Nu je het zegt.. haha.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Als ie driehoekig was zou ik zeggen dat het Fido Dido is
Ook een goede, eerst doorweken en dan invriezenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef Dynd het volgende:
Stop hem in de vriezer, en als hij dan heel hard is erop gaan slaan met een hamer.
Dat zal weinig effect hebben. Je vriezer haalt niet bepaald de temperaturen van vloeibare stikstof!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef Dynd het volgende:
Stop hem in de vriezer, en als hij dan heel hard is erop gaan slaan met een hamer.
Net geprobeerd je tekst op de voorkant te schrijven, maar hij was te vet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal weinig effect hebben. Je vriezer haalt niet bepaald de temperaturen van vloeibare stikstof!
Doen we 'm even in de vriezer.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een goede, eerst doorweken en dan invriezen
Ik was hier al lang genoeg mee bezigquote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef ToT het volgende:
@ BIJNA alle foto's in de OP!
Er zijn ook foto's van hoe het boek er nu uit ziet he!
Ik heb het topic trouwens voorgedragen voor de weblog!
[BOEKVERBRANDING] Ik heb een boek van Youp van 't Hekquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik was hier al lang genoeg mee bezigWelke foto heb ik gemist dan?
Categorie Vieze Boekjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik vind nog steeds dat je 'm te koop moet aanbieden in V&A
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee die wil ik in Vraag & Aanbod zetten.
Minder kon ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Iuc het volgende:
Dit noem ik nog eens een verbetering van het origineel
[TK] ijsklontjesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee die wil ik in Vraag & Aanbod zetten.
Is me al vaak gevraagd vandaag.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Waar heb je die spatel nou vandaan?
Al 4 euro! Je hebt bijna de aanschafwaarde van het boek terug door je topic, en dan heb je het boek zelf nog steeds!quote:
Nu de koekenpan nog.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Al 4 euro! Je hebt bijna de aanschafwaarde van het boek terug door je topic, en dan heb je het boek zelf nog steeds!
NIET TE GELOVEN.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is me al vaak gevraagd vandaag.
Maar ik weet het niet meer.
Owjah, snel uit het vuilnis vissen!quote:
Maar de Germaanse...quote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef Buschetta het volgende:
Dit druist tegen alle beginselen van de joods-christelijke cultuur
Mooi boek hé?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:01 schreef alors het volgende:
Prachtig![]()
![]()
![]()
Die druk van Camera Obscura heb ik trouwens ook!
En die spatel is echt koning![]()
Gooi hem dan maar gelijk bij ut oud papierquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hij moet nog uit de vriezer...
Lijkt me HEEL erg sterk aangezien een vriezer niet zo extreem koud is, maar het valt te proberen!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:23 schreef Buschetta het volgende:
*Trouwens als hij uit de vriezer komt kan je hem in principe vergruizen met een moker
Zeker, hij staat ook zo intellectueel en tegelijk stijlvol in de boekenkastquote:
"Vlek, vlek, messteek, waterschade, spijkergat, grote vlek, iets ondefinieerbaars, CURRY, vlek!" ?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
"Vlek, vlek, messteek, waterschade, spijkergat, grote vlek, iets ondefinieerbaars, CURRY, vlek!" ?
Rietsie Piequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
"Vlek, vlek, messteek, waterschade, spijkergat, grote vlek, iets ondefinieerbaars, CURRY, vlek!" ?
Verrek, nu je het zegt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je kan er haast een liedje van maken
.
Eggg niej! Die ligt nog te chillen!quote:volgens mij heeft TS het boek weggegooid
Dat was idd zo'n beetje wat ik verwachtte!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed laten drogen, we willen er wel langer lol aan beleven he!quote:
Stiekem in een boekenwinkel in het schap neerzetten tussen de nieuwe exemplaren!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Geef hem aan een random iemand in de stad, en film hoe ze reageren.
Of of of ga met dat boek in de bieb zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt ook wel, misschien een oven dan. Om hem weer goed droog te maken na de vriezer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef ToT het volgende:
Blender kan op het laatst nog wel; da's namelijk wel heel erg definitief!We kunnen het boek nog wat langer laten lijden!
Heyyyy DA'S een goeie!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:08 schreef padlarf het volgende:
Smeer het in met honing en leg het in een mierennest
Jij snapt 'm!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef ToT het volgende:
Blender kan op het laatst nog wel; da's namelijk wel heel erg definitief!We kunnen het boek nog wat langer laten lijden!
Ik zal even kijken wat voor schoonmaakspul ik heb liggen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef ToT het volgende:
![]()
Ff in terpetine leggen, misschien weekt de drek dan wat los!
Koen de Kort!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef knep het volgende:
Wellicht een aardig geschenk voor Koen de Kort, dat zal hem tot grootse daden kunnen bewegen aanstaande zondag!
die is briljantquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:04 schreef Thomass het volgende:
Je moet ermee naar een signeersessie gaan. Kijken wat ie zegt
Dat is geen pure chloor hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:15 schreef ToT het volgende:
CHLOOR ERBIJ????WIL JE DOOD????? OP HET BALKON ERMEE!!!!!
Aftereshave / deodorant!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Ensaf het volgende:
En toch heb ik het idee dat er nog iets mist!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog een volle fles staan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:20 schreef Klonk het volgende:
Zonde van de Beerenburg, de mijne is net op, en had nog wel een slokkie gelust
Is veel werk, laat 'm hier maar kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef bokkepoot het volgende:
Sowieso alle foto's naar youp van 't hek mailen
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:04 schreef Thomass het volgende:
Je moet ermee naar een signeersessie gaan. Kijken wat ie zegt
Iemand zou hem vannacht stiekem moeten omwisselen voor een nieuw exemplaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ziet hij er ineens uit als op de 1e foto en kunnen we weer opnieuw beginnen!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iemand zou hem vannacht stiekem moeten omwisselen voor een nieuw exemplaar
Koken in een pan met water. Of in die gif mix om het proces wat te versnellen, al kan je dan misschien beter een gasmasker opzettenquote:
Haha ik zit momenteel in de USA, tof idee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:24 schreef Kinz het volgende:
Hier moet ik gewoon in gepost hebben.
Ensaf, mocht je van het boek afwillen. Stuur hem dan in de uiteindelijke staat op naar de andere kant van de wereld, met het verzoek om er een foto van te maken bij ontvangst en weer terug te sturen naar jou!![]()
In de tussentijd kunnen we hier weer leuke dingen verzinnen voor als je het boek terug hebt
Mocht je geen connecties hebben, volgens mij zitten er aardig wat actieve fokkers in de USA en Azie
Behanglijm aan de ene kant smeren en tegen de muur plakken en dan idd jouw idee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:44 schreef Iuc het volgende:
Goede niet-drogende lijm erop smeren en ophangen als vliegenvanger
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:11 schreef Orealo het volgende:
Ensaf is een held. Ik heb het Youp eens getwitterd. Kijken wat hij zegt. http://twitter.com/Bob_Bakker/status/12333109766
Jij hebt jouw brein zeker alleen om je oren uit elkaar te houden, hm?quote:# Laatste tweet. 500 is meer dan genoeg. Ga nu weer andere zinloze dingen doen. Dank voor aandacht!
3:55 PM Nov 2nd, 2009 via web
Ik heb heul zijn tweets niet gelezen, gewoon zijn username op gezocht en de link erin geblaft. Maar leuk dat je een basisschool uitdrukking zo doeltreffend weet te gebruikenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:27 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt jouw brein zeker alleen om je oren uit elkaar te houden, hm?
alleen als ie op smaak is gebracht met zout en peperquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Ensaf het volgende:
Vraagje voor de vrouwen:
Vinden jullie mijn ook aantrekkelijker nu ik een boek gebakken heb?
Je bent bijna opgeklommen naar mijn heldenlijstje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Ensaf het volgende:
Vraagje voor de vrouwen:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Ensaf het volgende:
Vraagje voor de vrouwen:
Ja!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Ensaf het volgende:
Vraagje voor de vrouwen:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef Ensaf het volgende:
Hij begint een beetje uit elkaar te vallen.
Ik laat 'm eerst maar een goed opdrogen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]Conserveren door er behanglijm of zo overheen te gieten!
Of eroverheen te fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Het boek is van Youp van 't Hek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef JoaC het volgende:
Heeft iemand al voorgesteld dat je het boek gaat lezen?
Ik herhaal de cola ook maar.
Voor mij is lezen dan juist een optie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Het boek is van Youp van 't Hek.
Lezen was nooit een optie.
Die man gaat anderhalf uur lang zeuren, en dan roepen wat een triest volkje Nederlanders wel niet zijn omdat we zoveel klagen.quote:
Een smeltend ijsblokje tussen de tieten van Karin Bloemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:53 schreef Ensaf het volgende:
En het kijken naar een smeltend ijsblokje is nog leuker dan het lezen van zijn collumns.
filmpjes.nlquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:59 schreef Ensaf het volgende:
Weet iemand een goede website waar je fillempjes online kunt zetten?
Youtubequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:59 schreef Ensaf het volgende:
.. What about Youtube?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:59 schreef Ensaf het volgende:
quote:
quote:
Dit dusquote:Op zondag 18 april 2010 10:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Rinus
had ook niet anders verwacht. Al je filmpjes gaan over zanger rinus
En toch blijven klikken!quote:Op zondag 18 april 2010 10:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Rinus
had ook niet anders verwacht. Al je filmpjes gaan over zanger rinus
hij wilde hem in het frituurvet stoppen maar hij wilde nog even wachten omdat het nog relatief nieuw wasquote:
Ja, waar blijven die van jou dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |