quote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik kom (waarschijnlijk) 26 mei.
De ochtendvlucht vanuit AMS, dus rond het middaguur daar, en de 27e met de ochtendvlucht (quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
bliksembezoek of ook tijd om de toerist uit te hangen?
Kortom, weinig tijd om de toerist uit te hangen. Een voordeel is dat het vrij lang licht is in de avond, dus je kan dan na je vergadering nog wat rondkijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
De ochtendvlucht vanuit AMS, dus rond het middaguur daar, en de 27e met de ochtendvlucht () weer terug. Zou evt. de avondvlucht van de 25e kunnen pakken maar dan kom je ook weer pas vrij laat aan.
Maar met de avondvlucht heb ik dan wel een ochtendje vrij om toerist te spelenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kortom, weinig tijd om de toerist uit te hangen. Een voordeel is dat het vrij lang licht is in de avond, dus je kan dan na je vergadering nog wat rondkijken.
Als je de avondvlucht pakt en met de bus naar het centrum gaat ben je rond middernacht in je hotel.
De ochtendvlucht van 0610 is nooit grappig, daar zat ik eergister nog in.
Vanaf 14:00u niks meer dus, hoe snel waait zo'n wolkje over?quote:EUROCONTROL has decided that the airspace of the following countries will be closed in addition to the airspace that is allready being closed (UK):
- BELGIUM
- THE NETHERLANDS
- GERMANY
Airspace in above mentioned countries will close this afternoon from 16h00 CET
Ik hoop binnen 24 uur, mijn vlucht gaat om 14:10...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vanaf 14:00u niks meer dus, hoe snel waait zo'n wolkje over?
ach, ik zie het wel. Ik ga morgen gewoon op kantoor in Amsterdam werken, mocht de vlucht wel gaan dan ben ik in 10 minuten op Schiphol (Amsterdam-Zuid - Schiphol met de trein).quote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef flipsen het volgende:
Ik zal voor je duimen Blik, maar ik weet nog goed wat voor drama het hier was 2 jaar geleden met de vulkaanuitbarsting in Chili... Zal je de details besparen
Eigenlijk maar 1 dag, zaterdagavond begint het programma. Maar moest eigenlijk ook nog van alles regelen, aangezien ik de organisator benquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef Thetallguy het volgende:
Vervelend Blik.
Het was voor werk toch? Heb je dan niet een buffer van een aantal dagen nog gezien het weekend. Hoewel je nog maar moet afwachten of je later wel zo eenvoudig mee komt..
Lijkt me ook onzin, je kunt tickets toch niet zomaar doorverkopen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef flipsen het volgende:
Iemand ervaring met deze site: http://www.re-ticket.com/
Volgens mij is het zo goed als onmogelijk om tickets door te verkopen (in de plaats stelling), zeker als het om de goedkopere klasses gaat. Is dit een grote scam-bende of zou het echt zo makkelijk kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |