Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Wat geweldig voor Lucia dat ze nu eindelijk voorgoed gerehabiliteerd is.
En nu een flinke schadevergoeding voor de ruim 6 jaar ten onrechte vast zitten, een hersenbloeding krijgen en geen ziektewet-uitkering gekregen hebben gedurende al die tijd.
Ja, lastig he? Begrijpend lezen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.
Dat dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:17 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens mij zit er iemand aan tafel die momenteel een stuk interessanter is dan Femke.
Maar ik kan het mis hebben.
Ik ook. Taaltechnisch gezien kun je de zin ook zo lezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.
Dit is toch gewoon het gesprek met Halsema?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:17 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens mij zit er iemand aan tafel die momenteel een stuk interessanter is dan Femke.
Maar ik kan het mis hebben.
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is gewoon verschrikkelijk.
Echt, de prioriteit ligt daar verkeerd.
Dat was nog beter geweest.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?
Had gekund.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?
Ze heeft een hersenbloeding gehad.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Okay, met alle respect, die 6 jaar vreet natuurlijk aan je.. maar ik luister enkel de audio mee en ze klinkt niet als iemand die 100 % is.
En is hoer geweestquote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze heeft een hersenbloeding gehad.
Ze heeft een hersenbloeding gehad.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Okay, met alle respect, die 6 jaar vreet natuurlijk aan je.. maar ik luister enkel de audio mee en ze klinkt niet als iemand die 100 % is. (i.t.t. tot bijvoorbeeld die lui van de Puttense moordzaak)
Nu is het een ouwe hoer.quote:
Dan luister je toch niet goed...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Okay, met alle respect, die 6 jaar vreet natuurlijk aan je.. maar ik luister enkel de audio mee en ze klinkt niet als iemand die 100 % is. (i.t.t. tot bijvoorbeeld die lui van de Puttense moordzaak)
wel een beetje een sjappie iddquote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.twitter.com/hermanmeijer
Wat een gelul van die eindredacteur.
Wtf, wat zit die gast iedere tweet op zijn eigen programma te geilenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij geilt wel heel erg op zijn programma zegquote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iddquote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Wtf, wat zit die gast iedere tweet op zijn eigen programma te geilen
Volgens mij is Herman Meijer echt een 'mensenmens'.quote:Jeroen Pauw is absolute top in #penw met #luciadeberk. Hierom houd ik van dit programma. Ook top van #wienekevanucht, wat 'n redactrice!
3 minutes ago via Echofon
En, wat een spannend andere vrouw is Lucia de Berk dan ik vermoeddedat Lucia de B zou zijn. Daarom is #penw ook belangrijke tv!
9 minutes ago via Echofon
"Denk aan wat je spindoctor heeft gezegd Femke..."quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
Halsema denkt: "Nu moet ik doen alsof ik zielig kijk"
Iddquote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij is Herman Meijer echt een 'mensenmens'.
Vreselijk he?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:46 schreef TNA het volgende:
Nou, van je familie moet je het maar hebben.
Alsof het om de mooie stem gaat met dat soort acties.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:50 schreef matthijst het volgende:
Tering wat een kutstem, met dat liedje... Sjezus.
Nou, dit deed spontaan pijn aan mijn hart.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Alsof het om de mooie stem gaat met dat soort acties.
Neu, maar het helpt niet echt meequote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
Alsof het om de mooie stem gaat met dat soort acties.
Die zangeres heeft toch wel heel wat betekent in dit proces..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, maar het helpt niet echt mee
Ja, maar niet dankzij haar prachtige zangstemquote:Op woensdag 14 april 2010 23:56 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die zangeres heeft toch wel heel wat betekent in dit proces..
Vind het weinig respectvol van Femke om nog zo eindeloos te gaan ouwehoeren eerlijk gezegd. Gooi er een algemeen statement in en laat de uitzending verder voor Lucia.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Femke moet ook nog ff zielig doen![]()
Het is haar vergeven bij deze..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, maar niet dankzij haar prachtige zangstem
dat dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Het treurige is dat er niemand persoonlijk verantwoordelijk is te houden voor dit drama.
Dit kan morgen gewoon weer gebeuren, alle sukkels zitten nog op hun plek.
De advocaat zat ook duidelijk te draaien op z'n stoel om nog even te reageren op Femke.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Vind het weinig respectvol van Femke om nog zo eindeloos te gaan ouwehoeren eerlijk gezegd. Gooi er een algemeen statement in en laat de uitzending verder voor Lucia.
Gasten bij P&W worden volgens mij niet betaald?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel geld zou Lucia hiervoor gekregen hebben?
Niets. Heeft ze uiteindelijk ook niet nodig, denk ik..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel geld zou Lucia hiervoor gekregen hebben?
Waarom denk je dat? Ik ga er wel van uit hoor...quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Gasten bij P&W worden volgens mij niet betaald?
Yep Jan Marijnissen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
dat dus.
En morgen is mijn vorige grote roerganger weer eens te gast.
Altijd leuk om Jan weer daar te zien.
Volgens mij niet hoor..quote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik ga er wel van uit hoor...
Omdat de meeste gasten daar zitten omdat ze zelf iets te promoten hebben. In de vorm van een boek, programma of politieke partij.quote:
Alleen reiskostenvergoeding.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Gasten bij P&W worden volgens mij niet betaald?
quote:Ga voortaan ook mijn eindredacteur vragen om tijdens onze uitzending te gaan twitteren hoe goed hoe mooi en hoe belangrijk we zijn #penw
Heel thru man, echt waar.quote:Overigen:klein stukje trots, #penw heeft dit hele seizoen al een top- inspreekstem. Thru or what?
Het zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
Is dit dezelfde man trouwens?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Meijer_(politicus)
Ah, da's idd een anderquote:Op donderdag 15 april 2010 00:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, ziet er anders uit.
[ afbeelding ]
En dat ze bij de politie en in de gevangenis niet aardig waren.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vond het gesprek met Femke boeiender dan met Lucia de Berk. Die zei alleen ja ja ja nee nee nee
Ja, en wie is er dan meer geschikt dan de permanent verontwaardigde, zelfbenoemde troonopvolger van Wilhelmina Drucker.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
Tijdens het item van Lucia was alles wel gezegd eigenlijk. Vond het wel goed dat ze daar gewoon een andere gast hadden bij uitgenodigd.
Dus ze moeten mensen mijden uit hun programma omdat ze dingen zeggen waar jij het niet mee eens bent?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, en wie is er dan meer geschikt dan de permanent verontwaardigde, zelfbenoemde troonopvolger van Wilhelmina Drucker.
'Ach gossie meid, kom hier' zag je Femke denken. Femke, dat is die meid van GroenLinks die twee pakken peuken per dag rookt en wiens vriend in een SUV rijdt.
Zo irritant dat politici worden uitgenodigd van één partij. Zet er dan een Mark Rutte tegenover. Dan blijven we tenminste wakker.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Geoloog Salomon Kroonenberg en verkeersvlieger Evert van Zwol over de aswolk boven Nederland.
- Voormalig SP-leider Jan Marijnissen.
- Ronald Heijnsdijk, oprichter van Heijnsdijk Sportscars.
- Bart Chabot volgt de SP
Ik vermoed dat Pauw een blowjob heeft gekregen van Lucia na de uitzending.quote:
Mark Rutte vs. Job Cohen lijkt me wel leuk voor een avondje, net als toen Alexander Pechtold met Wouter Bos ging debatteren een tijdje terugquote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zo irritant dat politici worden uitgenodigd van één partij. Zet er dan een Mark Rutte tegenover. Dan blijven we tenminste wakker.
Ik zie vanavond maar 1 (bijna ex-)politicus?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef Q.E.D. het volgende:
Zo irritant dat politici worden uitgenodigd van één partij. Zet er dan een Mark Rutte tegenover. Dan blijven we tenminste wakker.
Ja ik bedoel ook dat er 1 is. Communicatie faalt een beetje.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie vanavond maar 1 (bijna ex-)politicus?
Ik vind het niet onduidelijk geformuleerd ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook dat er 1 is. Communicatie faalt een beetje.
Ik wijs slechts op de ironie ervan, waarde. Niet meteen zo offensief, de zoete lente breekt aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus ze moeten mensen mijden uit hun programma omdat ze dingen zeggen waar jij het niet mee eens bent?
Hij hamerde wel flink op die prostitutie om direct daarna te informeren of ze weer aan het werk ging.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Pauw een blowjob heeft gekregen van Lucia na de uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |