Het zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
Is dit dezelfde man trouwens?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Meijer_(politicus)
Ah, da's idd een anderquote:Op donderdag 15 april 2010 00:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, ziet er anders uit.
[ afbeelding ]
En dat ze bij de politie en in de gevangenis niet aardig waren.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vond het gesprek met Femke boeiender dan met Lucia de Berk. Die zei alleen ja ja ja nee nee nee
Ja, en wie is er dan meer geschikt dan de permanent verontwaardigde, zelfbenoemde troonopvolger van Wilhelmina Drucker.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
Tijdens het item van Lucia was alles wel gezegd eigenlijk. Vond het wel goed dat ze daar gewoon een andere gast hadden bij uitgenodigd.
Dus ze moeten mensen mijden uit hun programma omdat ze dingen zeggen waar jij het niet mee eens bent?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, en wie is er dan meer geschikt dan de permanent verontwaardigde, zelfbenoemde troonopvolger van Wilhelmina Drucker.
'Ach gossie meid, kom hier' zag je Femke denken. Femke, dat is die meid van GroenLinks die twee pakken peuken per dag rookt en wiens vriend in een SUV rijdt.
Zo irritant dat politici worden uitgenodigd van één partij. Zet er dan een Mark Rutte tegenover. Dan blijven we tenminste wakker.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Geoloog Salomon Kroonenberg en verkeersvlieger Evert van Zwol over de aswolk boven Nederland.
- Voormalig SP-leider Jan Marijnissen.
- Ronald Heijnsdijk, oprichter van Heijnsdijk Sportscars.
- Bart Chabot volgt de SP
Ik vermoed dat Pauw een blowjob heeft gekregen van Lucia na de uitzending.quote:
Mark Rutte vs. Job Cohen lijkt me wel leuk voor een avondje, net als toen Alexander Pechtold met Wouter Bos ging debatteren een tijdje terugquote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zo irritant dat politici worden uitgenodigd van één partij. Zet er dan een Mark Rutte tegenover. Dan blijven we tenminste wakker.
Ik zie vanavond maar 1 (bijna ex-)politicus?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef Q.E.D. het volgende:
Zo irritant dat politici worden uitgenodigd van één partij. Zet er dan een Mark Rutte tegenover. Dan blijven we tenminste wakker.
Ja ik bedoel ook dat er 1 is. Communicatie faalt een beetje.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie vanavond maar 1 (bijna ex-)politicus?
Ik vind het niet onduidelijk geformuleerd ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook dat er 1 is. Communicatie faalt een beetje.
Ik wijs slechts op de ironie ervan, waarde. Niet meteen zo offensief, de zoete lente breekt aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus ze moeten mensen mijden uit hun programma omdat ze dingen zeggen waar jij het niet mee eens bent?
Hij hamerde wel flink op die prostitutie om direct daarna te informeren of ze weer aan het werk ging.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Pauw een blowjob heeft gekregen van Lucia na de uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |