mark van borrel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Fuzzysham het volgende:
In de aanval van de kaart en dennis bier, op doel edwin an de bar, jaap stamkroeg in de verdediging... meer flauwe komen nu niet in me op
Gregory van der Whiskyquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Fuzzysham het volgende:
In de aanval van de kaart en dennis bier, op doel edwin an de bar, jaap stamkroeg in de verdediging... meer flauwe komen nu niet in me op
Ik zie ook liever een goed alternatief, maar kan er echt niet zo snel een bedenken...quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:24 schreef Idler het volgende:
Jongens, we kunnen toch echt niet met Gio aankomen daar. Ze lachen ons uit.
Fredje Boumaquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een goed alternatief, maar kan er echt niet zo snel een bedenken...
1 2 3 4 5 6 7 8 | ---Robben-------Sneijder---------RvP--- --------------------------------------- ----------Afellay--------Bommel-------- --------------------------------------- --Braafheid--Mathijsen--Vlaar--Ooijer-- --------------------------------------- -----------------Steek----------------- |
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo, beetje karakter er in, daar win je wedstrijden mee.
Jan Wouters speelde vroeger ook best goedquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Fredje Boumaissie alweer fit eigenlijk?
speelde erg goed voor zijn blessure.
Hoelang ligt hij eigenlijk al deruit,anderhalf jaar,echt al lang niet meer zien spelen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Fredje Boumaissie alweer fit eigenlijk?
speelde erg goed voor zijn blessure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |