mark van borrel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Fuzzysham het volgende:
In de aanval van de kaart en dennis bier, op doel edwin an de bar, jaap stamkroeg in de verdediging... meer flauwe komen nu niet in me op
Gregory van der Whiskyquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Fuzzysham het volgende:
In de aanval van de kaart en dennis bier, op doel edwin an de bar, jaap stamkroeg in de verdediging... meer flauwe komen nu niet in me op
Ik zie ook liever een goed alternatief, maar kan er echt niet zo snel een bedenken...quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:24 schreef Idler het volgende:
Jongens, we kunnen toch echt niet met Gio aankomen daar. Ze lachen ons uit.
Fredje Boumaquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een goed alternatief, maar kan er echt niet zo snel een bedenken...
1 2 3 4 5 6 7 8 | ---Robben-------Sneijder---------RvP--- --------------------------------------- ----------Afellay--------Bommel-------- --------------------------------------- --Braafheid--Mathijsen--Vlaar--Ooijer-- --------------------------------------- -----------------Steek----------------- |
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo, beetje karakter er in, daar win je wedstrijden mee.
Jan Wouters speelde vroeger ook best goedquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Fredje Boumaissie alweer fit eigenlijk?
speelde erg goed voor zijn blessure.
Hoelang ligt hij eigenlijk al deruit,anderhalf jaar,echt al lang niet meer zien spelen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Fredje Boumaissie alweer fit eigenlijk?
speelde erg goed voor zijn blessure.
afellay zorgt uitstekend voor de balans. Dit seizoen speelt hij wat verdedigender voor PSV, en hij komt er altijd voetballend uit. Heeft een betere pass dan de jong en een beter schot dan seedorf.quote:Op zondag 18 april 2010 01:00 schreef honda1990 het volgende:
[..]Afellay
Doet het idd erg goed als middenvelder die voor balans moet zorgen
Vlaar is zeker nog niet toe aan dit nivo
Braafheid idem dito
Ooijerwat een droeftoeter, heb je wellicht nog iets aan als vd. Wiel geblesseerd is.
Jij spoort niet man, een betere pass dan de Jong en een beter schot dan Seedorf.quote:Op zondag 18 april 2010 10:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
afellay zorgt uitstekend voor de balans. Dit seizoen speelt hij wat verdedigender voor PSV, en hij komt er altijd voetballend uit. Heeft een betere pass dan de jong en een beter schot dan seedorf.
En je levert snelheid in (Ooijer) en scherpte in de de duels (Vlaar). De een is zwaar over zijn top heen en Vlaar draait eindelijk een fatsoenlijk seizoen maar wel met alle respect in de eredivisie. Je mist gewoon ervaring met hem op zo een cruciale positie.quote:Met Vlaar en Ooijer heb je karakter op het veld, die winnen wedstrijden voor je. Die stralen uit dat ze willen winnen en gaan er echt voor. En dat is wat anders dan de misplaatste arrogantie van heitinga of het stille muisje van der wiel (wel een leuke bankzitter trouwens).
Alleen is Edson hopeloos uit vorm dus mischien is Pieters dan nog wel een redelijke optie.quote:Voor wat betreft de linksbackpositie heeft Nederland gewoon niet zoveel keuze. Ik vind dat edson een kans verdient, gio speelt immers al 20 jaar op die plek.
Dit dus, een beter schot dan Seedorfquote:Op zondag 18 april 2010 13:04 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Jij spoort niet man, een betere pass dan de Jong en een beter schot dan Seedorf.Beide spelers hebben zich lang en breed bewezen in de zwaarste competities en jij wilt een van die twee inruilen voor een dribbelaar die zich nog niet eens heeft bewezen op het hoogste nivo?
[..]
En je levert snelheid in (Ooijer) en scherpte in de de duels (Vlaar). De een is zwaar over zijn top heen en Vlaar draait eindelijk een fatsoenlijk seizoen maar wel met alle respect in de eredivisie. Je mist gewoon ervaring met hem op zo een cruciale positie.
[..]
Alleen is Edson hopeloos uit vorm dus mischien is Pieters dan nog wel een redelijke optie.
Dat gaat moeilijk als je bij Celtic onder contract staat.quote:Op zondag 18 april 2010 13:27 schreef DJWeisz het volgende:
Ooijer en Braafheid zouden beide niet mee moeten naar het WK, Ooijer is lachwekkend aan het worden, daarbij speelt Braafheid gewoon niet bij Bayern ..
Afellay heeft absoluut een beter schot dan Seedorf. Seedorf heeft minimaal 100x in z'n carriere een bal de tribune ingeschoten. Niets tegen in te brengenquote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dit dus, een beter schot dan SeedorfAls je nu niet aan het trollen bent dan zou ik me eerst even verdiepen in wat je aan het brallen bent.
Affelay kon 2 jaar geleden nog niet eens een bal buiten de zestien met kracht in het doel schieten.quote:Op zondag 18 april 2010 15:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Afellay heeft absoluut een beter schot dan Seedorf. Seedorf heeft minimaal 100x in z'n carriere een bal de tribune ingeschoten. Niets tegen in te brengen
Bijna goed.quote:Op zondag 18 april 2010 09:29 schreef MickSutton het volgende:
-------------------Stekelenburg------------------
----vdWiel----Heitinga----Mathijsen----Gio----
-------------deJongh-----vBommel--------------
--Kuijt-------------Sneijder-------------Robben--
----------------------vPersie----------------------
Nee, ik was Sneijder vergetenquote:Op maandag 19 april 2010 14:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zet je altid maar 10 man in het veld?
Als ik jou was zou ik een abo nemen op Sport 1, dan zie je ook eens wedstrijden op een normaal en op topniveau. Wat je hier bralt slaat nergens op (je vorige post inclusief), tenzij je alleen de samenvattingen van de eredivisie kijkt en hierop je voetbalkennis baseert.quote:Op zondag 18 april 2010 15:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Afellay heeft absoluut een beter schot dan Seedorf. Seedorf heeft minimaal 100x in z'n carriere een bal de tribune ingeschoten. Niets tegen in te brengen
Idd, hij heeft er lekker zicht opquote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een abo nemen op Sport 1, dan zie je ook eens wedstrijden op een normaal en op topniveau. Wat je hier bralt slaat nergens op (je vorige post inclusief), tenzij je alleen de samenvattingen van de eredivisie kijkt en hierop je voetbalkennis baseert.
Seedorf kan hard schieten, maar zeer zeker niet gericht. Heeft een knap waardeloos schot, en heel soms raakt ie ze een keer goed, vliegen ze er schitterend in, gaat het de halve wereld over, en denkt iedereen dat hij zo'n goed schot heeft. Nee. Als je 5-10x per wedstrijd kansloze schoten afvuurt op het vijandige doel, dan willen er een paar keer per seizoen ook wel eens ballen invliegen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dit dus, een beter schot dan SeedorfAls je nu niet aan het trollen bent dan zou ik me eerst even verdiepen in wat je aan het brallen bent.
vdVaart en Kuijt zijn inwisselbaar voor mij afhankelijk van de tegenstander. Hoewel vdVaart technisch beter is, kan Kuijt meer strijd leveren en is harder imo.quote:Op maandag 19 april 2010 14:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijna goed.
Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronkchorst
De Jong - van Bommel
Sneijder
Robben - Van Persie - Van der Vaart
quote:Op maandag 19 april 2010 17:41 schreef VitaminWater het volgende:
Ja en weet je hoe vaak Sneijder wel niet mis schiet? Die kan dus ook niet goed schieten?
Hoe harder je schiet, hoe moeilijker te sturen en hoe hoger de kans op een misser ja.
Maar het gaat om je momenten he. En vraag maar of AC Milan Seedorf wil omruilen voor Afellay. Niet dat zij verstand van voetbal hebben natuurlijk. Voor echte voetbalkennis moet je op het Fok!Forum zijn uiteraard!
Hij staat nog steeds bij Bayern onder contract, speelt op huurbasis bij Celtic.quote:Op zondag 18 april 2010 14:23 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je bij Celtic onder contract staat.
Nonsens, behalve dat Van der Vaart idd technisch veel beter is. Kuijt is harder dan Van der Vaart? Nonsens.quote:Op maandag 19 april 2010 18:41 schreef MickSutton het volgende:
[..]
vdVaart en Kuijt zijn inwisselbaar voor mij afhankelijk van de tegenstander. Hoewel vdVaart technisch beter is, kan Kuijt meer strijd leveren en is harder imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |