Nu is dequote:Welkom in de slowchatreeks van Travel. Je mag hier natuurlijk posten over van alles en nog wat, maar posts met een TRV-karakter hebben de voorkeur. Veel plezier!
UIO_AMS.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het was overigens geen as.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie!
Schuld van de douane.quote:Op zondag 18 april 2010 23:46 schreef DutchTrain het volgende:
Het pakket staat inmiddels hier. Alleen de borrelnootjes zijn op
FR
Het is slechts een voorkeur, dus kwartetten is ook toegestaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nu is desmiley natuurlijk weer wel op z'n plaats.
Ik wil hier gewoon ook gezellig kunnen kwartetten!
Tot de winter, denk ik.quote:Op zondag 18 april 2010 00:28 schreef Vogue het volgende:
Weet je zeker dat het geen as is
Tot wanneer sneeuwt het bij jullie Fogel?
Ja als er niemand tussendoor komt tenminste!quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is slechts een voorkeur, dus kwartetten is ook toegestaan.
Het was maar een test.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:53 schreef Bora-Bora het volgende:
Nu is desmiley natuurlijk weer wel op z'n plaats.
Ik wil hier gewoon ook gezellig kunnen kwartetten!
Dat betekent dat ik jou in Sofia en UIO in Istanbul tegen kan komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet het!
12 mei 's avonds naar Boedapest vliegen, daar een dagje blijven, dan naar Sibiu voor het jazzfestival, via Brasov naar Boekarest en dan naar Sofia en nog een dagje Plovdiv en dan 24 mei weer naar huis en de volgende dag werken.
Zou het te doen zijn?
Maar het klinkt als te doen, als je tenminste van reizen per bus houdtquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet het!
12 mei 's avonds naar Boedapest vliegen, daar een dagje blijven, dan naar Sibiu voor het jazzfestival, via Brasov naar Boekarest en dan naar Sofia en nog een dagje Plovdiv en dan 24 mei weer naar huis en de volgende dag werken.
Zou het te doen zijn?
Welke tekstquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Vogue het volgende:
Kan dat stuk tekst niet weggehaald worden? Ik vind het erg belerend overkomen.
Ik zeg bier in Sofia!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik jou in Sofia en UIO in Istanbul tegen kan komen
Ik wilde eigenlijk gaan treinen op alle stukken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar het klinkt als te doen, als je tenminste van reizen per bus houdt
Ik heb geboekt via weekendjeweg.nl. Heb ze gebeld en omdat dit een speciale prijsaanbieding of iets dergelijks (zo speciaal vond ik de bijna 60 euro niet) was kon hij niet geannuleerd worden. Ik kon het bij mijn reisverzekering proberen maar hier was ik ook niet voor gedekt helaas.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:31 schreef Fogel het volgende:
Vaak kan je hotel gewoon kosteloos annuleren als je ze belt.
Ja, we zouden donderdagochtend rond 7 uur erheen vliegen en vrijdagavond rond 10 uur weer terug. Even in rap tempo een keer naar Berlijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:57 schreef k_man het volgende:
Met aanstaande donderdag bedoel je morgen? Eén nacht?
pff, ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken. Maar moet met een cheap airline bereikbaar zijn vanuit schiphol, eindhoven, dusseldorf. Qua bezienswaardigheden maakt niet zoveel uit, zolang er maar iets te doen is.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef Fogel het volgende:
Wat wil je zien en hoeveel wil je maximaal kwijt zijn?
Zelf zat ik voor binnenkort aan Bremen te denken, kun je prima goedkoop met de trein doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor een leuke weekendtrip met vrienden? Moet wat leuks te doen zijn qua bezienswaardigheden en 's avonds moet er gestapt kunnen worden.
Nou, eh, Berlijn? Als je snel beslist heb je de eerste nacht gratis.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor een leuke weekendtrip met vrienden? Moet wat leuks te doen zijn qua bezienswaardigheden en 's avonds moet er gestapt kunnen worden.
Gao begint allergisch te worden voor het geluid van helicopters (dat betekent problemen, over het algemeen; gisteren weer gewonden en een dode, maar hier redelijk ver vandaan), maar verder gaat het best goedquote:
Geen geruchten nog?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef flipsen het volgende:
It wasn´t me... http://www.nu.nl/buitenla(...)ermoordt-piloot.html(en ook een NL vriend van me die hier woont niet)
Niet iemand die er (full-time) woont?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef flipsen het volgende:
Geruchten genoeg, maar wat heb je aan geruchten? Nog niet bekend wie de Nederlandse toerist was. De piloot was een bekend en geliefd persoon hier, laat een vrouw en een kind van 5 na
Alwéér??!! Ik ga binnenkort nog een ban oplopen door jou!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was maar een test.
En kwartetten levert gewoon een note op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |