Categorie Vieze Boekjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik vind nog steeds dat je 'm te koop moet aanbieden in V&A
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee die wil ik in Vraag & Aanbod zetten.
Minder kon ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Iuc het volgende:
Dit noem ik nog eens een verbetering van het origineel
[TK] ijsklontjesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee die wil ik in Vraag & Aanbod zetten.
Is me al vaak gevraagd vandaag.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Waar heb je die spatel nou vandaan?
Al 4 euro! Je hebt bijna de aanschafwaarde van het boek terug door je topic, en dan heb je het boek zelf nog steeds!quote:
Nu de koekenpan nog.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Al 4 euro! Je hebt bijna de aanschafwaarde van het boek terug door je topic, en dan heb je het boek zelf nog steeds!
NIET TE GELOVEN.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is me al vaak gevraagd vandaag.
Maar ik weet het niet meer.
Owjah, snel uit het vuilnis vissen!quote:
Maar de Germaanse...quote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef Buschetta het volgende:
Dit druist tegen alle beginselen van de joods-christelijke cultuur
Mooi boek hé?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:01 schreef alors het volgende:
Prachtig![]()
![]()
![]()
Die druk van Camera Obscura heb ik trouwens ook!
En die spatel is echt koning![]()
Gooi hem dan maar gelijk bij ut oud papierquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hij moet nog uit de vriezer...
Lijkt me HEEL erg sterk aangezien een vriezer niet zo extreem koud is, maar het valt te proberen!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:23 schreef Buschetta het volgende:
*Trouwens als hij uit de vriezer komt kan je hem in principe vergruizen met een moker
Zeker, hij staat ook zo intellectueel en tegelijk stijlvol in de boekenkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |