Haha ik zit momenteel in de USA, tof idee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:24 schreef Kinz het volgende:
Hier moet ik gewoon in gepost hebben.
Ensaf, mocht je van het boek afwillen. Stuur hem dan in de uiteindelijke staat op naar de andere kant van de wereld, met het verzoek om er een foto van te maken bij ontvangst en weer terug te sturen naar jou!![]()
In de tussentijd kunnen we hier weer leuke dingen verzinnen voor als je het boek terug hebt
Mocht je geen connecties hebben, volgens mij zitten er aardig wat actieve fokkers in de USA en Azie
Behanglijm aan de ene kant smeren en tegen de muur plakken en dan idd jouw idee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:44 schreef Iuc het volgende:
Goede niet-drogende lijm erop smeren en ophangen als vliegenvanger
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:11 schreef Orealo het volgende:
Ensaf is een held. Ik heb het Youp eens getwitterd. Kijken wat hij zegt. http://twitter.com/Bob_Bakker/status/12333109766
Jij hebt jouw brein zeker alleen om je oren uit elkaar te houden, hm?quote:# Laatste tweet. 500 is meer dan genoeg. Ga nu weer andere zinloze dingen doen. Dank voor aandacht!
3:55 PM Nov 2nd, 2009 via web
Ik heb heul zijn tweets niet gelezen, gewoon zijn username op gezocht en de link erin geblaft. Maar leuk dat je een basisschool uitdrukking zo doeltreffend weet te gebruikenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:27 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt jouw brein zeker alleen om je oren uit elkaar te houden, hm?
alleen als ie op smaak is gebracht met zout en peperquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Ensaf het volgende:
Vraagje voor de vrouwen:
Vinden jullie mijn ook aantrekkelijker nu ik een boek gebakken heb?
Je bent bijna opgeklommen naar mijn heldenlijstje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Ensaf het volgende:
Vraagje voor de vrouwen:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Ensaf het volgende:
Vraagje voor de vrouwen:
Ja!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Ensaf het volgende:
Vraagje voor de vrouwen:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef Ensaf het volgende:
Hij begint een beetje uit elkaar te vallen.
Ik laat 'm eerst maar een goed opdrogen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]Conserveren door er behanglijm of zo overheen te gieten!
Of eroverheen te fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Het boek is van Youp van 't Hek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef JoaC het volgende:
Heeft iemand al voorgesteld dat je het boek gaat lezen?
Ik herhaal de cola ook maar.
Voor mij is lezen dan juist een optie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Het boek is van Youp van 't Hek.
Lezen was nooit een optie.
Die man gaat anderhalf uur lang zeuren, en dan roepen wat een triest volkje Nederlanders wel niet zijn omdat we zoveel klagen.quote:
Een smeltend ijsblokje tussen de tieten van Karin Bloemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:53 schreef Ensaf het volgende:
En het kijken naar een smeltend ijsblokje is nog leuker dan het lezen van zijn collumns.
filmpjes.nlquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:59 schreef Ensaf het volgende:
Weet iemand een goede website waar je fillempjes online kunt zetten?
Youtubequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:59 schreef Ensaf het volgende:
.. What about Youtube?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:59 schreef Ensaf het volgende:
quote:
quote:
Dit dusquote:Op zondag 18 april 2010 10:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Rinus
had ook niet anders verwacht. Al je filmpjes gaan over zanger rinus
En toch blijven klikken!quote:Op zondag 18 april 2010 10:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Rinus
had ook niet anders verwacht. Al je filmpjes gaan over zanger rinus
hij wilde hem in het frituurvet stoppen maar hij wilde nog even wachten omdat het nog relatief nieuw wasquote:
Ja, waar blijven die van jou dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |