Hierzo!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef Gaoxing het volgende:
He BB! Ik vroeg me al af waar je was!
Volgens de laatste planning ben ik tot 19 mei in Sofia.quote:
Wow! Jij bent aan het plannen!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgens de laatste planning ben ik tot 19 mei in Sofia.
Dus dat biertje blijft staan tot Gdynia
In dit geval noodzakelijk, omdat ik met 3 anderen ga, waarvan de helft ook nog een eigen reisplan en reiswensn heeft. Naast Sofia zijn er ook nog stops in Tirana, Durres, Pogradec, Ohrid, Skopje en Istanbulquote:
Brons(tig).quote:Op maandag 3 mei 2010 09:54 schreef Fogel het volgende:
Kan ik me zo niet herinneren, maar aan het gepolijstte koper te zien is ze vaak onzedelijk bevoeld
OK, OK, er zit ook tin bijquote:
Paar weken terug de ANWB-route door de Bollenstreek gereden. Was ook wel leuk. Soms rook ik de bollenvelden eerder dan dat ik ze zag.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:42 schreef Lemans24 het volgende:
Koninginnedag was een beetje een triest gebeuren hier, net alsof iedereen de avond ervoor zeiknat was geregend.
15 km door de bollenvelden wandelen op zaterdag was echter wel fantastisch!
Met een 'Nederand --> Overal' in Skyscanner komt de bestemming Doncaster-Sheffield als goedkoopste uit de bus: ¤ 88,- met Easyjet op hele schappelijke tijden.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef k_man het volgende:
nog iemand een idioot goedkope lastminute tegen gekomen voor Hemelvaart donderdag t/m zondag?
Hé, dat klinkt bekend voor het Iberisch schiereiland. Regelmatig gehad dat wedstrijden vervroegd werden.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Thetallguy het volgende:
Zou woensdag naar Valencia gaan voor een voetbalwedstrijdje. Komt een vriend er vanochtend achter dat de wedstrijd opeens een dag vervroegd is
Ticket en hotel maar snel gewijzigd en nu gaan we morgen al, maar anders hadden we daar dus voor een leeg stadion gestaan een dag te laat
Hoewel bij een stadion aankomen in de veronderstelling dat de wedstrijd dan is mij ook wel grappig lijktquote:Op maandag 3 mei 2010 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, dat klinkt bekend voor het Iberisch schiereiland. Regelmatig gehad dat wedstrijden vervroegd werden.
Weekend van 15/16 mei is de laatste speelronde in Bulgarije, Roemeense competitie eindigt het weekend daarna, 22 mei. Als ik het zo snel goed gezien hebquote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog ideën voor sportwedstrijden die ik kan bezoeken in Roemenië en/of Bulgarije? Ik vrees dat het voetbalseizoen is afgelopen over een paar weken.
Ah, dan zou ik in Roemenië nog een wedstrijd mee kunnen pikken. Enig idee waar ik een speelschema zou kunnen vinden?! Heb gister al wat gezocht, maar kwam nou niet echt een site tegen waar ik iets mee kon.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Weekend van 15/16 mei is de laatste speelronde in Bulgarije, Roemeense competitie eindigt het weekend daarna, 22 mei. Als ik het zo snel goed gezien heb
http://data2.7m.cn/matches_data/196/en/index.shtmlquote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, dan zou ik in Roemenië nog een wedstrijd mee kunnen pikken. Enig idee waar ik een speelschema zou kunnen vinden?! Heb gister al wat gezocht, maar kwam nou niet echt een site tegen waar ik iets mee kon.
Heeft hij het filmpje gemaakt of speelt hj erin mee? En zo ja, wie is het dan, want ik zie veel verschillende mensen.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TV debuut van een (voetbal) vriend van mij
Het is hier ook kloteweer.... Al 2 dagen aan één stuk regen en wind, het lijkt wel herfst. Ik zag net op het nieuws dat het in Noord Spanje ook hevig gesneeuwd hadquote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt hier inmiddels alweer zo'n 3 dagen, en de sneeuw blijft zelfs liggen... ben benieuwd hoe lang dit doorgaat (zolang het sneeuwt heb ik in ieder geval geen last van berkenpollen)
Die gozer met dat foute jasje, fout accent en fout kapsel die het het met een Doncaster accent heeft over de film en teater. Die jongen waar hij het tegen over heeft ken ik ook een beetjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:16 schreef Vogue het volgende:
[..]
Heeft hij het filmpje gemaakt of speelt hj erin mee? En zo ja, wie is het dan, want ik zie veel verschillende mensen.
waar zit je in Panama Cityquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:29 schreef Individual het volgende:
Panama City is tof! Het regent nu en zit op het overdekte terras van m'n hostel en heb net m'n werk af voor vandaag. Het is een privereis, maar ik moet wel wat werk doen hier en daarom heb ik voor het eerst mijn netboekje mee.
Had niet verwacht dat Panama City op Dubai lijkt! Wat veel hoge gebouwen zeg en de helft ervan nog in aanbouw. Morgen een dagtripje naar de Atlantische kant van het land.
Waar ergens in Noorwegen zit je ook al weer?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt hier inmiddels alweer zo'n 3 dagen, en de sneeuw blijft zelfs liggen... ben benieuwd hoe lang dit doorgaat (zolang het sneeuwt heb ik in ieder geval geen last van berkenpollen)
Ik zal zo thuis even kijken, hier op mijn werk is Youtube geblokkeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die gozer met dat foute jasje, fout accent en fout kapsel die het het met een Doncaster accent heeft over de film en teater. Die jongen waar hij het tegen over heeft ken ik ook een beetje
Ik heb het vorige keer gemist, maar is het die Limburgse zender of die dance zender?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef Vogue het volgende:
Ik zit ook op mijn bureaustoel, over Argentinië gesproken, ben nu in onderhandeling met een nieuwe distributeur daar, en ze komen zoooooooveel professioneler over dan mijn huidige, dat ik zin heb om NU in het vliegtuig te stappen en ze een hug te gevenAls ze waarmaken wat ze zeggen gaan mijn sales daar 1000% omhoog. En het klinkt allemaal erg logisch wat ze zeggen, dus ik heb goede hoop!
Verder belde radio Decibel me weer vanochtend, ze willen me komende dinsdag weer in de uitzending hebben 's ochtends, nu allemaal luisteren he
Het is de dance-zender: www.decibel.nl en het gaat om de dagstart show. Ik weet alleen niet hoe laat ze gaan bellen, zal wel een uurtje of half 9, 9 uur zijn. Ik moet ze nog even mailen en dan zal ik het gelijk vragen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer gemist, maar is het die Limburgse zender of die dance zender?
Trondheim. En het sneeuwt weer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waar ergens in Noorwegen zit je ook al weer?
(oh, dit lijkt de 'waar zit je' - fase te zijn, ik had Blik z'n post nog niet eens gelezen...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |