Het pakket staat inmiddels hier. Alleen de borrelnootjes zijn opquote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef flipsen het volgende:
Zodat je alsnog dat nood-pakket uit Holanda mee kan nemen. Niets ontvangen, geen bericht, geen telefoon, nada noppes. KlotepostMaar gelukkig hadden mijn laatste klanten een pak stroopwafels en een fles schenkstroop voor me meegenomen
Valt toch onder reisverzekering?quote:Op zondag 18 april 2010 18:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nu niet meer op, omdat het overmacht is en de maatschappij al het mogelijk al gedaan heeft, maar hotels en veldbedden inmiddels vol zijn.
Bovendien zouden je dan dus ook nog eens onverzekerd zijn voor ziektekosten, ongevallen, diefstal vanaf dat moment. Ben je mooi de sigaar als je in het ziekenhuis belandt...quote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef Fogel het volgende:
Als mensen die geen doorlopende reisverzekering hebben gestrand zijn, hebben ze waarschijnlijk alleen voor het aantal dagen dat ze weg dachten te zijn betaald... wil dat dan zeggen dat ze vanaf hun originele terugreisdag niet meer verzekerd zijn en alles uit eigen zak moeten betalen?
En een eventuele coulanceregeling zal zijn dat je gespreid terug mag betalenquote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bovendien zouden je dan dus ook nog eens onverzekerd zijn voor ziektekosten, ongevallen, diefstal vanaf dat moment. Ben je mooi de sigaar als je in het ziekenhuis belandt...
Dat ziet er fantastisch uit! Kan niet wachten tot ik er over 2 weken ben in die regio!quote:Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef flipsen het volgende:
Ik ga eens even het Panama topic opzoeken. Grote kans dat we eind mei lekker een weekje verlaat gaan honeymoonen in Bocas del TorroEen stuk goedkoper dan BoraBora, maar als ik die plaatjes zo zie zou je het enigszins kunnen vergelijken
http://www.google.com/images?client=opera&rls=en&q=bocas+del+toro&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=WF3MS7DbNML7lwfc5cmaBg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CDIQsAQwBA
Nou, daar zou ik nog even mee wachten!quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef DutchTrain het volgende:
Dan noteer ik dit keer vliegfabriek op het lijstje met goedkope aanbieders, die geen verborgen kosten meer hebben aan het einde van het boeken.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef Fogel het volgende:
Als mensen die geen doorlopende reisverzekering hebben gestrand zijn, hebben ze waarschijnlijk alleen voor het aantal dagen dat ze weg dachten te zijn betaald... wil dat dan zeggen dat ze vanaf hun originele terugreisdag niet meer verzekerd zijn en alles uit eigen zak moeten betalen?
Ga dan maar even heel snel de voorwaarden doorploegen en kijk of je eventueel bij kan betalen...quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
* Seven. heeft geen doorlopende reisverzekering.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik alles sowieso uit eigen zak moest betalen. Ga zo gelijk doen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga dan maar even heel snel de voorwaarden doorploegen en kijk of je eventueel bij kan betalen...
quote:2.3 Als de in de polis vermelde einddatum onvoorzien en buiten de wil van verzekerde wordt overschreden blijft de verzekering van kracht tot het eerstmogelijke tijdstip van terugkeer in de woning in Nederland of België.
Vulkanen: natuurgeweld.quote:18.5.2 extra kosten van reis en verblijf in geval van overschrijden van de oorspronkelijke terugreisdatum door gedwongen oponthoud in het buitenland als gevolg van lawine, bergstorting, mist, natuurgeweld, abnormale sneeuwval en werkstaking bij de vervoersonderneming waarvan bij de terugreis gebruik wordt gemaakt
Verstandig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef Blik het volgende:
* Blik streept Vliegfabriek van het lijstje af
Nog nooit meegemaakt in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Verstandig.
Het is toch normaal dat je gewoon gelijk een ticket boekt op een database en een bevestiging krijgt? De manier van Vliegfabriek is toch niet normaal? Ik ben toch niet gek aan het worden?!
Ik wist niet dat D-reizen al zo lang op internet actief was!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:10 schreef k_man het volgende:
Het is mij één keer gebeurd dat ik te horen kreeg dat een via internet geboekte vlucht bij nader inzien eigenlijk helemaal niet meer beschikbaar was. Dat was bij D-reizen, maar dan wel 47 jaar geleden.
Neuh, daar moet 'ie dan nu toch wel overheen zijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Is die cabrio dan toch een uiting van je midlife crisis?
Ik kocht de eerste toen ik net 31 was.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Gaoxing het volgende:
Overigens reed mijn hubby al een cabrio voor 'ie 30 was.
Het was niet op z'n plek daar, dat ben ik met je eens. Maar de trieste reacties die daar op volgden, zijn wel olie op het vuur voor mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:35 schreef Individual het volgende:
Lemans: dat komt doordat je de boel komt verzieken met je politieke onzin in TRV en nogal oogkleppen ophebt als het op IJslanders aankomt.
Ik vond jouw posts eigenlijk heel wat triester dan de reacties die erop volgden. Jij verziekt een topic, niet zij.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was niet op z'n plek daar, dat ben ik met je eens. Maar de trieste reacties die daar op volgden, zijn wel olie op het vuur voor mij.
alleen maar eenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond jouw posts eigenlijk heel wat triester dan de reacties die erop volgden. Jij verziekt een topic, niet zij.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
alleen maar eensmiley, daar kan ik echt niet tegen.
Ik verziekte het trouwens niet bewust, vind het gewoon oprecht bizar dat iemand zich druk maakt om een 'ramp' in IJsland. Het is geen Haïti.
Mag ik er eenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
![]()
k-Man, jij kan het haast niet verzieken hier hoor.
Oh, maar diequote:
Nu ook een andere bestemming? Of dezelfde bestemming? Want dan zou je ook nog bij http://blueairweb.com/ en wizzair.com kunnen kijken voor wat goedkopere tickets.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga wel 2 weken later op vakantie. Mijn ticket moet natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk zijn. En niet boeken bij de vliegfabriek natuurlijk.
"Waiter, there is some ash in my soup?!!"quote:
Het was overigens geen as.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nog steeds naar Roemenië en Bugarije. En de tickets kosten dan zo'n 160 euro. Kan wel iets goedkoper met blue air of wizz air, maar dat is dan net niet handig qua dagen en tijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu ook een andere bestemming? Of dezelfde bestemming? Want dan zou je ook nog bij http://blueairweb.com/ en wizzair.com kunnen kijken voor wat goedkopere tickets.
Ook austrian is normaal gesproken via hun eigen website erg goedkoop naar het zuidoosten van Europa.
Diequote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef Vogue het volgende:
Haha K_Man in joking modeIk heb het topic niet gelezen waar Lemans het over heeft, ga ik morgen even doen. Maar ben het er wel mee eens dat
een kutsmiley is die bij mij ook wel eens frustraties oproept.
En nu ga ik slapen
Als je uit bent op een rel heb je aan mij helaas de verkeerde, meestal als ik er een nachtje over geslapen heb, is het ineens allemaal erg onbelangrijk gewordenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:49 schreef Individual het volgende:
[..]
Diewas op z'n plaats, maar de rel is inmiddels chirurgisch uit het IJsland topic gesneden en de rust is wedergekeerd.
Ach, zowel in Chili als in Argentinië zal dat weinig wenkbrauwen doen fronsenquote:Örtliche Führer
Vertaal je dat dan weer terug in het Duits, krijg je:quote:Op donderdag 22 april 2010 18:46 schreef Lemans24 het volgende:
Google Translate:
Lokale gids
Soms doen ze het best OK daar bij Google.
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 22 april 2010 16:42 schreef k_man het volgende:
Nee, reisleider. Faher is chauffeur.
Dank je, ja, alles ok, afgezien van een kort nachtje, omdat de helicopters maar (laag) rond bleven cirkelen. En een rotgevoel om de kinderen zo weer naar school te sturen. Zo ver is het allemaal niet wegquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Allerlei bomaanslagen in Bangkok. Alles goed met Gaoxing en familie?
Dit soort berichten..... echt, het lijkt me heerlijk om ze persoonlijk door elkaar te gaan rammelen. Volgens het bericht moet nu dus de premier, die nog steeds nauwelijks politie of leger heeft ingezet, worden opgepakt door de bevelhebber van de strijdkrachten, omdat de roodhemden ieder compromis afwijzen. En degene die dat vindt, is parlementslid van de partij van Thaksin, die achter dit alles zit. Dus de generaal mag volledig tegen z'n meerdere, de premier, ingaan, maar hij mag geen coup plegenquote:Pheu Thai Party MP Surapong Towijakchaikul on Friday called on Army chief General Anupong Paochinda to "do everything in his power", such as imposing the house arrest on Prime Minister Abhisit Vejjajiva, in order to resolve the political crisis.
"It is now evident about the political failure to resolve the predicament, therefore Anupong must make an urgent decision for a crisis resolution," he said, voicing anger at Abhisit related to the April 10 violence and the last night's grenade attacks at Silom.
Surapong suggested for Anupong to step in to restore normalcy but stop short of staging a coup which he said was unacceptable.
Het gaat nu eigenlijk wel weer. Ik werd donderdagavond ook ziek, en dan komen dit soort dingen altijd wat harder aan. Wel blijft het prominent aanwezig in het dagelijks leven. Gisteren ging ik met jongste naar een voorstelling op school. Gelukkig gingen we wat vroeg, want bij het binnengaan van de skytrain bleken er na 6 uur geen treinen meer te gaan, en we zaten in een van de laatsten. We hoefden maar twee stations verder, maar bij het eerste station bleef de trein -propvol- een hele tijd staan. Dan zie je mensen gaan denken: "is er verderop iets mis?".quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef flipsen het volgende:
Stertke Goaxing, lijkt me erg vervelend om in zo´n situatie te moeten leven (en inderdaad je kinderen gewoon naar school te moeten sturen).
Haha fantastisch!quote:Op zaterdag 24 april 2010 06:37 schreef Gaoxing het volgende:
Gestrande Britten op het vliegveld
Die derde foto
We kunnen nu echt schoolmeestertje spelen, DT.quote:
Kijk maar eens naar melding als je een nieuwe reactie wilt posten...quote:
23,5 gisteren hier. Al voelde het zeker niet zó warm aan.quote:Op maandag 26 april 2010 13:19 schreef Fogel het volgende:
Bijna zomer hier! Het was meer dan 10 graden gisteren, maar voor vanavond verwachten ze toch natte sneeuw
quote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef flipsen het volgende:
Voordat je reageert... wtf? Ok, ik neem even een break
Er staat niets in over websites spammenquote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef flipsen het volgende:
Voordat je reageert... wtf? Ok, ik neem even een break
Ja, hij was toch diegene met die foto's van allemaal vreemde landenquote:Op maandag 26 april 2010 20:34 schreef k_man het volgende:
Hoezo? Heeft flipsen een bepaalde website dan?
En nu van iedereen, want gepost op FOK!quote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef k_man het volgende:
Deze? Die mag. Die is uitermate TRV-gerelateerd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef Danny het volgende:
Niet als je linkt naar een SITE, maar naar een specifieke foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |