Oeh, dat is handig. Hele weekend, zie ik! Helaas kan ik niet groot inkopen voor klussen die nog gaan komen, want heb eigenlijk geen ruimte om het op te slaan. Maar goed, die acties hebben ze toch om de zoveel tijd...quote:Op woensdag 28 april 2010 17:23 schreef Bklusser het volgende:
[..]
Gamma 15% korting op alles (met voordeelpas)
Ja, das altijd een dilemma.. de opslagruimte.. Nooit genoeg! Kun je niet nog ergens een flinke kast timmeren?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:15 schreef Beijtje het volgende:
Oeh, dat is handig. Hele weekend, zie ik! Helaas kan ik niet groot inkopen voor klussen die nog gaan komen, want heb eigenlijk geen ruimte om het op te slaan. Maar goed, die acties hebben ze toch om de zoveel tijd...
Gratieezzzz tip, schrijf op wat je bedenkt en als er dan zo'n actie is heb je altijd een lijstje paraat.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Ja, das altijd een dilemma.. de opslagruimte.. Nooit genoeg! Kun je niet nog ergens een flinke kast timmeren?
Vervelende van die acties is bij mij alleen dat ze altijd op het moment zijn dat ik net even niets nodig heb.. Of juist precies andersom
Dat heb ik nou ook altijd... Kast timmeren: dat is juist één van de dingen die moet gebeuren, haha! Maar eerst moet mijn studeerkamertje af, zodat ik daar wat spullen in kwijt kan, en dan gaat dat gebeuren!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Ja, das altijd een dilemma.. de opslagruimte.. Nooit genoeg! Kun je niet nog ergens een flinke kast timmeren?
Vervelende van die acties is bij mij alleen dat ze altijd op het moment zijn dat ik net even niets nodig heb.. Of juist precies andersom
Lijstjes, lijstjes... Er zijn kilooooo's lijstjes!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gratieezzzz tip, schrijf op wat je bedenkt en als er dan zo'n actie is heb je altijd een lijstje paraat.
Hahah ja I know.. Maar weet je wat t is.. Als ik iets nodig heb, heb ik t 9 van de 10 keer ook op dat moment nodig.. (of ik ben er zelf van overtuigd dat ik het op dat moment nodig heb omdat ik gewoon niet wil wachtenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
Gratieezzzz tip, schrijf op wat je bedenkt en als er dan zo'n actie is heb je altijd een lijstje paraat.
Moet wel bekennen dat ik gister een heel prijzige deurbel heb gehaald bij een andere bouwmarkt dan de kortings bouwmarkten omdat ik deze daar nergens kon vinden.
Dat is ook mijn probleem! Hahaha...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef rioohhh het volgende:
[..]
(of ik ben er zelf van overtuigd dat ik het op dat moment nodig heb omdat ik gewoon niet wil wachten)
Idd luxequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Opslagruimte is hier in huize Vonk eigenlijk nog nooit een probleem geweest. Ook grotere bouwmaterialen konden we in het verleden altijd wel kwijt worden. Maar wij hebben dan ook de luxe van een grote schuur en een garage.
Volgens mij is er al een linkje naar de FAQ waarin dat staat maar ga er even naar kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef AnneX het volgende:
Is het een goed idee om in het K & W klusboek te beginnen een beschrijvend advies te plaatsen voor newbies hóe en wáar men foto's kan uploaden en in een topic kan plaatsen ?
* herinnert zich het gestuntel en schaamte ooit dat het na tig keer pas goed ging.
Was nog even bezig en ondertussen de spam aan het opruimenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Markster het volgende:
Woonstijlen toegepast
waarom zit er na alleen de OP al een slotje op?
oh valsspelert, jij wilde gewoon je eigen FIPO!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was nog even bezig en ondertussen de spam aan het opruimen![]()
Hij is nu open
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:57 schreef Markster het volgende:
[..]
oh valsspelert, jij wilde gewoon je eigen FIPO!
Kittentopics? Bestaan die?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oooh wat leuk!!!
Ga je dan in F&F een kittentopic openen??
Zou ik maar meedoen met de klusactieals je tot 1e week juni kan wachten tenminste
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Kittentopics? Bestaan die?Ga meteen even kijken!
Zwart/wit, of grijs of helemaal zwart of helemaal wit met zo veel mogelijk rust (dus geen patroontjes ofzo) voor de slaapkamer, en dan 1 deel lichtdoorlatend, en 1 deel verdonkerend, zodat we ze over elkaar dicht kunnen doen, of alleen maar 1 dicht doen. En we willen geen vitrage ofzo, en iets wits of zwarts in de woonkamer, maar dan moet 't wel bij de rest passen; wit marmeren vloer, verder veel wit/chrome/zwart en wat rode accessoires.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*steekt vinger op.
Ik ben van de stofjeswat wil je? Zullen we dan wel even hier [K&W # 26] Slowchat, Feedback&FAQ => de kluszin is er weer! verder gaan?
Panelen? Zoiets als WRH heeft? (even zoeken hoor)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zwart/wit, of grijs of helemaal zwart of helemaal wit met zo veel mogelijk rust (dus geen patroontjes ofzo) voor de slaapkamer, en dan 1 deel lichtdoorlatend, en 1 deel verdonkerend, zodat we ze over elkaar dicht kunnen doen, of alleen maar 1 dicht doen. En we willen geen vitrage ofzo, en iets wits of zwarts in de woonkamer, maar dan moet 't wel bij de rest passen; wit marmeren vloer, verder veel wit/chrome/zwart en wat rode accessoires.
Hm, onduidelijk zo
Nee, vindt 'ie te veel 'lamellen-achtig', en de lamellen willen we juist vanaf. Vinden gordijnen beiden wel mooi, maar tis zó lastig om echt mooie gordijnen te vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Panelen? Zoiets als WRH heeft? (even zoeken hoor)
Weg met truttigheid, op naar modern deeltje 2
Dan 4 gordijnen per groot raam 2 donker en verduisterend en 2 lictdoorlatend?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, vindt 'ie te veel 'lamellen-achtig', en de lamellen willen we juist vanaf. Vinden gordijnen beiden wel mooi, maar tis zó lastig om echt mooie gordijnen te vinden
Das in de slaapkamer weer lastig, in de zomer hebben we de gordijnen 's nachts altijd helemaal dicht, en in de winter alleen de lichtdoorlatende dicht. Hebben nu een lelijk rolgordijn, en stoffen bruin geworden lamellen die nog van de vorige bewoner zijn geweest er voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan 4 gordijnen per groot raam 2 donker en verduisterend en 2 lictdoorlatend?
Dat had ik hiervoor en waskun je alleen maar deels over elkaar heen schuiven.
Doe dat maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een gordijnentopic openen? Ik geloof dat 'r behoefte is aan gordijnadviesEn ik neem aan dat ToT en ik niet de enigen zijn
Anders wordt het zo'n Ml-etjes reeks hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, ik?Ehm... ok
-edit- Gordijn-adviestopic
Bedankt voor de tips (van iedereen). Die platen zijn helaas niet vlak. We hebben toch maar wel rachels gebruikt. Maar het is gelukt, met heel veel schroeven en kit blijft alles nu zitten (ook voor langere tijd hoop ikquote:Op donderdag 22 april 2010 20:25 schreef Gurb het volgende:
[..]
Zijn die platen wel vlak? Dan kun je wellicht rechtstreeks de gipsplaten erop kitten, en dan ter plekke van de houten achterconstructie nog extra schroeven.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Spam met nieuw account:
Spray om een whiteboard te maken
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe, mijn vader had een aannemer ingehuurd om het toilet opnieuw te betegelen en een hangtoilet te installeren etc.
heb ik vandaag toen alle tegels er af waren sleuven getrokken in de muur (het toilet zit precies achter de lcd tv aan de muur in de woonkamer)
dus nu loopt er een electrapijpje met een inbouwdoos en een 50mm afvoerpijp door de muur, doorgetrokken naar de kast er naast
geen kabels meer naar de tv FTW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |