"Vlek, vlek, messteek, waterschade, spijkergat, grote vlek, iets ondefinieerbaars, CURRY, vlek!" ?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
"Vlek, vlek, messteek, waterschade, spijkergat, grote vlek, iets ondefinieerbaars, CURRY, vlek!" ?
Rietsie Piequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
"Vlek, vlek, messteek, waterschade, spijkergat, grote vlek, iets ondefinieerbaars, CURRY, vlek!" ?
Verrek, nu je het zegt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je kan er haast een liedje van maken
.
Eggg niej! Die ligt nog te chillen!quote:volgens mij heeft TS het boek weggegooid
Dat was idd zo'n beetje wat ik verwachtte!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed laten drogen, we willen er wel langer lol aan beleven he!quote:
Stiekem in een boekenwinkel in het schap neerzetten tussen de nieuwe exemplaren!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Geef hem aan een random iemand in de stad, en film hoe ze reageren.
Of of of ga met dat boek in de bieb zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt ook wel, misschien een oven dan. Om hem weer goed droog te maken na de vriezer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef ToT het volgende:
Blender kan op het laatst nog wel; da's namelijk wel heel erg definitief!We kunnen het boek nog wat langer laten lijden!
Heyyyy DA'S een goeie!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:08 schreef padlarf het volgende:
Smeer het in met honing en leg het in een mierennest
Jij snapt 'm!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef ToT het volgende:
Blender kan op het laatst nog wel; da's namelijk wel heel erg definitief!We kunnen het boek nog wat langer laten lijden!
Ik zal even kijken wat voor schoonmaakspul ik heb liggen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef ToT het volgende:
![]()
Ff in terpetine leggen, misschien weekt de drek dan wat los!
Koen de Kort!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef knep het volgende:
Wellicht een aardig geschenk voor Koen de Kort, dat zal hem tot grootse daden kunnen bewegen aanstaande zondag!
die is briljantquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:04 schreef Thomass het volgende:
Je moet ermee naar een signeersessie gaan. Kijken wat ie zegt
Dat is geen pure chloor hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:15 schreef ToT het volgende:
CHLOOR ERBIJ????WIL JE DOOD????? OP HET BALKON ERMEE!!!!!
Aftereshave / deodorant!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Ensaf het volgende:
En toch heb ik het idee dat er nog iets mist!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog een volle fles staan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:20 schreef Klonk het volgende:
Zonde van de Beerenburg, de mijne is net op, en had nog wel een slokkie gelust
Is veel werk, laat 'm hier maar kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef bokkepoot het volgende:
Sowieso alle foto's naar youp van 't hek mailen
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:04 schreef Thomass het volgende:
Je moet ermee naar een signeersessie gaan. Kijken wat ie zegt
Iemand zou hem vannacht stiekem moeten omwisselen voor een nieuw exemplaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ziet hij er ineens uit als op de 1e foto en kunnen we weer opnieuw beginnen!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iemand zou hem vannacht stiekem moeten omwisselen voor een nieuw exemplaar
Koken in een pan met water. Of in die gif mix om het proces wat te versnellen, al kan je dan misschien beter een gasmasker opzettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |