Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Wat geweldig voor Lucia dat ze nu eindelijk voorgoed gerehabiliteerd is.
En nu een flinke schadevergoeding voor de ruim 6 jaar ten onrechte vast zitten, een hersenbloeding krijgen en geen ziektewet-uitkering gekregen hebben gedurende al die tijd.
Ja, lastig he? Begrijpend lezen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.
Dat dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:17 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens mij zit er iemand aan tafel die momenteel een stuk interessanter is dan Femke.
Maar ik kan het mis hebben.
Ik ook. Taaltechnisch gezien kun je de zin ook zo lezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.
Dit is toch gewoon het gesprek met Halsema?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:17 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens mij zit er iemand aan tafel die momenteel een stuk interessanter is dan Femke.
Maar ik kan het mis hebben.
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is gewoon verschrikkelijk.
Echt, de prioriteit ligt daar verkeerd.
Dat was nog beter geweest.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?
Had gekund.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?
Ze heeft een hersenbloeding gehad.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Okay, met alle respect, die 6 jaar vreet natuurlijk aan je.. maar ik luister enkel de audio mee en ze klinkt niet als iemand die 100 % is.
En is hoer geweestquote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze heeft een hersenbloeding gehad.
Ze heeft een hersenbloeding gehad.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Okay, met alle respect, die 6 jaar vreet natuurlijk aan je.. maar ik luister enkel de audio mee en ze klinkt niet als iemand die 100 % is. (i.t.t. tot bijvoorbeeld die lui van de Puttense moordzaak)
Nu is het een ouwe hoer.quote:
Dan luister je toch niet goed...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Okay, met alle respect, die 6 jaar vreet natuurlijk aan je.. maar ik luister enkel de audio mee en ze klinkt niet als iemand die 100 % is. (i.t.t. tot bijvoorbeeld die lui van de Puttense moordzaak)
wel een beetje een sjappie iddquote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.twitter.com/hermanmeijer
Wat een gelul van die eindredacteur.
Wtf, wat zit die gast iedere tweet op zijn eigen programma te geilenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij geilt wel heel erg op zijn programma zegquote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iddquote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Wtf, wat zit die gast iedere tweet op zijn eigen programma te geilen
Volgens mij is Herman Meijer echt een 'mensenmens'.quote:Jeroen Pauw is absolute top in #penw met #luciadeberk. Hierom houd ik van dit programma. Ook top van #wienekevanucht, wat 'n redactrice!
3 minutes ago via Echofon
En, wat een spannend andere vrouw is Lucia de Berk dan ik vermoeddedat Lucia de B zou zijn. Daarom is #penw ook belangrijke tv!
9 minutes ago via Echofon
"Denk aan wat je spindoctor heeft gezegd Femke..."quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
Halsema denkt: "Nu moet ik doen alsof ik zielig kijk"
Iddquote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij is Herman Meijer echt een 'mensenmens'.
Vreselijk he?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:46 schreef TNA het volgende:
Nou, van je familie moet je het maar hebben.
Alsof het om de mooie stem gaat met dat soort acties.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:50 schreef matthijst het volgende:
Tering wat een kutstem, met dat liedje... Sjezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |