen. Van Persie, Robben, Sneijder, Van der Vaart en Kuyt moeten sowieso mee lijkt me, dus dan heb je nog maar 3 plekken voor de volgende spelers: Huntelaar, Van Nistelrooy, Elia, Babel, Lens, Afellay.
Hoe vul je dit in, er van uit gaande dat de twee plekken voor rechtsbuiten zijn vergeven aan Robben en Kuyt? Als je van Persie in de spits zet en Van der Vaart linksbuiten, komt er een plekje vrij voor Afellay als tweede nummer 10, maar als je Van der Vaart als tweede nummer 10 meeneemt kan je 2 van de drie linksbuitens meenemen. Of je zet Van Persie linksbuiten en neemt twee spitsen mee.... Opties genoeg dus, maar dit lijkt me het grootste dilemma...
Bij de 4 'aanvallende posities' zat de aanvallende middenvelder al inbegrepen. Mijn overige middenvelders zijn De Jong & Van Bommel met als reserves Schaars en De Zeeuw.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, en dat maakt het ook zo lastig, behalve dan dat je Afellay en Vd Vaart ook in het rijtje 'middenvelders' kunt plaatsen natuurlijk.
Voor de aanval zou ik de volgende spelers meenemen: Van Persie, Kuyt, Huntelaar, Nistelrooy, Elia, Robben, en als je heel eventueel nog een breekijzer nodig zou hebben, dan zie ik graag Koevermans meegaan, maar ik weet nu al dat die mening veel discussie gaat opleveren...
Wat betreft het middenveld zou ik Bommel, De Zeeuw, Sneijder, Vd Vaart, Engelaar meenemen, en de rest van de posities gaat tussen Afellay, De Jong, Schaars, en wat mij betreft Bakkal.
Dan heb je dus zowel voorin als op het middenveld 7 spelers, dus dan zit je op 14. Dan nog 3 keepers mee, en 7 verdedigers (en de verdedigers vind ik zelf het moeilijkste om in te vullen), en je hebt een selectie...
Daarnaast verwacht ik trouwens ook nog wel dat er nog 1-2 spelers zullen afhaken met een blessure ofzo. Dat is eigenlijk altijd wel het geval in aanloop naar ene groot toernooi, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dat ook dit keer weer het geval zal zijn.
Gezien de brede keus die je nu al hebt lijkt het me inderdaad beter dat Siem en Luuk nog een toernooitje wachten...quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Hoezo, dilemma? Huntelaar, vNistelrooy en eventueel Lens als hij in de komende trainingen kan bewijzen klaar te zijn voor het grote-jongens-voetbal, anders kijken wie van Elia, Babel, Afellay het best meekomen. Ik ben dit seizoen ook redelijk gecharmeerd geraakt van De Jong (Siem & Luuk, niet Nigel), maar tis denk ik te vroeg om die al mee te nemen.
afellay schaars en bakkal heb je echt nogsteeds de illusie dat de eredivisie nog iets voorstelt. De zeeuw is de enige die het nivo aankanquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, en dat maakt het ook zo lastig, behalve dan dat je Afellay en Vd Vaart ook in het rijtje 'middenvelders' kunt plaatsen natuurlijk.
Voor de aanval zou ik de volgende spelers meenemen: Van Persie, Kuyt, Huntelaar, Nistelrooy, Elia, Robben, en als je heel eventueel nog een breekijzer nodig zou hebben, dan zie ik graag Koevermans meegaan, maar ik weet nu al dat die mening veel discussie gaat opleveren...
Wat betreft het middenveld zou ik Bommel, De Zeeuw, Sneijder, Vd Vaart, Engelaar meenemen, en de rest van de posities gaat tussen Afellay, De Jong, Schaars, en wat mij betreft Bakkal.
Dan heb je dus zowel voorin als op het middenveld 7 spelers, dus dan zit je op 14. Dan nog 3 keepers mee, en 7 verdedigers (en de verdedigers vind ik zelf het moeilijkste om in te vullen), en je hebt een selectie...
Wie er dan moeten spelen, en hoe, is dan de volgende vraag. Ik zou het bijvoorbeeld ook geen slecht idee vinden wanneer de buitenspelers niet in vorm zijn, of geblesseerd, om met 2 diepe spitsen te spelen en 1 nr. 10 (van Persie, V/d Vaart, Afellay, whatever, erachter, en tussen die 3 geef je ze dan gewoon de vrijheid om ook positioneel onderling de hele tijd te wisselen enzo... Maar goed, aanvallend hebben we dus eigenlijk zeer veel opties, want we hebben eigenlijk ieder types aanvaller en middenvelder, behalve dan wellicht de lange targetman voor de lange hoge ballen.
Daarnaast verwacht ik trouwens ook nog wel dat er nog 1-2 spelers zullen afhaken met een blessure ofzo. Dat is eigenlijk altijd wel het geval in aanloop naar ene groot toernooi, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dat ook dit keer weer het geval zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |