quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben nog nooit in Leuven geweest. Wel 1 nacht in Brussel en dat was een erg gezellige nacht.
Plaatje was eerste hit bij googlequote:Op woensdag 14 april 2010 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er met Leuven? En waarom geen plaatje van de Oude Markt?
Ik kom (waarschijnlijk) 26 mei.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef Fogel het volgende:
Vanaf vanavond ca 22u kunnen/mogen er in Noorwegen weer vluchten plaatsvinden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik kom (waarschijnlijk) 26 mei.
De ochtendvlucht vanuit AMS, dus rond het middaguur daar, en de 27e met de ochtendvlucht (quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
bliksembezoek of ook tijd om de toerist uit te hangen?
Kortom, weinig tijd om de toerist uit te hangen. Een voordeel is dat het vrij lang licht is in de avond, dus je kan dan na je vergadering nog wat rondkijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
De ochtendvlucht vanuit AMS, dus rond het middaguur daar, en de 27e met de ochtendvlucht () weer terug. Zou evt. de avondvlucht van de 25e kunnen pakken maar dan kom je ook weer pas vrij laat aan.
Maar met de avondvlucht heb ik dan wel een ochtendje vrij om toerist te spelenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kortom, weinig tijd om de toerist uit te hangen. Een voordeel is dat het vrij lang licht is in de avond, dus je kan dan na je vergadering nog wat rondkijken.
Als je de avondvlucht pakt en met de bus naar het centrum gaat ben je rond middernacht in je hotel.
De ochtendvlucht van 0610 is nooit grappig, daar zat ik eergister nog in.
Vanaf 14:00u niks meer dus, hoe snel waait zo'n wolkje over?quote:EUROCONTROL has decided that the airspace of the following countries will be closed in addition to the airspace that is allready being closed (UK):
- BELGIUM
- THE NETHERLANDS
- GERMANY
Airspace in above mentioned countries will close this afternoon from 16h00 CET
Ik hoop binnen 24 uur, mijn vlucht gaat om 14:10...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vanaf 14:00u niks meer dus, hoe snel waait zo'n wolkje over?
ach, ik zie het wel. Ik ga morgen gewoon op kantoor in Amsterdam werken, mocht de vlucht wel gaan dan ben ik in 10 minuten op Schiphol (Amsterdam-Zuid - Schiphol met de trein).quote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef flipsen het volgende:
Ik zal voor je duimen Blik, maar ik weet nog goed wat voor drama het hier was 2 jaar geleden met de vulkaanuitbarsting in Chili... Zal je de details besparen
Eigenlijk maar 1 dag, zaterdagavond begint het programma. Maar moest eigenlijk ook nog van alles regelen, aangezien ik de organisator benquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef Thetallguy het volgende:
Vervelend Blik.
Het was voor werk toch? Heb je dan niet een buffer van een aantal dagen nog gezien het weekend. Hoewel je nog maar moet afwachten of je later wel zo eenvoudig mee komt..
Lijkt me ook onzin, je kunt tickets toch niet zomaar doorverkopen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef flipsen het volgende:
Iemand ervaring met deze site: http://www.re-ticket.com/
Volgens mij is het zo goed als onmogelijk om tickets door te verkopen (in de plaats stelling), zeker als het om de goedkopere klasses gaat. Is dit een grote scam-bende of zou het echt zo makkelijk kunnen
Kon die niet met de trein?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:12 schreef xminator het volgende:
Zo nu even met de auto van NL naar London en dan gelijk weer terug. Even iemand ophalen
Tulpen en andere snijbloemen komen uit Kenia en dat begint daar een groot probleem te worden zag ik net op het nieuws, want er staan grote voorraden op de luchthaven te wachten, die ze waarschijnlijken tegen dumpprijzen naar het vasteland van Europa moeten proberen te krijgen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:07 schreef Vogue het volgende:
Bosje tulpen voor 20 cent, mango's voor 4 euro per stuk (ik noem maar wat)...
'Onze' tulpen (en ook andere bloemen) komen voor een deel uit Kenya. Daar zijn Nederlandse tuinders. Alleen zijn er hier Nederlandse veilingmeesters en exporteurs die de bloemen verhandelen aan de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:14 schreef Vogue het volgende:
Tulpen uit Kenia? Dat wist ik dan weer niet. Waar brengen wij onze tulpen heen dan?
En we waren niet eens uitgenodigdquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:24 schreef Vogue het volgende:
Ik ben vanmiddag trouwens wezen shoppen in de toko. Heb genoten van een blikje parelmelkthee, kip met sojabonen, tamarind en hoi-sin saus en als toetje een lekker stukje onvervalste Indonesische spekkoek
Nou.... een deel misschien. Er wordt ook in NL nog behoorlijk wat geteeld.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tulpen en andere snijbloemen komen uit Kenia en dat begint daar een groot probleem te worden zag ik net op het nieuws, want er staan grote voorraden op de luchthaven te wachten, die ze waarschijnlijken tegen dumpprijzen naar het vasteland van Europa moeten proberen te krijgen.
Fruit komt vooral met schepen, tenzij mensen of andere duurdere goederen die plekken in schepen gaan innemen, zal dat niet echt veel duurder worden voorlopig.
Het zorgt misschien wel weer eens voor een herbezinning van waar we onze goederen en mensen allemaal soms totaal nutteloos naartoe slepen. En die herbezinning pas dan weer mooi in de Mayakalender![]()
Ondertussen geniet ik nog maar even van de mooie zonsondergang en een lucht zonder vliegtuigsporen...
Jep, allemaal mensen die wilde mee met de boot. Mja je weet niet wat ze bij hun dragen...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:13 schreef Fogel het volgende:
Er zijn vast genoeg mensen die naar Londen willen, neem die mee
Geen plek, alleen met vervoer was er plek.quote:
Hmm, inderdaad, als je een beetje gaat zoeken op de cijfers, dan moet je wel heel erg veel onderzoek gaan doen om uit te vinden wat er waarvandaan komt. Nederland is de grootste bloemenexporteur ter wereld, maar veilt en exporteert 70% van de bloemen die uit Kenya komen, wat één van de grotere producenten van rozen is. Allemaal percentages en woorden niet heel veel of helemaal niets kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou.... een deel misschien. Er wordt ook in NL nog behoorlijk wat geteeld.
Ja maar, ik wil dat soort dingen altijd graag wetenquote:Op zondag 18 april 2010 16:04 schreef Vogue het volgende:
Mensen, ik had het over voorbeelden. Niet wat er wel en niet uit Nederland komt. Als er nog een tijd geen vliegverkeer mogelijk is dan komen er scheve verhoudingen. Maar mijn woorden zijn geheel uit de context getrokken. Laten we het maar weer over reizen gaan hebben
Ja, dat gaat nu niet meer op, omdat het overmacht is en de maatschappij al het mogelijk al gedaan heeft, maar hotels en veldbedden inmiddels vol zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 16:16 schreef Vogue het volgende:
2 weken in NYC op kosten van de luchtvaartmaatschappij is geen straf
Kun je wel zo lang zonder kerosine, ijle lucht en nieuwe FF-milesquote:Op zondag 18 april 2010 17:09 schreef Fogel het volgende:
Ik vlieg zoals het er nu uitziet pas in juli pas weer, maar dan kan ik lekker via ijsland
Ik sluit nergens uit dat ik voor die tijd ook al in een vliegtuig zit (ik kom voor juli vast nog wel in Brussel bv). En die FF miles blijven toch wel staan, ik verzamel alleen, gebruik ze vrijwel nooit.quote:Op zondag 18 april 2010 18:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kun je wel zo lang zonder kerosine, ijle lucht en nieuwe FF-miles
Oh sorry, had het nummer 172 moeten zijn?quote:Op zondag 18 april 2010 18:47 schreef Seven. het volgende:
@ TT: leugens!
quote:Op zondag 18 april 2010 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh sorry, had het nummer 172 moeten zijn?
Met Swiss, Austrian of Malev geboekt? Of toch nog een betere deal via een andere luchthaven kunnen vinden?quote:Op zondag 18 april 2010 18:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vlieg over anderhalve week. Dan zou die aswolk toch wel weggetrokken zijn?
Met Swiss en geboekt via vliegfabriek.nl.quote:Op zondag 18 april 2010 19:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met Swiss, Austrian of Malev geboekt? Of toch nog een betere deal via een andere luchthaven kunnen vinden?
En zoals ik al eerder ergens zei: je kan morgen van een trap vallen en je been breken, de luchtvaartmaatschappij kan failliet gaan of er kan een aswolk hangen... alle drie onwaarschijnlijk, maar je kan het nooit helemaal uitsluiten.
Zo, zeg dat wel. Wat een weer vandaag!quote:Op zondag 18 april 2010 12:56 schreef Blik het volgende:
Ieder nadeel heb z'n voordeel, lekker van het zonnetje genieten
Heb je een nieuwe auto gekocht?quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo, zeg dat wel. Wat een weer vandaag!
Kwam ook heel mooi uit, want ik heb vandaag meegedaan aan een evenement waarbij zieke kinderen (en hun gezinsleden) mee mochten rijden in bijzondere auto's. Da's toch een heel stuk leuker als de zon schijnt, het lekker warm is en het dak open kan.
Een meisje van 7 maakt toch geen onderscheid in een Z4, een Porsche of een MX-5. Die vindt het vooral leuk dat ze in een cabrio heeft gereden.quote:
Weekje skiën in Bariloche eraan vastplakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |