quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben nog nooit in Leuven geweest. Wel 1 nacht in Brussel en dat was een erg gezellige nacht.
Plaatje was eerste hit bij googlequote:Op woensdag 14 april 2010 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er met Leuven? En waarom geen plaatje van de Oude Markt?
Ik kom (waarschijnlijk) 26 mei.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef Fogel het volgende:
Vanaf vanavond ca 22u kunnen/mogen er in Noorwegen weer vluchten plaatsvinden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik kom (waarschijnlijk) 26 mei.
De ochtendvlucht vanuit AMS, dus rond het middaguur daar, en de 27e met de ochtendvlucht (quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
bliksembezoek of ook tijd om de toerist uit te hangen?
Kortom, weinig tijd om de toerist uit te hangen. Een voordeel is dat het vrij lang licht is in de avond, dus je kan dan na je vergadering nog wat rondkijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
De ochtendvlucht vanuit AMS, dus rond het middaguur daar, en de 27e met de ochtendvlucht () weer terug. Zou evt. de avondvlucht van de 25e kunnen pakken maar dan kom je ook weer pas vrij laat aan.
Maar met de avondvlucht heb ik dan wel een ochtendje vrij om toerist te spelenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kortom, weinig tijd om de toerist uit te hangen. Een voordeel is dat het vrij lang licht is in de avond, dus je kan dan na je vergadering nog wat rondkijken.
Als je de avondvlucht pakt en met de bus naar het centrum gaat ben je rond middernacht in je hotel.
De ochtendvlucht van 0610 is nooit grappig, daar zat ik eergister nog in.
Vanaf 14:00u niks meer dus, hoe snel waait zo'n wolkje over?quote:EUROCONTROL has decided that the airspace of the following countries will be closed in addition to the airspace that is allready being closed (UK):
- BELGIUM
- THE NETHERLANDS
- GERMANY
Airspace in above mentioned countries will close this afternoon from 16h00 CET
Ik hoop binnen 24 uur, mijn vlucht gaat om 14:10...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vanaf 14:00u niks meer dus, hoe snel waait zo'n wolkje over?
ach, ik zie het wel. Ik ga morgen gewoon op kantoor in Amsterdam werken, mocht de vlucht wel gaan dan ben ik in 10 minuten op Schiphol (Amsterdam-Zuid - Schiphol met de trein).quote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef flipsen het volgende:
Ik zal voor je duimen Blik, maar ik weet nog goed wat voor drama het hier was 2 jaar geleden met de vulkaanuitbarsting in Chili... Zal je de details besparen
Eigenlijk maar 1 dag, zaterdagavond begint het programma. Maar moest eigenlijk ook nog van alles regelen, aangezien ik de organisator benquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef Thetallguy het volgende:
Vervelend Blik.
Het was voor werk toch? Heb je dan niet een buffer van een aantal dagen nog gezien het weekend. Hoewel je nog maar moet afwachten of je later wel zo eenvoudig mee komt..
Lijkt me ook onzin, je kunt tickets toch niet zomaar doorverkopen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef flipsen het volgende:
Iemand ervaring met deze site: http://www.re-ticket.com/
Volgens mij is het zo goed als onmogelijk om tickets door te verkopen (in de plaats stelling), zeker als het om de goedkopere klasses gaat. Is dit een grote scam-bende of zou het echt zo makkelijk kunnen
Kon die niet met de trein?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:12 schreef xminator het volgende:
Zo nu even met de auto van NL naar London en dan gelijk weer terug. Even iemand ophalen
Tulpen en andere snijbloemen komen uit Kenia en dat begint daar een groot probleem te worden zag ik net op het nieuws, want er staan grote voorraden op de luchthaven te wachten, die ze waarschijnlijken tegen dumpprijzen naar het vasteland van Europa moeten proberen te krijgen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:07 schreef Vogue het volgende:
Bosje tulpen voor 20 cent, mango's voor 4 euro per stuk (ik noem maar wat)...
'Onze' tulpen (en ook andere bloemen) komen voor een deel uit Kenya. Daar zijn Nederlandse tuinders. Alleen zijn er hier Nederlandse veilingmeesters en exporteurs die de bloemen verhandelen aan de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:14 schreef Vogue het volgende:
Tulpen uit Kenia? Dat wist ik dan weer niet. Waar brengen wij onze tulpen heen dan?
En we waren niet eens uitgenodigdquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:24 schreef Vogue het volgende:
Ik ben vanmiddag trouwens wezen shoppen in de toko. Heb genoten van een blikje parelmelkthee, kip met sojabonen, tamarind en hoi-sin saus en als toetje een lekker stukje onvervalste Indonesische spekkoek
Nou.... een deel misschien. Er wordt ook in NL nog behoorlijk wat geteeld.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tulpen en andere snijbloemen komen uit Kenia en dat begint daar een groot probleem te worden zag ik net op het nieuws, want er staan grote voorraden op de luchthaven te wachten, die ze waarschijnlijken tegen dumpprijzen naar het vasteland van Europa moeten proberen te krijgen.
Fruit komt vooral met schepen, tenzij mensen of andere duurdere goederen die plekken in schepen gaan innemen, zal dat niet echt veel duurder worden voorlopig.
Het zorgt misschien wel weer eens voor een herbezinning van waar we onze goederen en mensen allemaal soms totaal nutteloos naartoe slepen. En die herbezinning pas dan weer mooi in de Mayakalender![]()
Ondertussen geniet ik nog maar even van de mooie zonsondergang en een lucht zonder vliegtuigsporen...
Jep, allemaal mensen die wilde mee met de boot. Mja je weet niet wat ze bij hun dragen...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:13 schreef Fogel het volgende:
Er zijn vast genoeg mensen die naar Londen willen, neem die mee
Geen plek, alleen met vervoer was er plek.quote:
Hmm, inderdaad, als je een beetje gaat zoeken op de cijfers, dan moet je wel heel erg veel onderzoek gaan doen om uit te vinden wat er waarvandaan komt. Nederland is de grootste bloemenexporteur ter wereld, maar veilt en exporteert 70% van de bloemen die uit Kenya komen, wat één van de grotere producenten van rozen is. Allemaal percentages en woorden niet heel veel of helemaal niets kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou.... een deel misschien. Er wordt ook in NL nog behoorlijk wat geteeld.
Ja maar, ik wil dat soort dingen altijd graag wetenquote:Op zondag 18 april 2010 16:04 schreef Vogue het volgende:
Mensen, ik had het over voorbeelden. Niet wat er wel en niet uit Nederland komt. Als er nog een tijd geen vliegverkeer mogelijk is dan komen er scheve verhoudingen. Maar mijn woorden zijn geheel uit de context getrokken. Laten we het maar weer over reizen gaan hebben
Ja, dat gaat nu niet meer op, omdat het overmacht is en de maatschappij al het mogelijk al gedaan heeft, maar hotels en veldbedden inmiddels vol zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 16:16 schreef Vogue het volgende:
2 weken in NYC op kosten van de luchtvaartmaatschappij is geen straf
Kun je wel zo lang zonder kerosine, ijle lucht en nieuwe FF-milesquote:Op zondag 18 april 2010 17:09 schreef Fogel het volgende:
Ik vlieg zoals het er nu uitziet pas in juli pas weer, maar dan kan ik lekker via ijsland
Ik sluit nergens uit dat ik voor die tijd ook al in een vliegtuig zit (ik kom voor juli vast nog wel in Brussel bv). En die FF miles blijven toch wel staan, ik verzamel alleen, gebruik ze vrijwel nooit.quote:Op zondag 18 april 2010 18:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kun je wel zo lang zonder kerosine, ijle lucht en nieuwe FF-miles
Oh sorry, had het nummer 172 moeten zijn?quote:Op zondag 18 april 2010 18:47 schreef Seven. het volgende:
@ TT: leugens!
quote:Op zondag 18 april 2010 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh sorry, had het nummer 172 moeten zijn?
Met Swiss, Austrian of Malev geboekt? Of toch nog een betere deal via een andere luchthaven kunnen vinden?quote:Op zondag 18 april 2010 18:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vlieg over anderhalve week. Dan zou die aswolk toch wel weggetrokken zijn?
Met Swiss en geboekt via vliegfabriek.nl.quote:Op zondag 18 april 2010 19:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met Swiss, Austrian of Malev geboekt? Of toch nog een betere deal via een andere luchthaven kunnen vinden?
En zoals ik al eerder ergens zei: je kan morgen van een trap vallen en je been breken, de luchtvaartmaatschappij kan failliet gaan of er kan een aswolk hangen... alle drie onwaarschijnlijk, maar je kan het nooit helemaal uitsluiten.
Zo, zeg dat wel. Wat een weer vandaag!quote:Op zondag 18 april 2010 12:56 schreef Blik het volgende:
Ieder nadeel heb z'n voordeel, lekker van het zonnetje genieten
Heb je een nieuwe auto gekocht?quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo, zeg dat wel. Wat een weer vandaag!
Kwam ook heel mooi uit, want ik heb vandaag meegedaan aan een evenement waarbij zieke kinderen (en hun gezinsleden) mee mochten rijden in bijzondere auto's. Da's toch een heel stuk leuker als de zon schijnt, het lekker warm is en het dak open kan.
Een meisje van 7 maakt toch geen onderscheid in een Z4, een Porsche of een MX-5. Die vindt het vooral leuk dat ze in een cabrio heeft gereden.quote:
Weekje skiën in Bariloche eraan vastplakkenquote:
Het pakket staat inmiddels hier. Alleen de borrelnootjes zijn opquote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef flipsen het volgende:
Zodat je alsnog dat nood-pakket uit Holanda mee kan nemen. Niets ontvangen, geen bericht, geen telefoon, nada noppes. KlotepostMaar gelukkig hadden mijn laatste klanten een pak stroopwafels en een fles schenkstroop voor me meegenomen
Valt toch onder reisverzekering?quote:Op zondag 18 april 2010 18:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nu niet meer op, omdat het overmacht is en de maatschappij al het mogelijk al gedaan heeft, maar hotels en veldbedden inmiddels vol zijn.
Bovendien zouden je dan dus ook nog eens onverzekerd zijn voor ziektekosten, ongevallen, diefstal vanaf dat moment. Ben je mooi de sigaar als je in het ziekenhuis belandt...quote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef Fogel het volgende:
Als mensen die geen doorlopende reisverzekering hebben gestrand zijn, hebben ze waarschijnlijk alleen voor het aantal dagen dat ze weg dachten te zijn betaald... wil dat dan zeggen dat ze vanaf hun originele terugreisdag niet meer verzekerd zijn en alles uit eigen zak moeten betalen?
En een eventuele coulanceregeling zal zijn dat je gespreid terug mag betalenquote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bovendien zouden je dan dus ook nog eens onverzekerd zijn voor ziektekosten, ongevallen, diefstal vanaf dat moment. Ben je mooi de sigaar als je in het ziekenhuis belandt...
Dat ziet er fantastisch uit! Kan niet wachten tot ik er over 2 weken ben in die regio!quote:Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef flipsen het volgende:
Ik ga eens even het Panama topic opzoeken. Grote kans dat we eind mei lekker een weekje verlaat gaan honeymoonen in Bocas del TorroEen stuk goedkoper dan BoraBora, maar als ik die plaatjes zo zie zou je het enigszins kunnen vergelijken
http://www.google.com/images?client=opera&rls=en&q=bocas+del+toro&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=WF3MS7DbNML7lwfc5cmaBg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CDIQsAQwBA
Nou, daar zou ik nog even mee wachten!quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef DutchTrain het volgende:
Dan noteer ik dit keer vliegfabriek op het lijstje met goedkope aanbieders, die geen verborgen kosten meer hebben aan het einde van het boeken.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef Fogel het volgende:
Als mensen die geen doorlopende reisverzekering hebben gestrand zijn, hebben ze waarschijnlijk alleen voor het aantal dagen dat ze weg dachten te zijn betaald... wil dat dan zeggen dat ze vanaf hun originele terugreisdag niet meer verzekerd zijn en alles uit eigen zak moeten betalen?
Ga dan maar even heel snel de voorwaarden doorploegen en kijk of je eventueel bij kan betalen...quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
* Seven. heeft geen doorlopende reisverzekering.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik alles sowieso uit eigen zak moest betalen. Ga zo gelijk doen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga dan maar even heel snel de voorwaarden doorploegen en kijk of je eventueel bij kan betalen...
quote:2.3 Als de in de polis vermelde einddatum onvoorzien en buiten de wil van verzekerde wordt overschreden blijft de verzekering van kracht tot het eerstmogelijke tijdstip van terugkeer in de woning in Nederland of België.
Vulkanen: natuurgeweld.quote:18.5.2 extra kosten van reis en verblijf in geval van overschrijden van de oorspronkelijke terugreisdatum door gedwongen oponthoud in het buitenland als gevolg van lawine, bergstorting, mist, natuurgeweld, abnormale sneeuwval en werkstaking bij de vervoersonderneming waarvan bij de terugreis gebruik wordt gemaakt
Verstandig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef Blik het volgende:
* Blik streept Vliegfabriek van het lijstje af
Nog nooit meegemaakt in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Verstandig.
Het is toch normaal dat je gewoon gelijk een ticket boekt op een database en een bevestiging krijgt? De manier van Vliegfabriek is toch niet normaal? Ik ben toch niet gek aan het worden?!
Ik wist niet dat D-reizen al zo lang op internet actief was!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:10 schreef k_man het volgende:
Het is mij één keer gebeurd dat ik te horen kreeg dat een via internet geboekte vlucht bij nader inzien eigenlijk helemaal niet meer beschikbaar was. Dat was bij D-reizen, maar dan wel 47 jaar geleden.
Neuh, daar moet 'ie dan nu toch wel overheen zijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Is die cabrio dan toch een uiting van je midlife crisis?
Ik kocht de eerste toen ik net 31 was.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Gaoxing het volgende:
Overigens reed mijn hubby al een cabrio voor 'ie 30 was.
Het was niet op z'n plek daar, dat ben ik met je eens. Maar de trieste reacties die daar op volgden, zijn wel olie op het vuur voor mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:35 schreef Individual het volgende:
Lemans: dat komt doordat je de boel komt verzieken met je politieke onzin in TRV en nogal oogkleppen ophebt als het op IJslanders aankomt.
Ik vond jouw posts eigenlijk heel wat triester dan de reacties die erop volgden. Jij verziekt een topic, niet zij.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was niet op z'n plek daar, dat ben ik met je eens. Maar de trieste reacties die daar op volgden, zijn wel olie op het vuur voor mij.
alleen maar eenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond jouw posts eigenlijk heel wat triester dan de reacties die erop volgden. Jij verziekt een topic, niet zij.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
alleen maar eensmiley, daar kan ik echt niet tegen.
Ik verziekte het trouwens niet bewust, vind het gewoon oprecht bizar dat iemand zich druk maakt om een 'ramp' in IJsland. Het is geen Haïti.
Mag ik er eenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
![]()
k-Man, jij kan het haast niet verzieken hier hoor.
Oh, maar diequote:
Nu ook een andere bestemming? Of dezelfde bestemming? Want dan zou je ook nog bij http://blueairweb.com/ en wizzair.com kunnen kijken voor wat goedkopere tickets.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga wel 2 weken later op vakantie. Mijn ticket moet natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk zijn. En niet boeken bij de vliegfabriek natuurlijk.
"Waiter, there is some ash in my soup?!!"quote:
Het was overigens geen as.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nog steeds naar Roemenië en Bugarije. En de tickets kosten dan zo'n 160 euro. Kan wel iets goedkoper met blue air of wizz air, maar dat is dan net niet handig qua dagen en tijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu ook een andere bestemming? Of dezelfde bestemming? Want dan zou je ook nog bij http://blueairweb.com/ en wizzair.com kunnen kijken voor wat goedkopere tickets.
Ook austrian is normaal gesproken via hun eigen website erg goedkoop naar het zuidoosten van Europa.
Diequote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef Vogue het volgende:
Haha K_Man in joking modeIk heb het topic niet gelezen waar Lemans het over heeft, ga ik morgen even doen. Maar ben het er wel mee eens dat
een kutsmiley is die bij mij ook wel eens frustraties oproept.
En nu ga ik slapen
Als je uit bent op een rel heb je aan mij helaas de verkeerde, meestal als ik er een nachtje over geslapen heb, is het ineens allemaal erg onbelangrijk gewordenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:49 schreef Individual het volgende:
[..]
Diewas op z'n plaats, maar de rel is inmiddels chirurgisch uit het IJsland topic gesneden en de rust is wedergekeerd.
Ach, zowel in Chili als in Argentinië zal dat weinig wenkbrauwen doen fronsenquote:Örtliche Führer
Vertaal je dat dan weer terug in het Duits, krijg je:quote:Op donderdag 22 april 2010 18:46 schreef Lemans24 het volgende:
Google Translate:
Lokale gids
Soms doen ze het best OK daar bij Google.
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 22 april 2010 16:42 schreef k_man het volgende:
Nee, reisleider. Faher is chauffeur.
Dank je, ja, alles ok, afgezien van een kort nachtje, omdat de helicopters maar (laag) rond bleven cirkelen. En een rotgevoel om de kinderen zo weer naar school te sturen. Zo ver is het allemaal niet wegquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Allerlei bomaanslagen in Bangkok. Alles goed met Gaoxing en familie?
Dit soort berichten..... echt, het lijkt me heerlijk om ze persoonlijk door elkaar te gaan rammelen. Volgens het bericht moet nu dus de premier, die nog steeds nauwelijks politie of leger heeft ingezet, worden opgepakt door de bevelhebber van de strijdkrachten, omdat de roodhemden ieder compromis afwijzen. En degene die dat vindt, is parlementslid van de partij van Thaksin, die achter dit alles zit. Dus de generaal mag volledig tegen z'n meerdere, de premier, ingaan, maar hij mag geen coup plegenquote:Pheu Thai Party MP Surapong Towijakchaikul on Friday called on Army chief General Anupong Paochinda to "do everything in his power", such as imposing the house arrest on Prime Minister Abhisit Vejjajiva, in order to resolve the political crisis.
"It is now evident about the political failure to resolve the predicament, therefore Anupong must make an urgent decision for a crisis resolution," he said, voicing anger at Abhisit related to the April 10 violence and the last night's grenade attacks at Silom.
Surapong suggested for Anupong to step in to restore normalcy but stop short of staging a coup which he said was unacceptable.
Het gaat nu eigenlijk wel weer. Ik werd donderdagavond ook ziek, en dan komen dit soort dingen altijd wat harder aan. Wel blijft het prominent aanwezig in het dagelijks leven. Gisteren ging ik met jongste naar een voorstelling op school. Gelukkig gingen we wat vroeg, want bij het binnengaan van de skytrain bleken er na 6 uur geen treinen meer te gaan, en we zaten in een van de laatsten. We hoefden maar twee stations verder, maar bij het eerste station bleef de trein -propvol- een hele tijd staan. Dan zie je mensen gaan denken: "is er verderop iets mis?".quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef flipsen het volgende:
Stertke Goaxing, lijkt me erg vervelend om in zo´n situatie te moeten leven (en inderdaad je kinderen gewoon naar school te moeten sturen).
Haha fantastisch!quote:Op zaterdag 24 april 2010 06:37 schreef Gaoxing het volgende:
Gestrande Britten op het vliegveld
Die derde foto
We kunnen nu echt schoolmeestertje spelen, DT.quote:
Kijk maar eens naar melding als je een nieuwe reactie wilt posten...quote:
23,5 gisteren hier. Al voelde het zeker niet zó warm aan.quote:Op maandag 26 april 2010 13:19 schreef Fogel het volgende:
Bijna zomer hier! Het was meer dan 10 graden gisteren, maar voor vanavond verwachten ze toch natte sneeuw
quote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef flipsen het volgende:
Voordat je reageert... wtf? Ok, ik neem even een break
Er staat niets in over websites spammenquote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef flipsen het volgende:
Voordat je reageert... wtf? Ok, ik neem even een break
Ja, hij was toch diegene met die foto's van allemaal vreemde landenquote:Op maandag 26 april 2010 20:34 schreef k_man het volgende:
Hoezo? Heeft flipsen een bepaalde website dan?
En nu van iedereen, want gepost op FOK!quote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef k_man het volgende:
Deze? Die mag. Die is uitermate TRV-gerelateerd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef Danny het volgende:
Niet als je linkt naar een SITE, maar naar een specifieke foto.
Nu is dequote:Welkom in de slowchatreeks van Travel. Je mag hier natuurlijk posten over van alles en nog wat, maar posts met een TRV-karakter hebben de voorkeur. Veel plezier!
UIO_AMS.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het was overigens geen as.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie!
Schuld van de douane.quote:Op zondag 18 april 2010 23:46 schreef DutchTrain het volgende:
Het pakket staat inmiddels hier. Alleen de borrelnootjes zijn op
FR
Het is slechts een voorkeur, dus kwartetten is ook toegestaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nu is desmiley natuurlijk weer wel op z'n plaats.
Ik wil hier gewoon ook gezellig kunnen kwartetten!
Tot de winter, denk ik.quote:Op zondag 18 april 2010 00:28 schreef Vogue het volgende:
Weet je zeker dat het geen as is
Tot wanneer sneeuwt het bij jullie Fogel?
Ja als er niemand tussendoor komt tenminste!quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is slechts een voorkeur, dus kwartetten is ook toegestaan.
Het was maar een test.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:53 schreef Bora-Bora het volgende:
Nu is desmiley natuurlijk weer wel op z'n plaats.
Ik wil hier gewoon ook gezellig kunnen kwartetten!
Dat betekent dat ik jou in Sofia en UIO in Istanbul tegen kan komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet het!
12 mei 's avonds naar Boedapest vliegen, daar een dagje blijven, dan naar Sibiu voor het jazzfestival, via Brasov naar Boekarest en dan naar Sofia en nog een dagje Plovdiv en dan 24 mei weer naar huis en de volgende dag werken.
Zou het te doen zijn?
Maar het klinkt als te doen, als je tenminste van reizen per bus houdtquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet het!
12 mei 's avonds naar Boedapest vliegen, daar een dagje blijven, dan naar Sibiu voor het jazzfestival, via Brasov naar Boekarest en dan naar Sofia en nog een dagje Plovdiv en dan 24 mei weer naar huis en de volgende dag werken.
Zou het te doen zijn?
Welke tekstquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Vogue het volgende:
Kan dat stuk tekst niet weggehaald worden? Ik vind het erg belerend overkomen.
Ik zeg bier in Sofia!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik jou in Sofia en UIO in Istanbul tegen kan komen
Ik wilde eigenlijk gaan treinen op alle stukken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar het klinkt als te doen, als je tenminste van reizen per bus houdt
Ik heb geboekt via weekendjeweg.nl. Heb ze gebeld en omdat dit een speciale prijsaanbieding of iets dergelijks (zo speciaal vond ik de bijna 60 euro niet) was kon hij niet geannuleerd worden. Ik kon het bij mijn reisverzekering proberen maar hier was ik ook niet voor gedekt helaas.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:31 schreef Fogel het volgende:
Vaak kan je hotel gewoon kosteloos annuleren als je ze belt.
Ja, we zouden donderdagochtend rond 7 uur erheen vliegen en vrijdagavond rond 10 uur weer terug. Even in rap tempo een keer naar Berlijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:57 schreef k_man het volgende:
Met aanstaande donderdag bedoel je morgen? Eén nacht?
pff, ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken. Maar moet met een cheap airline bereikbaar zijn vanuit schiphol, eindhoven, dusseldorf. Qua bezienswaardigheden maakt niet zoveel uit, zolang er maar iets te doen is.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef Fogel het volgende:
Wat wil je zien en hoeveel wil je maximaal kwijt zijn?
Zelf zat ik voor binnenkort aan Bremen te denken, kun je prima goedkoop met de trein doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor een leuke weekendtrip met vrienden? Moet wat leuks te doen zijn qua bezienswaardigheden en 's avonds moet er gestapt kunnen worden.
Nou, eh, Berlijn? Als je snel beslist heb je de eerste nacht gratis.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor een leuke weekendtrip met vrienden? Moet wat leuks te doen zijn qua bezienswaardigheden en 's avonds moet er gestapt kunnen worden.
Gao begint allergisch te worden voor het geluid van helicopters (dat betekent problemen, over het algemeen; gisteren weer gewonden en een dode, maar hier redelijk ver vandaan), maar verder gaat het best goedquote:
Geen geruchten nog?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef flipsen het volgende:
It wasn´t me... http://www.nu.nl/buitenla(...)ermoordt-piloot.html(en ook een NL vriend van me die hier woont niet)
Niet iemand die er (full-time) woont?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef flipsen het volgende:
Geruchten genoeg, maar wat heb je aan geruchten? Nog niet bekend wie de Nederlandse toerist was. De piloot was een bekend en geliefd persoon hier, laat een vrouw en een kind van 5 na
Alwéér??!! Ik ga binnenkort nog een ban oplopen door jou!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was maar een test.
En kwartetten levert gewoon een note op.
Hierzo!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef Gaoxing het volgende:
He BB! Ik vroeg me al af waar je was!
Volgens de laatste planning ben ik tot 19 mei in Sofia.quote:
Wow! Jij bent aan het plannen!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgens de laatste planning ben ik tot 19 mei in Sofia.
Dus dat biertje blijft staan tot Gdynia
In dit geval noodzakelijk, omdat ik met 3 anderen ga, waarvan de helft ook nog een eigen reisplan en reiswensn heeft. Naast Sofia zijn er ook nog stops in Tirana, Durres, Pogradec, Ohrid, Skopje en Istanbulquote:
Brons(tig).quote:Op maandag 3 mei 2010 09:54 schreef Fogel het volgende:
Kan ik me zo niet herinneren, maar aan het gepolijstte koper te zien is ze vaak onzedelijk bevoeld
OK, OK, er zit ook tin bijquote:
Paar weken terug de ANWB-route door de Bollenstreek gereden. Was ook wel leuk. Soms rook ik de bollenvelden eerder dan dat ik ze zag.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:42 schreef Lemans24 het volgende:
Koninginnedag was een beetje een triest gebeuren hier, net alsof iedereen de avond ervoor zeiknat was geregend.
15 km door de bollenvelden wandelen op zaterdag was echter wel fantastisch!
Met een 'Nederand --> Overal' in Skyscanner komt de bestemming Doncaster-Sheffield als goedkoopste uit de bus: ¤ 88,- met Easyjet op hele schappelijke tijden.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef k_man het volgende:
nog iemand een idioot goedkope lastminute tegen gekomen voor Hemelvaart donderdag t/m zondag?
Hé, dat klinkt bekend voor het Iberisch schiereiland. Regelmatig gehad dat wedstrijden vervroegd werden.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Thetallguy het volgende:
Zou woensdag naar Valencia gaan voor een voetbalwedstrijdje. Komt een vriend er vanochtend achter dat de wedstrijd opeens een dag vervroegd is
Ticket en hotel maar snel gewijzigd en nu gaan we morgen al, maar anders hadden we daar dus voor een leeg stadion gestaan een dag te laat
Hoewel bij een stadion aankomen in de veronderstelling dat de wedstrijd dan is mij ook wel grappig lijktquote:Op maandag 3 mei 2010 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, dat klinkt bekend voor het Iberisch schiereiland. Regelmatig gehad dat wedstrijden vervroegd werden.
Weekend van 15/16 mei is de laatste speelronde in Bulgarije, Roemeense competitie eindigt het weekend daarna, 22 mei. Als ik het zo snel goed gezien hebquote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog ideën voor sportwedstrijden die ik kan bezoeken in Roemenië en/of Bulgarije? Ik vrees dat het voetbalseizoen is afgelopen over een paar weken.
Ah, dan zou ik in Roemenië nog een wedstrijd mee kunnen pikken. Enig idee waar ik een speelschema zou kunnen vinden?! Heb gister al wat gezocht, maar kwam nou niet echt een site tegen waar ik iets mee kon.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Weekend van 15/16 mei is de laatste speelronde in Bulgarije, Roemeense competitie eindigt het weekend daarna, 22 mei. Als ik het zo snel goed gezien heb
http://data2.7m.cn/matches_data/196/en/index.shtmlquote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, dan zou ik in Roemenië nog een wedstrijd mee kunnen pikken. Enig idee waar ik een speelschema zou kunnen vinden?! Heb gister al wat gezocht, maar kwam nou niet echt een site tegen waar ik iets mee kon.
Heeft hij het filmpje gemaakt of speelt hj erin mee? En zo ja, wie is het dan, want ik zie veel verschillende mensen.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TV debuut van een (voetbal) vriend van mij
Het is hier ook kloteweer.... Al 2 dagen aan één stuk regen en wind, het lijkt wel herfst. Ik zag net op het nieuws dat het in Noord Spanje ook hevig gesneeuwd hadquote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt hier inmiddels alweer zo'n 3 dagen, en de sneeuw blijft zelfs liggen... ben benieuwd hoe lang dit doorgaat (zolang het sneeuwt heb ik in ieder geval geen last van berkenpollen)
Die gozer met dat foute jasje, fout accent en fout kapsel die het het met een Doncaster accent heeft over de film en teater. Die jongen waar hij het tegen over heeft ken ik ook een beetjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:16 schreef Vogue het volgende:
[..]
Heeft hij het filmpje gemaakt of speelt hj erin mee? En zo ja, wie is het dan, want ik zie veel verschillende mensen.
waar zit je in Panama Cityquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:29 schreef Individual het volgende:
Panama City is tof! Het regent nu en zit op het overdekte terras van m'n hostel en heb net m'n werk af voor vandaag. Het is een privereis, maar ik moet wel wat werk doen hier en daarom heb ik voor het eerst mijn netboekje mee.
Had niet verwacht dat Panama City op Dubai lijkt! Wat veel hoge gebouwen zeg en de helft ervan nog in aanbouw. Morgen een dagtripje naar de Atlantische kant van het land.
Waar ergens in Noorwegen zit je ook al weer?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt hier inmiddels alweer zo'n 3 dagen, en de sneeuw blijft zelfs liggen... ben benieuwd hoe lang dit doorgaat (zolang het sneeuwt heb ik in ieder geval geen last van berkenpollen)
Ik zal zo thuis even kijken, hier op mijn werk is Youtube geblokkeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die gozer met dat foute jasje, fout accent en fout kapsel die het het met een Doncaster accent heeft over de film en teater. Die jongen waar hij het tegen over heeft ken ik ook een beetje
Ik heb het vorige keer gemist, maar is het die Limburgse zender of die dance zender?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Vogue het volgende:
Ik zit ook op mijn bureaustoel, over Argentinië gesproken, ben nu in onderhandeling met een nieuwe distributeur daar, en ze komen zoooooooveel professioneler over dan mijn huidige, dat ik zin heb om NU in het vliegtuig te stappen en ze een hug te gevenAls ze waarmaken wat ze zeggen gaan mijn sales daar 1000% omhoog. En het klinkt allemaal erg logisch wat ze zeggen, dus ik heb goede hoop!
Verder belde radio Decibel me weer vanochtend, ze willen me komende dinsdag weer in de uitzending hebben 's ochtends, nu allemaal luisteren he
Het is de dance-zender: www.decibel.nl en het gaat om de dagstart show. Ik weet alleen niet hoe laat ze gaan bellen, zal wel een uurtje of half 9, 9 uur zijn. Ik moet ze nog even mailen en dan zal ik het gelijk vragen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer gemist, maar is het die Limburgse zender of die dance zender?
Trondheim. En het sneeuwt weer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waar ergens in Noorwegen zit je ook al weer?
(oh, dit lijkt de 'waar zit je' - fase te zijn, ik had Blik z'n post nog niet eens gelezen...)
In Bilbao ook, nu kan je helaas niet in je uppie patsenquote:
Volgende week ga ik in Albanië in een trein zitten. Dat is pas saai.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:26 schreef k_man het volgende:
Soms ben ik zo jaloers op dat intense leven dat jij leidt...
Ik ben ook gewoon thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |