Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Wat geweldig voor Lucia dat ze nu eindelijk voorgoed gerehabiliteerd is.
En nu een flinke schadevergoeding voor de ruim 6 jaar ten onrechte vast zitten, een hersenbloeding krijgen en geen ziektewet-uitkering gekregen hebben gedurende al die tijd.
Ja, lastig he? Begrijpend lezen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.
Dat dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:17 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens mij zit er iemand aan tafel die momenteel een stuk interessanter is dan Femke.
Maar ik kan het mis hebben.
Ik ook. Taaltechnisch gezien kun je de zin ook zo lezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik las even dat je Lucia een hersenbloeding wenst.
Dit is toch gewoon het gesprek met Halsema?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:17 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens mij zit er iemand aan tafel die momenteel een stuk interessanter is dan Femke.
Maar ik kan het mis hebben.
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is gewoon verschrikkelijk.
Echt, de prioriteit ligt daar verkeerd.
Dat was nog beter geweest.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?
Had gekund.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
Had Lucia de Berk daar alleen moeten zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |